E.Wedel i Stokson wprowadzają kolejną noWWość Donut WW
Efektem trwającej od 2018 roku współpracy marki E.Wedel z firmą STOKSON – jednym z najnowocześniejszych przedsiębiorstw, wyspecjalizowanych w segmencie słodkich produktów piekarniczych jest niecodzienna – Donut WW. Nowość stanowi kompozycję pysznego, donutowego ciasta, oryginalnej wedlowskiej czekolady i dużych kawałków kultowego Wafelka WW.
Donut WW swoim charakterem wyłamuje się schematom i wprowadza nowy wymiar przyjemności smaku w swojej kategorii. Unikalny charakter nowości określa jego wyjątkowa dekoracja skomponowana z dwóch rodzajów oryginalnych wedlowskich czekolad: mlecznej i deserowej. Czekoladową polewę urozmaicają kawałki kultowego wafelka marki E.Wedel – WW.
Każdy, z dwunastu dostępnych w tacce Donutów WW posiada dedykowaną papilotkę, której grafika bezpośrednio nawiązuje do opakowań uwielbianych wafelków WW.
Marka E.Wedel i firma STOKSON z sukcesami współpracują już od 2018 roku, a w ubiegłym roku na skutek wspólnych działań wprowadziły na rynek m.in.: Pączka E.Wedel i Mini Donuts E.Wedel. Każda z propozycji ma swój wyjątkowych smak i charakter, który pokochali wielbiciele wedlowskich słodkości.
Produkt dostępny jest wyłącznie w sieci sklepów Biedronka.
Jesień pełna smaku w Salad Story – odkryj nowe sezonowe menu!
Czas dyni... i budyni limitowanych WINIARY!
Jabłkowy zawrót głowy – jak przygotować pyszne przetwory?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.