Familijne w akcji „Start do nart” z Radiem Zet

Marka Familijne stawia na aktywną komunikację w kontekście ferii zimowych. Od 17 stycznia, przez 6 tygodni, jako sponsor akcji „Start do nart” z Radiem Zet, będzie towarzyszyć rodzinom na stokach w 6 popularnych zimowych miejscowościach. Zimowa aktywacja obejmuje cały pakiet działań komunikacyjnych.
Tegoroczna odsłona akcji „Start do nart” z Radiem Zet rusza w najbliższy piątek, 17 stycznia. Będzie realizowana przez sześć kolejnych weekendów w: Czarnej Górze, Wiśle, Szczyrku, Czarnym Groniu, Krynicy Górskiej i Białce Tatrzańskiej. W każdym z zimowych kurortów marka Familijne zadba o moc atrakcji. Na rodziny z dziećmi czekają konkursy z nagrodami, przekąski w postaci Wafli Familijnych oraz strefy familijnej zabawy i relaksu.
Począwszy od 15 stycznia do końca projektu, na antenie Radia Zet zaplanowano emisje jingli sponsorskich. Marka Familijne będzie promowana także podczas weekendowych relacji reporterskich z poszczególnych miejscowości. Komunikację współpracy partnerskiej uzupełnią działania w kanałach społecznościowych Radia Zet.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek
Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.
Problemy społeczne
Otyłość i insulinooporność zwiększają ryzyko rozwoju alzheimera. Do 2050 roku liczba chorych może się podwoić

Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) liczba pacjentów chorujących na chorobę Alzheimera będzie wzrastać. Eksperci szacują, że do 2030 roku na całym świecie będzie ich 50–65 mln, a do 2050 roku – nawet dwa razy więcej. Prognozy są alarmujące, dlatego specjaliści zwracają uwagę na konieczność profilaktyki, w tym leczenia otyłości, cukrzycy typu 2 i insulinooporności. Liczne badania potwierdzają, że znacznie zwiększają one ryzyko zachorowania na choroby neurodegeneracyjne.
Media
Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy

Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że pojawił się pomysł na realizację filmu dokumentalnego, w którym będzie mogła ujawnić szczegóły swojego życia prywatnego i zawodowego. Jak zauważa, nie każdy artysta jest w ten sposób doceniony. Dlatego też ona postanowiła wykorzystać tę szansę i chce jak najlepiej zaprezentować się w tej produkcji. Doda przyznaje również, że ten projekt wywołał wiele negatywnych emocji.