Komunikaty PR

Event w rytmie digital

2020-04-16  |  13:00
Biuro prasowe

Internet już od dawna zagarnia coraz więcej obszarów naszego życia i aby się o tym przekonać wystarczy sięgnąć po raport marki Starcom. Za I półrocze 2019 roku bowiem wydatki reklamowe w Internecie zwiększyły się o 121,9 mln złotych (czyli 7,8 proc.) do 1,69 mld złotych, co spowodowało wzrost udziału w całej strukturze wkładów z 33,6 do 35,8 proc. Co ciekawe, jak szacuje Starcom blisko połowa wydatków reklamowych w sieci nadal idzie na display. Reklama wideo ma już 20,7 proc. udziału, a klasyfikowany osobno mobile - 38,2 proc. (po wzroście o 18,1 proc. w skali roku). Czy zatem silna pozycja rozwiązań digitalowych będzie odpowiedzią na nowe realia, w jakich znalazło się wiele branż?

Przejście wielu działań do przestrzeni online nie powinno nikogo tak naprawdę dziwić – także w kontekście branży eventowej. Zauważmy, że o sile Internetu mówiło się już od dawna. Obecna pandemia jedynie przyśpieszyła proces wdrażania pewnych rozwiązań online” – podkreśla Aneta Radzimirska, CEO w Idea Productions Poland. „Digitalizacja części oferty to dzisiaj jedyna słuszna odpowiedź na zmieniające się trendy i oczekiwania rynku. Żyjemy w mobilnych czasach, gdzie miejsce pracy lub zamieszkania przestało mieć znaczenie. Dostępne rozwiązania umożliwiają prowadzenie biznesu czy też zarządzanie korporacją i komunikacją do partnerów biznesowych, klientów czy też pracowników. Chcemy być częścią technologicznej rewolucji i dzielić się nią z naszymi klientami, dlatego w naszej ofercie promujemy w tej chwili pakiet rozwiązań IDEA ONLINE. IDEA ONLINE przenosi wydarzenia do wirtualnej rzeczywistości i pozwala realizować cele korporacyjne nawet w tym wymagającym okresie” – dodaje Aneta Radzimirska.

Do tej pory na polskim rynku było wiele firm, oferujących rozwiązania digitalowe głównie dla spółek giełdowych. Stanowiły one nierzadko jedno z narzędzi wypełniania obowiązków informacyjnych emitenta – czy to w postaci transmisji z NWZA, Rad Nadzorczych czy spotkań przy okazji publikacji wyników finansowych. Dziś po tego typu rozwiązania chętniej sięgają również inne przedsiębiorstwa i korporacje. „W wyniku obostrzeń nie ma w tej chwili mowy o tradycyjnych spotkaniach w realu, stąd koniecznym jest zastąpienie standardowych działań nieszablonowymi rozwiązaniami. Tym potrzebom wychodzimy naprzeciw oferując naszym klientom usługę digital. Plusów tego typu rozwiązań jest naprawdę wiele. Raz, że pozwalają one zarówno na bezpieczeństwo odbiorców, jak i całej ekipy przygotowującej wydarzenie. Dwa, digital niesie za sobą bogactwo formy. Każde bowiem wydarzenie można tu zorganizować online – czy to premierę produktu, konferencję prasową, spotkanie zarządu, standardową cyklówkę online z podsumowaniem wyników oraz prezentacjami bądź oprawą wizji. Nie ma tu tak naprawdę żadnych ograniczeń w tworzeniu rzeczywistości. Usługi digital to doskonała alternatywa do tradycyjnych konferencji, prezentacji, szkoleń czy śniadań prasowych” - przekonuje Aneta Radzimirska.

Wydaje się zatem, że stwierdzenie, iż aktualna sytuacja zmieniła podejście wielu branż do rozwiązań online, jest mocno na wyrost. Rozprzestrzeniająca się pandemia jedynie przyśpieszyła proces ich wdrażania, sprawiając tym samym, że digital event przestał być w końcu postrzegany wyłącznie w kategorii mody i stał się ważnym elementem prowadzenia szeroko pojętego biznesu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Muzyka

Konsument

Eksperci apelują do Ministerstwa Zdrowia o zmianę w polityce nikotynowej. Powinna lepiej chronić dzieci i młodzież

Wprowadzanie kolejnych zakazów w ustawie tytoniowej nie przyniesie spodziewanego rezultatu – oceniają lekarze i terapeuci pracujący z osobami uzależnionymi. Według nich należy osobno rozpisać działania rozwiązujące problem na poziomie osób dorosłych, które już palą, i te, które będą nakierowane na ochronę dzieci i młodzieży przed dostępem do wyrobów nikotynowych. Stowarzyszenie Jump93 wraz z przedstawicielami środowisk psychiatrycznych i zdrowia publicznego zaapelowało o systemowe podejście do polityki nikotynowej, z uwzględnieniem potencjału strategii redukcji szkód.

Prawo

Rząd planuje dalsze zmiany w opiece wczesnodziecięcej. Ma to pomóc odwrócić negatywne trendy demograficzne

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej prowadzi prekonsultacje dotyczące dalszych etapów reformy opieki wczesnodziecięcej i podkreśla, że jest to jedno z kluczowych zadań podjętych przez resort. Ma to pomóc w zatrzymaniu negatywnych trendów demograficznych. W 2024 roku w Polsce urodziło się 252 tys. dzieci, czyli o ponad 20 tys. mniej niż w poprzednim roku i najmniej w całym okresie powojennym.