ENDO zaprasza na wakacyjny konkurs!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Właśnie wystartował konkurs „Wakacyjna Przygoda z ENDO”, w którym dzieci za pomocą swoich plastycznych talentów mogą przedstawić letnie wspomnienie, inspirując się jedną z licznych grafik z koszulek marki Endo. Na autorów najbardziej kreatywnych prac czekają wspaniałe nagrody, w tym 2000 zł na zakupy w sklepie Endo.pl!
Marka ENDO, produkująca unikalne ubranka dla dzieci i niemowląt znana jest ze swoich kultowych t-shirtów z zabawnymi hasłami w języku polskim oraz autorskimi grafikami. Oryginalne linie dziecięcych t-shirtów stały się impulsem do zorganizowania wakacyjnego konkursu na najmłodszych, aby obudzić w nich kreatywność i razem z nimi przenieść się do świata wakacyjnych przygód.
Zadanie konkursu „Wakacyjna Przygoda z ENDO” polega na stworzeniu pracy plastycznej zainspirowanej jedną z grafik widniejących na koszulkach marki ENDO. W pracy wszystkie techniki plastyczne są dozwolone – od rysunku, poprzez wyklejankę, na modelu z modeliny skończywszy. Praca plastyczna ma nawiązywać do jednej z wakacyjnych przygód. Na miano wakacyjnej przygody zasługuje każde dziecięce wspomnienie. Zarówno rodzinny wyjazd na Mazury z pływaniem żaglówką, wycieczka w góry ze zdobywaniem kolejnych szczytów i zachwytem nad krajobrazem, ale również wizyta w zoo i zdobywanie wiedzy o licznych gatunkach zwierząt. Jedynym ograniczeniem jest dziecięca wyobraźnia i to ona jest kluczowa w zadaniu konkursowym.
Zgłoszenie pracy konkursowej polega na wysłaniu jej skanu lub zdjęcia przez Rodzica lub prawnego Opiekuna oraz wypełnieniu formularza konkursowego dostępnego na stronie konkursowej Endo.pl w dniach od 5 lipca do 1 sierpnia. Do zgłoszenia należy dołączyć link do koszulki ENDO, która stanowiła inspirację do pracy plastycznej. W dniach 2-15 sierpnia odbędzie się głosowanie na stronie ENDO. O tym, kto wygra, zadecydują głosy internautów oraz ocena Zespołu Kreatywnego ENDO. Ogłoszenie Zwycięzców będzie miało miejsce w dniach 16-20 sierpnia.
Nagroda główna za zajęcie pierwszego miejsca w konkursie to 2000 zł na zakupy w sklepie Endo.pl. Laureaci trzech kolejnych miejsc otrzymają po 1000 zł do wykorzystania w sklepie Endo.pl. Na uczestników czekają też wyróżnienia przygotowane przez Partnerów konkursu:
• 10 zestawów od firmy Kneipp zawierających: Olejek do Ciała Kneipp Bio Oil dla mam, pomadki ochronne do ust, książeczki „Mały Wilczek” i „Mały Jelonek” autorstwa Joanny Kowalczyk-Bednarczyk, plecaczki i malowanki dla najmłodszych.
• 12 gier planszowych od firmy Granna: 6x Kopciuszek, 6x Jaś i Małgosia
• 5 kodów na zakupy o wartości 200 zł od producenta butów Bartek
• 12 książek „Tajemnica meczu” Martina Widmarka od Wydawnictwa ZAKAMARKI
Zapraszamy do udziału w konkursie i życzymy powodzenia!!!
Więcej informacji na stronie: https://endo.pl/konkurs.html
Partnerzy: Kneipp, Granna, Bartek, Wydawnictwo ZAKAMARKI
Patroni medialni: MamaDu.pl, Dobra-mama.pl, Egaga.pl, Qulturka.pl, Designteka.pl, Sportowarodzina.pl, Egodziecka.pl

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.