Komunikaty PR

Event w rytmie digital

2020-04-16  |  13:00
Biuro prasowe

Internet już od dawna zagarnia coraz więcej obszarów naszego życia i aby się o tym przekonać wystarczy sięgnąć po raport marki Starcom. Za I półrocze 2019 roku bowiem wydatki reklamowe w Internecie zwiększyły się o 121,9 mln złotych (czyli 7,8 proc.) do 1,69 mld złotych, co spowodowało wzrost udziału w całej strukturze wkładów z 33,6 do 35,8 proc. Co ciekawe, jak szacuje Starcom blisko połowa wydatków reklamowych w sieci nadal idzie na display. Reklama wideo ma już 20,7 proc. udziału, a klasyfikowany osobno mobile - 38,2 proc. (po wzroście o 18,1 proc. w skali roku). Czy zatem silna pozycja rozwiązań digitalowych będzie odpowiedzią na nowe realia, w jakich znalazło się wiele branż?

Przejście wielu działań do przestrzeni online nie powinno nikogo tak naprawdę dziwić – także w kontekście branży eventowej. Zauważmy, że o sile Internetu mówiło się już od dawna. Obecna pandemia jedynie przyśpieszyła proces wdrażania pewnych rozwiązań online” – podkreśla Aneta Radzimirska, CEO w Idea Productions Poland. „Digitalizacja części oferty to dzisiaj jedyna słuszna odpowiedź na zmieniające się trendy i oczekiwania rynku. Żyjemy w mobilnych czasach, gdzie miejsce pracy lub zamieszkania przestało mieć znaczenie. Dostępne rozwiązania umożliwiają prowadzenie biznesu czy też zarządzanie korporacją i komunikacją do partnerów biznesowych, klientów czy też pracowników. Chcemy być częścią technologicznej rewolucji i dzielić się nią z naszymi klientami, dlatego w naszej ofercie promujemy w tej chwili pakiet rozwiązań IDEA ONLINE. IDEA ONLINE przenosi wydarzenia do wirtualnej rzeczywistości i pozwala realizować cele korporacyjne nawet w tym wymagającym okresie” – dodaje Aneta Radzimirska.

Do tej pory na polskim rynku było wiele firm, oferujących rozwiązania digitalowe głównie dla spółek giełdowych. Stanowiły one nierzadko jedno z narzędzi wypełniania obowiązków informacyjnych emitenta – czy to w postaci transmisji z NWZA, Rad Nadzorczych czy spotkań przy okazji publikacji wyników finansowych. Dziś po tego typu rozwiązania chętniej sięgają również inne przedsiębiorstwa i korporacje. „W wyniku obostrzeń nie ma w tej chwili mowy o tradycyjnych spotkaniach w realu, stąd koniecznym jest zastąpienie standardowych działań nieszablonowymi rozwiązaniami. Tym potrzebom wychodzimy naprzeciw oferując naszym klientom usługę digital. Plusów tego typu rozwiązań jest naprawdę wiele. Raz, że pozwalają one zarówno na bezpieczeństwo odbiorców, jak i całej ekipy przygotowującej wydarzenie. Dwa, digital niesie za sobą bogactwo formy. Każde bowiem wydarzenie można tu zorganizować online – czy to premierę produktu, konferencję prasową, spotkanie zarządu, standardową cyklówkę online z podsumowaniem wyników oraz prezentacjami bądź oprawą wizji. Nie ma tu tak naprawdę żadnych ograniczeń w tworzeniu rzeczywistości. Usługi digital to doskonała alternatywa do tradycyjnych konferencji, prezentacji, szkoleń czy śniadań prasowych” - przekonuje Aneta Radzimirska.

Wydaje się zatem, że stwierdzenie, iż aktualna sytuacja zmieniła podejście wielu branż do rozwiązań online, jest mocno na wyrost. Rozprzestrzeniająca się pandemia jedynie przyśpieszyła proces ich wdrażania, sprawiając tym samym, że digital event przestał być w końcu postrzegany wyłącznie w kategorii mody i stał się ważnym elementem prowadzenia szeroko pojętego biznesu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.