Komunikaty PR

Eko inicjatywy w Wola Parku. Nowa odsłona cyklu „Mamy zielone pojęcie”

2020-10-21  |  16:10
Biuro prasowe

Warszawski Wola Park kontynuuje działania z cyklu „Mamy zielone pojęcie”, jednak ze względu na pandemię COVID-19 zielone inicjatywy są realizowane w zmienionej formie. Na klientów centrum handlowego czeka instalacja „Pająki miejskie” przygotowana z odzyskanych 150 000 słomek, a także 4 witryny sklepowe z ekologicznymi ciekawostkami. W ten sposób Wola Park zachęca warszawiaków do dbania o środowisko oraz życia w duchu idei zero waste. Inicjatywy są realizowane z zachowaniem wszelkich zasad reżimu sanitarnego.

Celem cyklu „Mamy zielone pojęcie” jest popularyzowanie eko nawyków oraz zachęcanie do dbania o planetę. Dotychczas głównym punktem akcji były warsztaty organizowane na terenie centrum handlowego. Obecnie, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo zainteresowanych inicjatywą, Wola Park zmienił formułę działania. Od października odbiorcy mogą obejrzeć wystawę inspirowaną polską sztuką ludową oraz specjalnie przygotowane witryny.

Dbanie o środowisko oraz zachęcanie do tego naszych sąsiadów to jeden z priorytetów Wola Parku. Po raz kolejny chcemy zaprosić warszawiaków do udziału w cyklu „Mamy zielone pojęcie” oraz pokazywać im, jakie drobne zmiany mogą wprowadzić, aby przyczynić się do poprawy kondycji naszej planety. Zważając na obecną sytuację, szukaliśmy rozwiązań, które umożliwią nam kontynuowanie cyklu, ale przede wszystkim będą bezpieczne dla uczestników. Wierzymy, że zmieniona forma działań także odniesie oczekiwanie efekty oraz spotka się z zainteresowaniem warszawiakówmówi Kamila Popławska-Bernatowicz, Customer Experience Leader Wola Parku.

Eko sztuka

Główną atrakcją przygotowaną w ramach cyklu jest instalacja „Pająki miejskie”. Składa się na nią 14 potężnych lampionów-pająków, które zaprojektowały i wykonały Patka Smirnow i Karina Królak. Do stworzenia montażu artystki wykorzystały 150 000 słomek pochodzących z odpadów. Projekt nawiązuje do polskiej sztuki ludowej – przed laty pająki były wieszane w domach z okazji nadchodzących świąt. Ozdoby miały przynosić szczęście i dobrobyt domownikom. Instalację można obejrzeć do połowy listopada na placu przy sklepach C&A oraz KappAhl.

Wielkie małe zmiany

W październiku w czterech miejscach w Wola Parku pojawiły się także specjalnie przygotowane witryny z informacjami z zakresu ekologii. Fakty mają zachęcać klientów do zmiany codziennej rutyny, np. do wybierania prysznica zamiast kąpieli czy ograniczenia spożywania mięsa. Oprócz motywacyjnych haseł na witrynach są przytoczone fakty, które przemawiają do wyobraźni odbiorców.

„Mamy zielone pojęcie” to autorska inicjatywa Wola Parku, którą centrum handlowe prowadzi cyklicznie od 3 lat.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Farmacja

Dostępność antykoncepcji awaryjnej wzrosła, ale wiedza o niej nadal jest niewystarczająca. To w Polsce wciąż temat tabu

Rocznie w Polsce wystawia się ponad ćwierć miliona recept na antykoncepcję awaryjną. Jednocześnie świadomość na temat tzw. tabletki dzień po, choć rośnie, wciąż jest niewystarczająca. Eksperci kampanii Poranek PO wskazują na szereg mitów, które wciąż pokutują wokół tego tematu i które mogą nawet zniechęcać kobiety do sięgania po antykoncepcję awaryjną, np. dotyczące mechanizmu jej działania czy skutków długoterminowych. Dlatego podkreślają także potrzebę edukowania poszczególnych grup pacjentek, ale także ich partnerów. Jedną z takich inicjatyw edukacyjnych jest kampania Poranek Po.

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.