Filmowe czwartki w Porcie Łódź

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
To będą wieczory pełne śmiechu i wzruszeń! A to za sprawą Polówki, która po raz kolejny gościć będzie w tegoroczne wakacje na Patio Portu Łódź, tym razem z cyklem „Have Fun”. Na seanse pod chmurką Centrum zaprasza w każdy czwartek od godziny 21:00. Start 8 lipca!
Lato w Łodzi nierozłącznie wiąże się z Polówką, która w tym roku odbędzie się w naszym mieście już po raz 14. Strefa kina letniego pojawi się także tradycyjnie w Porcie Łódź. Na Patio Centrum w każdy wakacyjny czwartek wyświetlony zostanie film z kategorii „Have Fun”, a w repertuarze znajdą się komedie oraz filmy pełne wzruszeń, które chwytają za serce. W kinie pod chmurką obejrzymy m. in. takie pozycje jak: „Sing”, „Nasze najlepsze wesele”, „Rozumiemy się bez słów” czy „Jutro będziemy szczęśliwi”. Świetne kino, niepowtarzalna atmosfera Polówki oraz pyszny popcorn – to przepis na udany czwartkowy wieczór!
Na pierwszy seans w ramach kina letniego Port Łódź zaprasza 8 lipca (czwartek) o godzinie 21:00. Na Patio Centrum wyświetlona zostanie animacja, która rozbawi każdego bez względu na wiek. „Sing” - czyli spotkanie z sympatycznymi zwierzakami, starającymi się uratować teatr poprzez udział w muzycznym talent show. Fimy na Patio Portu Łódź zobaczyć będzie można w każdy kolejny czwartek aż do 26 sierpnia.
Harmonogram seansów:
8 lipca - Sing, reż. Garth Jennings
15 lipca - Za jakie grzechy, dobry Boże, reż. Philippe de Chauveron
22 lipca - I znowu zgrzeszyliśmy, dobry Boże!, reż. Philippe de Chauveron
29 lipca - Rozumiemy się bez słów, reż. Eric Lartigau
5 sierpnia - Sokół z masłem orzechowym, reż. Tyler Nilson, Michael Schwartz
12 sierpnia - Nasze najlepsze wesele, reż. Olivier Nakache, Éric Toledano
19 sierpnia - Pechowi szczęściarze, reż. Sebastián Borensztein
26 sierpnia - Jutro będziemy szczęśliwi, reż. Hugo Gélin

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.