Komunikaty PR

Festiwal Karuzel z historią w Manufakturze

2024-04-18  |  10:00
Biuro prasowe

Tęsknicie za diabelskimi młynami, zamkiem strachów i wyścigami samochodzików? Manufaktura zabierze łodzian w sentymentalną podróż do lat 90. i ich kolorowych, zwariowanych lunaparków. Wybierzcie się w podniebną wyprawę na skrzydłach łabędzi, spotkajcie się ze smokiem i spróbujcie sił na ekstremalnej karuzeli – już od 20 kwietnia!

Festiwal Karuzel

20.04-5.05, rynek Manufaktury

Od soboty, 20 kwietnia, na rynku Manufaktury pojawi się jedyny w mieście Festiwal Karuzel – huczne otwarcie zaplanowano w samo południe. Rynek Manufaktury wypełni się imponującymi maszynami, które wielu z nas pamięta z czasów swojego dzieciństwa. Na jakie atrakcje mogą liczyć łodzianie?

Na rynku Manufaktury stanie autodrom z szybkimi autkami, kolejki i karuzelki dla starszych i młodszych czy gry zręcznościowe – spróbujcie swoich sił w „Ustrzel gola”, rzutach lotkami do balonów czy na strzelnicy. Oczywiście, nie może zabraknąć ogromnych karuzel, a dla najodważniejszych – Break Dancer czy Street Fighter dostarczą ekstremalnych doznań. Koniecznie odwiedźcie też Pałac Śmiechu i Roller wodny!

Festiwal, poza potężną dawką rozrywki, będzie też okazją do zapoznania się z bogatą historią przemysłu lunaparkowego. Na plenerowej wystawie na rynku Manufaktury będzie można oglądać sentymentalne, niepublikowane nigdy dotąd foto-wspominki z różnych lunaparków w Polsce, w tym z kultowego dla Łodzi w Parku na Zdrowiu. Z kolei w galerii handlowej pojawi się wyjątkowa wystawa ruchomych modeli karuzel, z których duża część ma ponad pół wieku! Sprawdźcie, jak dawniej wyglądały karuzele, kto jako pierwszy w Polsce wybudował jedną z nich i skąd inspiracje czerpali ich budowniczowie!

Festiwal Karuzel zostanie z nami aż do 5 maja i będzie czynny od poniedziałku do niedzieli. Godziny otwarcia:

  • Poniedziałek – piątek: od 12 do 22
  • Sobota i niedziela: od 10 do 22

Ceny biletów wynoszą od 15 do 30 zł, w zależności od atrakcji, ale organizator przygotował specjalną promocję na karnet 10 wejść, który kosztuje 150 zł – przy zakupie karnetu atrakcje kosztują 15 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka Biuro prasowe
2024-07-25 | 12:00

To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka

Dobry Flow – pod takim tytułem rusza kolejna sekcja tegorocznego łódzkiego Festiwalu Filmowego tme Polówka.  Filmy w ramach sekcji „Dobry Flow” emitowane
Styl życia WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA
2024-07-25 | 10:00

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA I NIEDZIELNY LUNCH BEZ DZIECIAKÓW   Kiedy inne teatry wakacyjnie śpią – ten gra.
Styl życia Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach
2024-07-24 | 15:00

Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach

Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.