Elektrownia Powiśle podsumowuje świąteczną kampanię „Prezenty jak z bajki”
Elektrownia Powiśle podsumowuje świąteczną kampanię „Prezenty jak z bajki”
Przez cały grudzień Elektrownia Powiśle prowadziła kampanię świąteczną „Prezenty jak z bajki”. Obejmowała ona działania z zakresu OHH & DOOH, digital, public relations, events, social media, performance i influencer marketingu. To pierwsza kampania świąteczna dla Elektrowni Powiśle, w pełni przeprowadzona w formule 360 stopni przez wewnętrzny zespół marketingu White Star Real Estate, właściciela i zarządcy dawnej elektrowni miejskiej pod skrzydłami Jagody Lechowskiej, Dyrektorki Marketingu.
„Nie tak dawno temu, obok rzeki Wisły, była sobie Elektrownia Powiśle, a w niej tysiące świątecznych prezentów. Każdy, kto pojawił się w jej progach, mógł znaleźć idealny prezent dla najbliższych...” – takimi słowami rozpoczynały się spoty radiowe świątecznej kampanii Elektrowni Powiśle. Jej celem było wprowadzenie bajkowej atmosfery do obiektu mixed-use na warszawskim Powiślu. Pomógł w tym szeroki zakres działań zrealizowanych w ramach kampanii.
W 2023 roku – po raz pierwszy w historii Elektrowni Powiśle – twórcą koncepcji i realizatorem działań kampanijnych był nasz wewnętrzny zespół marketingu. Prace nad kampanią zaczęliśmy w czerwcu. W kolejnych miesiącach odbyliśmy spotkania warsztatowe, podczas których stworzyliśmy aż 13 pomysłów kreatywnych. W wyniku burzy mózgów z innymi zespołami White Star Real Estate, pracującymi przy projekcie Elektrowni Powiśle, wybraliśmy pomysł „Prezenty jak z bajki”. Muszę przyznać, że nie był to mój ulubiony claim, ale po czasie stwierdzam, że dokonaliśmy świetnego wyboru. Key visual tradycyjnie już zawierał zdjęcie makiety dawnej elektrowni miejskiej – tym razem po sesji zdjęciowej z produktami najemców, zamknęliśmy ją w szklanej kuli, stworzonej w postprodukcji metodą CGI. Dodatkowo na planie przypadkowo znalazła się psia modelka, która nieplanowanie stała się gwiazdą kampanii – Tokio Corgi. Do współpracy zaprosiliśmy 9 influencerów, którzy przygotowali materiały z Elektrowni Powiśle: podzielili się swoimi pomysłami na bajkowe prezenty i pokazali świąteczny klimat tego miejsca – mówi Jagoda Lechowska, Dyrektorka Marketingu w White Star Real Estate, laureatka złotej nagrody PRCH Retail Awards 2023.
W ramach kampanii wykorzystano nośniki OOH & DOOH, takie jak billboardy i citylighty w kluczowych punktach Warszawy, metro M2, którego stacja jest tuż przy Elektrowni Powiśle, a także prasowe tytuły lokalne i ogólnopolskie (m.in. Vogue czy Nasze Miasto), portale online, radio, social media i performance. Niestandardowym działaniem było stworzenie limitowanej bombki choinkowej w kształcie Elektrowni Powiśle, która – w ramach działań z zakresu influencer marketingu – została wysłana do 45 influencerów i dziennikarzy. Specjalnie na potrzeby kampanii powstał też oryginalny papier z wzorem fasady Elektrowni, używany w punkcie pakowania prezentów, z którego chętnie korzystali klienci. Niestandardowych działań w kampanii „Prezenty jak z bajki” było jednak więcej.
W ramach działań PR wokół kampanii świątecznej, we współpracy z najemcą Bakery Elektrownia Powiśle zorganizowaliśmy warsztaty cukiernicze. Wzięło w nich udział 12 dziennikarzy z kluczowych redakcji lokalnych i lifestyle’owych, którzy stworzyli własne świąteczne cornetto. Taka forma działań to nie tylko możliwość poznania nas od kuchni (i to dosłownie), ale też okazja do przedświątecznej integracji. Ważnym aspektem kampanii jest też CSR. W tym roku przekazaliśmy na rzecz 32. Finału WOŚP 3 bombki w kształcie Elektrowni Powiśle, tworzone tradycyjnymi metodami i ręcznie malowane – dodaje Agnieszka Kurczych, PR & Marketing Manager w White Star Real Estate.
Dopełnieniem kampanii „Prezenty jak z bajki” było „Zimowe miasteczko Porsche Centrum Warszawa Okęcie w Elektrowni Powiśle”. Na placu od strony ulicy Dobrej powstała przestrzeń pełna zimowych atrakcji. Każdy mógł skorzystać z bezpłatnego lodowiska i wypożyczalni łyżew, napić się gorącej czekolady, zobaczyć wystawę kultowych modeli Porsche czy zrobić sobie zdjęcie w interaktywnej kuli śnieżnej, nawiązującej do tej z key visuala. Dodatkowo przez cały grudzień najmłodsi brali udział w warsztatach kreatywnych.
Gdy emocje świąteczne już opadły, z radością mogę powiedzieć, że pierwsza kampania w wykonaniu naszego wewnętrznego zespołu kreatywnego okazała się sukcesem. Nasi klienci nie tylko znaleźli w Elektrowni Powiśle prezenty jak z bajki, ale też poczuli iście bajkową atmosferę. Dopełniły ją dekoracje – nie tylko na pasażu, ale też w sklepach czy restauracjach. A co najważniejsze – odnotowaliśmy znaczne wzrosty we wskaźnikach footfall i turnover w porównaniu do analogicznego czasu w 2022 roku – podsumowuje Jagoda Lechowska.
![Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1265644617,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
![„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI](/files/_uploaded/glownekonf_344018585,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
![Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną](/files/_uploaded/glownekonf_251958816,w_237,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Dom i ogród
![](/files/1922771799/majdan-dom-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Radosław Majdan: Jestem zniesmaczony tym, ile czasu poświęciliśmy na załatwianie pozwoleń na budowę domu. Teraz zastanawiamy się, czy nie wybrać planu B
Były piłkarz przyznaje, że w przypadku jego małżeństwa droga do budowy wymarzonego domu w Konstancinie-Jeziornie okazała się niezwykle długa, kręta i bardziej skomplikowana, niż się spodziewali. Uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń trwało ponad dwa lata i nie zakończyłoby się sukcesem, gdyby nie pomoc specjalisty, który miał w tym doświadczenie. W obliczu tych problemów i kolejnych wyzwań przyszło jednak zwątpienie i myśl o rezygnacji z kontynuowania tego projektu. Radosław Majdan podkreśla jednak, że niezależnie od tego, jaką decyzję podejmą, za jakiś czas będą mieli własny, piękny dom.
Problemy społeczne
Miasta będą się starzały wolniej niż reszta kraju. Jednak w niektórych do 2050 roku seniorzy będą stanowić 37 proc. populacji
![](/files/1922771799/kmon-karpinska-seniorzy-foto2-1,w_133,_small.jpg)
Udział osób starszych w populacji Polski będzie się stopniowo zwiększał i w 2050 roku wyniesie 34 proc. Dla porównania w 12 największych miastach będzie to 31 proc. – wynika z raportu Centrum Analiz i Badań Unii Metropolii Polskich. To oznacza, że metropolie – chociaż nie wszystkie – będą się starzeć nieco wolniej niż reszta kraju. Z tym procesem wiąże się szereg wyzwań dla samorządów i zadań związanych m.in. z przygotowaniem usług dla zróżnicowanej grupy seniorów i dostosowania przestrzeni miejskiej.
Farmacja
Nowoczesne formy podania leków pozwalają uniknąć hospitalizacji. To duże ułatwienie dla pacjentów z chorobami przewlekłymi
![](/files/1922771799/podanie-ma-znaczenie-foto,w_133,_small.jpg)
Opracowywanie nowoczesnych form podania leków to odpowiedź na stale rosnącą liczbę pacjentów z chorobami przewlekłymi, m.in. onkologicznymi, hematologicznymi i psychiatrycznymi. Jeden zastrzyk zamiast codziennego łykania tabletek, wlewów czy klasycznych chemioterapii ułatwia życie pacjentom, pozwalając im uniknąć hospitalizacji, stresu i ryzyka z tym związanego oraz szybciej wrócić do codziennych zajęć. To także korzyść dla personelu medycznego i systemu ochrony zdrowia. Inicjatorzy kampanii „Podanie ma znaczenie” podkreślają, że pacjent powinien mieć wpływ na wybór formy przyjmowanego leku.