Escape roomy i gry miejskie z Krakowa z tytułem „Miejsce przyjazne rodzinom z
Gamescape – firma z branży escape room i gier miejskich, została wyróżniona w plebiscycie „Miejsce Przyjazne Rodzinom z Dziećmi”. To inicjatywa Gminy Miejskiej Kraków uruchomiona w 2019 roku w zakresie polityki rodzinnej. Plebiscyt jest realizowany w ramach kampanii „Kraków stawia na Rodzinę” objętej honorowym patronatem Prezydenta Miasta Krakowa.
Celem plebiscytu jest prezentacja, promocja oraz zwiększanie w Krakowie liczby miejsc oferujących udogodnienia dla rodzin z dziećmi. Chodzi o miejsca przystosowane architektonicznie, z atrakcyjną ofertą oraz przyjaznymi i bezpiecznymi warunkami pobytu dla rodziców z dziećmi w różnym wieku. Gamescape zostało wyróżnione w kategorii I: „Hotele, Gastronomia i Rozrywka” za stworzenie przyjaznej atmosfery dla rodzin z dziećmi, zapewnienie udogodnień, bezpieczeństwa, a także organizację wydarzeń i atrakcji dedykowanych najmłodszym gościom oraz profesjonalną i życzliwą obsługę.
„Jesteśmy wzruszone i dumne z otrzymania tego wyróżnienia. Od początku działalności Gamescape naszym celem było stworzenie miejsca przyjaznego i bezpiecznego, gdzie rodziny z dziećmi mogą czuć się dobrze i komfortowo. A przy tym dobrze się bawić. To wyróżnienie potwierdza, że obrałyśmy właściwy kierunek, a nasi goście docenili nasze starania. Bardzo dziękujemy za zaufanie.” – powiedziała Elżbieta Zwolak, współwłaścicielka Gamescape.
W tym roku Kapituła plebiscytu wyróżniła 60 laureatów w 5 kategoriach. Wyróżnienia rozdano podczas uroczystej gali 22 października br., która odbyła się w Muzeum Krakowa Rynek Podziemny.
******
Gamescape powstała w 2015 roku w Krakowie. Jej misją jest łączenie edukacji i zabawy w wyzwalaniu talentów i potencjałów, integrowanie zespołów poprzez aktywację współpracy, wykorzystania logicznego myślenia i działania pod presją czasu. Jest jedną z największych firm w branży escape room w kraju, jedną z najstarszych w Krakowie. Od ponad 9 lat zespół Gamescape projektuje i tworzy gry miejskie, obiektowe i rozrywkę w stylu escape rooms w wersji pozytywnej – Adventure Rooms – stacjonarnie, mobilnie i online, dla klienta indywidualnego i grup zorganizowanych. Grywalizacja, fabularny suspens i nowoczesna technologia rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality) to stałe elementy oferowanych wrażeń. Twórcy Gamescape mają na koncie ponad 14 wybudowanych pokoi zagadek, ponad 1300 przeprowadzonych gier miejskich, a z ich oferty skorzystało już 100 tys. osób. Gamescape jest współautorem m.in. „Filharmonia Escape Room” – prestiżowego projektu organizowanego dla Filharmonii Krakowskiej, a także laureatem nagrody ODYS 2023, Polskiej Nagrody Innowacyjności 2023, wyróżniony nominacją do Nagrody Gospodarczej Województwa Małopolskiego.
Więcej informacji na temat Gamescape na stronie www.gamescape.pl

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.