Komunikaty PR

Filmowe czwartki w Porcie Łódź

2021-06-30  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

To będą wieczory pełne śmiechu i wzruszeń! A to za sprawą Polówki, która po raz kolejny gościć będzie w tegoroczne wakacje na Patio Portu Łódź, tym razem z cyklem „Have Fun”. Na seanse pod chmurką Centrum zaprasza w każdy czwartek od godziny 21:00. Start 8 lipca!

Lato w Łodzi nierozłącznie wiąże się z Polówką, która w tym roku odbędzie się w naszym mieście już po raz 14. Strefa kina letniego pojawi się także tradycyjnie w Porcie Łódź. Na Patio Centrum w każdy wakacyjny czwartek wyświetlony zostanie film z kategorii „Have Fun”, a w repertuarze znajdą się komedie oraz filmy pełne wzruszeń, które chwytają za serce. W kinie pod chmurką obejrzymy m. in. takie pozycje jak: „Sing”, „Nasze najlepsze wesele”, „Rozumiemy się bez słów” czy „Jutro będziemy szczęśliwi”. Świetne kino, niepowtarzalna atmosfera Polówki oraz pyszny popcorn – to przepis na udany czwartkowy wieczór! 

Na pierwszy seans w ramach kina letniego Port Łódź zaprasza 8 lipca (czwartek) o godzinie 21:00. Na Patio Centrum wyświetlona zostanie animacja, która rozbawi każdego bez względu na wiek. „Sing” - czyli spotkanie z sympatycznymi zwierzakami, starającymi się uratować teatr poprzez udział w muzycznym talent show. Fimy na Patio Portu Łódź zobaczyć będzie można w każdy kolejny czwartek aż do 26 sierpnia.  

 

Harmonogram seansów:

 

8 lipca - Sing, reż. Garth Jennings

15 lipca - Za jakie grzechy, dobry Boże, reż. Philippe de Chauveron

22 lipca - I znowu zgrzeszyliśmy, dobry Boże!, reż. Philippe de Chauveron

29 lipca - Rozumiemy się bez słów, reż. Eric Lartigau

5 sierpnia - Sokół z masłem orzechowym, reż. Tyler Nilson, Michael Schwartz

12 sierpnia - Nasze najlepsze wesele, reż. Olivier Nakache, Éric Toledano

19 sierpnia - Pechowi szczęściarze, reż. Sebastián Borensztein

26 sierpnia - Jutro będziemy szczęśliwi, reż. Hugo Gélin

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.