Komunikaty PR

Event w rytmie digital

2020-04-16  |  13:00
Biuro prasowe

Internet już od dawna zagarnia coraz więcej obszarów naszego życia i aby się o tym przekonać wystarczy sięgnąć po raport marki Starcom. Za I półrocze 2019 roku bowiem wydatki reklamowe w Internecie zwiększyły się o 121,9 mln złotych (czyli 7,8 proc.) do 1,69 mld złotych, co spowodowało wzrost udziału w całej strukturze wkładów z 33,6 do 35,8 proc. Co ciekawe, jak szacuje Starcom blisko połowa wydatków reklamowych w sieci nadal idzie na display. Reklama wideo ma już 20,7 proc. udziału, a klasyfikowany osobno mobile - 38,2 proc. (po wzroście o 18,1 proc. w skali roku). Czy zatem silna pozycja rozwiązań digitalowych będzie odpowiedzią na nowe realia, w jakich znalazło się wiele branż?

Przejście wielu działań do przestrzeni online nie powinno nikogo tak naprawdę dziwić – także w kontekście branży eventowej. Zauważmy, że o sile Internetu mówiło się już od dawna. Obecna pandemia jedynie przyśpieszyła proces wdrażania pewnych rozwiązań online” – podkreśla Aneta Radzimirska, CEO w Idea Productions Poland. „Digitalizacja części oferty to dzisiaj jedyna słuszna odpowiedź na zmieniające się trendy i oczekiwania rynku. Żyjemy w mobilnych czasach, gdzie miejsce pracy lub zamieszkania przestało mieć znaczenie. Dostępne rozwiązania umożliwiają prowadzenie biznesu czy też zarządzanie korporacją i komunikacją do partnerów biznesowych, klientów czy też pracowników. Chcemy być częścią technologicznej rewolucji i dzielić się nią z naszymi klientami, dlatego w naszej ofercie promujemy w tej chwili pakiet rozwiązań IDEA ONLINE. IDEA ONLINE przenosi wydarzenia do wirtualnej rzeczywistości i pozwala realizować cele korporacyjne nawet w tym wymagającym okresie” – dodaje Aneta Radzimirska.

Do tej pory na polskim rynku było wiele firm, oferujących rozwiązania digitalowe głównie dla spółek giełdowych. Stanowiły one nierzadko jedno z narzędzi wypełniania obowiązków informacyjnych emitenta – czy to w postaci transmisji z NWZA, Rad Nadzorczych czy spotkań przy okazji publikacji wyników finansowych. Dziś po tego typu rozwiązania chętniej sięgają również inne przedsiębiorstwa i korporacje. „W wyniku obostrzeń nie ma w tej chwili mowy o tradycyjnych spotkaniach w realu, stąd koniecznym jest zastąpienie standardowych działań nieszablonowymi rozwiązaniami. Tym potrzebom wychodzimy naprzeciw oferując naszym klientom usługę digital. Plusów tego typu rozwiązań jest naprawdę wiele. Raz, że pozwalają one zarówno na bezpieczeństwo odbiorców, jak i całej ekipy przygotowującej wydarzenie. Dwa, digital niesie za sobą bogactwo formy. Każde bowiem wydarzenie można tu zorganizować online – czy to premierę produktu, konferencję prasową, spotkanie zarządu, standardową cyklówkę online z podsumowaniem wyników oraz prezentacjami bądź oprawą wizji. Nie ma tu tak naprawdę żadnych ograniczeń w tworzeniu rzeczywistości. Usługi digital to doskonała alternatywa do tradycyjnych konferencji, prezentacji, szkoleń czy śniadań prasowych” - przekonuje Aneta Radzimirska.

Wydaje się zatem, że stwierdzenie, iż aktualna sytuacja zmieniła podejście wielu branż do rozwiązań online, jest mocno na wyrost. Rozprzestrzeniająca się pandemia jedynie przyśpieszyła proces ich wdrażania, sprawiając tym samym, że digital event przestał być w końcu postrzegany wyłącznie w kategorii mody i stał się ważnym elementem prowadzenia szeroko pojętego biznesu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Transport

Trwa debata o nowych przepisach dotyczących praw pasażerów. Możliwe zmiany w wysokości odszkodowań za opóźnione loty

W dyskusji o prawach pasażerów linii lotniczych pojawiają się rozbieżności między unijnymi instytucjami. Dotyczą one m.in. odszkodowań za opóźnione lub odwołane loty. Ministrowie transportu UE proponują 300 euro odszkodowania za czterogodzinne opóźnienie lub odwołanie krótkiego lotu, a Parlament Europejski opowiada się za wyższymi odszkodowaniami i to po trzech godzinach opóźnienia. Parlamentarna komisja transportowa proponuje także szereg zmian dotyczących m.in. bagażu podręcznego czy odpowiedzialności pośredników sprzedających bilety.

Dziecko

Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci

Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.