Edukacyjna nowość od marki Tygryski. Darmowa aplikacja dla rodziców i dzieci
Firma TBM, właściciel m.in. marki Tygryski, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom rodziców i udostępnia darmową aplikację na smartfony. Aplikacja „Tygryski” ma na celu edukowanie najmłodszych (m.in. w kwestii ekologii), a także dostarczanie rodzicom pomysłów na kreatywne i rozwijające zajęcia dla dzieci. Jest idealną odpowiedzią na potrzeby rodziców, którzy dążą do produktywnego spędzania czasu ze swoimi pociechami, została stworzona we współpracy ze specjalistami w wielu dziedzinach. Od teraz Tygryski nie tylko chrupią bardziej, dostarczają też różnorodnych pomysłów na rodzinne spędzanie czasu.
Aplikację Tygryski można bezpłatnie pobrać na smartfona za pośrednictwem Google Play (system Android) oraz App Store (system iOS). Aplikacja posiada przejrzysty interfejs i jest nieskomplikowana w obsłudze, ponadto została wyposażona w ciekawe, estetyczne i przyjazne dzieciom grafiki oraz tekstury. – Wierzymy, że wspólne spędzanie czasu z dzieckiem i przekazywanie mu ważnych wartości jest priorytetem każdego rodzica. Dlatego właśnie stworzyliśmy aplikację „Tygryski”. Naszym celem nie jest zachęcanie dzieci do używania telefonu. Wręcz przeciwnie – jest nim pomoc w budowaniu więzi między rodzicami a dzieckiem, przedstawiamy rodzicom pomysł, jak tego dokonać. Proponujemy rozwiązania, które wymagają aktywności offline, a aplikacja jest mapą, pokazującą jak dobrze się bawić całą rodziną, a jednocześnie uczyć się i rozwijać – tłumaczy Gabriela Antczak z firmy Gabriela Antczak Marketing Outsourcing, pod której opieką strategiczną pozostaje marka Tygryski.
Bawi i edukuje
Aplikacja Tygryski to platforma, która łączy zabawę z nauką. Dzięki informacjom w niej udostępnianym dzieci już od najmłodszych lat mają szansę poznać wiele istotnych faktów o świecie, m.in. jak dbać o naszą planetę. Gabriela Antczak podkreśla jednak, że aplikacja jest odpowiednia dla całej rodziny. – W aplikacji znajdziemy wiele zakładek z aktywnościami dla dzieci, ale także wydzieloną strefę dla rodziców – mówi. Można w niej znaleźć porady na temat diety, rozwoju czy wychowania dziecka, przygotowane przez specjalistów z zakresu dietetyki oraz psychologii.
Edukacyjne bajki, na specjalne zaproszenie twórców aplikacji, napisała aktorka Andżelika Piechowiak, mama 2-letniej dziewczynki, która zainspirowała aktorkę do pisania tekstów dla dzieci. Bajki są dostępne w różnych formatach – można je dziecku przeczytać, ale można też udostępnić malcowi bajkę (dźwięk i obraz), przeczytaną przez Andżelikę. – Wspólne czytanie bajek oraz słuchowiska poprawiają więź rodzica z dzieckiem, a także ułatwiają naukę nowych słów. Jest to świetny sposób na rozwijanie wyobraźni dziecka. Ponadto, poprzez aplikację Tygryski dzieci mogą poznać również dźwięki, które wydają różne zwierzęta oraz nauczyć się piosenek. Muzyka wpływa na zdolności komunikacyjne, kształtuje emocjonalność i wrażliwość, dlatego też kontakt z nią ma korzystny i długotrwały wpływ na rozwój dziecka - tłumaczy Gabriela Antczak.
Obecnie w aplikacji są dostępne m.in. takie bajki jak: „Tygrysek o pszczołach”, „Tygrysek i wilk”, „Tygrysek w ogrodzie”, „Tygrysek w lesie”.
Zrób to… z dzieckiem!
Spędzanie czasu z pociechą umilą także wspólne gry pamięciowe i edukacyjne, które dostępne są w zakładce „Gry”. Są to formaty, przy których świetnie bawić się będą zarówno dzieci, jak i rodzice, np. rodzinna wersja popularnej gry „Czółko”. W aplikacji Tygryski można znaleźć również pomysły na wspólne, kreatywne spędzanie czasu z dzieckiem – „zrób to sam”. Każdy z pomysłów składa się z zestawu potrzebnych do tego przedmiotów. Warto zauważyć, że inspiracje zostały przygotowane w duchu ekologii, np. latawiec można wykonać z opakowania po Tygryskach. – Dzięki tego typu zajęciom, dzieci ćwiczą swoje zdolności manualne oraz uczą się koncentracji, skupienia. Jest to też kolejny sposób na to, by spędzić z dzieckiem ciekawie czas, budować więź na linii dziecko – rodzic, a także ćwiczyć się praktykach ekologicznych – mówi Gabriela Antczak.
Aby zachować te przyjemne momenty na dłużej, aplikacja została wyposażona w zakładkę pozwalającą na robienie zdjęć, które następnie można ozdobić dedykowanymi naklejkami z postacią Tygryska. Twórcy aplikacji planują również organizację konkursów, w których będzie można wygrać produkty marki Tygryski oraz ciekawe gadżety.
Aplikacja Tygryski ma dostarczać rodzicom sposobów na spędzanie czasu z dziećmi. To również kompendium wiedzy dla wychowawców. Aplikacja jest stale rozbudowywana, jej zawartość jest regularnie poszerzana.
www.tygryski.pl
www.facebook.com/Tygryski/
www.instagram.com/naszetygryski/

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.