Komunikaty PR

Festiwal Karuzel z historią w Manufakturze

2024-04-18  |  10:00
Biuro prasowe

Tęsknicie za diabelskimi młynami, zamkiem strachów i wyścigami samochodzików? Manufaktura zabierze łodzian w sentymentalną podróż do lat 90. i ich kolorowych, zwariowanych lunaparków. Wybierzcie się w podniebną wyprawę na skrzydłach łabędzi, spotkajcie się ze smokiem i spróbujcie sił na ekstremalnej karuzeli – już od 20 kwietnia!

Festiwal Karuzel

20.04-5.05, rynek Manufaktury

Od soboty, 20 kwietnia, na rynku Manufaktury pojawi się jedyny w mieście Festiwal Karuzel – huczne otwarcie zaplanowano w samo południe. Rynek Manufaktury wypełni się imponującymi maszynami, które wielu z nas pamięta z czasów swojego dzieciństwa. Na jakie atrakcje mogą liczyć łodzianie?

Na rynku Manufaktury stanie autodrom z szybkimi autkami, kolejki i karuzelki dla starszych i młodszych czy gry zręcznościowe – spróbujcie swoich sił w „Ustrzel gola”, rzutach lotkami do balonów czy na strzelnicy. Oczywiście, nie może zabraknąć ogromnych karuzel, a dla najodważniejszych – Break Dancer czy Street Fighter dostarczą ekstremalnych doznań. Koniecznie odwiedźcie też Pałac Śmiechu i Roller wodny!

Festiwal, poza potężną dawką rozrywki, będzie też okazją do zapoznania się z bogatą historią przemysłu lunaparkowego. Na plenerowej wystawie na rynku Manufaktury będzie można oglądać sentymentalne, niepublikowane nigdy dotąd foto-wspominki z różnych lunaparków w Polsce, w tym z kultowego dla Łodzi w Parku na Zdrowiu. Z kolei w galerii handlowej pojawi się wyjątkowa wystawa ruchomych modeli karuzel, z których duża część ma ponad pół wieku! Sprawdźcie, jak dawniej wyglądały karuzele, kto jako pierwszy w Polsce wybudował jedną z nich i skąd inspiracje czerpali ich budowniczowie!

Festiwal Karuzel zostanie z nami aż do 5 maja i będzie czynny od poniedziałku do niedzieli. Godziny otwarcia:

  • Poniedziałek – piątek: od 12 do 22
  • Sobota i niedziela: od 10 do 22

Ceny biletów wynoszą od 15 do 30 zł, w zależności od atrakcji, ale organizator przygotował specjalną promocję na karnet 10 wejść, który kosztuje 150 zł – przy zakupie karnetu atrakcje kosztują 15 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.