Escape roomy i gry miejskie z Krakowa z tytułem „Miejsce przyjazne rodzinom z
Gamescape – firma z branży escape room i gier miejskich, została wyróżniona w plebiscycie „Miejsce Przyjazne Rodzinom z Dziećmi”. To inicjatywa Gminy Miejskiej Kraków uruchomiona w 2019 roku w zakresie polityki rodzinnej. Plebiscyt jest realizowany w ramach kampanii „Kraków stawia na Rodzinę” objętej honorowym patronatem Prezydenta Miasta Krakowa.
Celem plebiscytu jest prezentacja, promocja oraz zwiększanie w Krakowie liczby miejsc oferujących udogodnienia dla rodzin z dziećmi. Chodzi o miejsca przystosowane architektonicznie, z atrakcyjną ofertą oraz przyjaznymi i bezpiecznymi warunkami pobytu dla rodziców z dziećmi w różnym wieku. Gamescape zostało wyróżnione w kategorii I: „Hotele, Gastronomia i Rozrywka” za stworzenie przyjaznej atmosfery dla rodzin z dziećmi, zapewnienie udogodnień, bezpieczeństwa, a także organizację wydarzeń i atrakcji dedykowanych najmłodszym gościom oraz profesjonalną i życzliwą obsługę.
„Jesteśmy wzruszone i dumne z otrzymania tego wyróżnienia. Od początku działalności Gamescape naszym celem było stworzenie miejsca przyjaznego i bezpiecznego, gdzie rodziny z dziećmi mogą czuć się dobrze i komfortowo. A przy tym dobrze się bawić. To wyróżnienie potwierdza, że obrałyśmy właściwy kierunek, a nasi goście docenili nasze starania. Bardzo dziękujemy za zaufanie.” – powiedziała Elżbieta Zwolak, współwłaścicielka Gamescape.
W tym roku Kapituła plebiscytu wyróżniła 60 laureatów w 5 kategoriach. Wyróżnienia rozdano podczas uroczystej gali 22 października br., która odbyła się w Muzeum Krakowa Rynek Podziemny.
******
Gamescape powstała w 2015 roku w Krakowie. Jej misją jest łączenie edukacji i zabawy w wyzwalaniu talentów i potencjałów, integrowanie zespołów poprzez aktywację współpracy, wykorzystania logicznego myślenia i działania pod presją czasu. Jest jedną z największych firm w branży escape room w kraju, jedną z najstarszych w Krakowie. Od ponad 9 lat zespół Gamescape projektuje i tworzy gry miejskie, obiektowe i rozrywkę w stylu escape rooms w wersji pozytywnej – Adventure Rooms – stacjonarnie, mobilnie i online, dla klienta indywidualnego i grup zorganizowanych. Grywalizacja, fabularny suspens i nowoczesna technologia rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality) to stałe elementy oferowanych wrażeń. Twórcy Gamescape mają na koncie ponad 14 wybudowanych pokoi zagadek, ponad 1300 przeprowadzonych gier miejskich, a z ich oferty skorzystało już 100 tys. osób. Gamescape jest współautorem m.in. „Filharmonia Escape Room” – prestiżowego projektu organizowanego dla Filharmonii Krakowskiej, a także laureatem nagrody ODYS 2023, Polskiej Nagrody Innowacyjności 2023, wyróżniony nominacją do Nagrody Gospodarczej Województwa Małopolskiego.
Więcej informacji na temat Gamescape na stronie www.gamescape.pl

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.