Finał akcji #KręćDlaHospicjum
PR Inspiration
Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl
Niemal 250 uczestników, 6 668 pokonanych kilometrów i 6 636 złotych na rzecz podopiecznych Hospicjum im. św. Maksymiliana Kolbego – to efekt akcji #KręćDlaHospicjum, zorganizowanej przez Forum Koszalin w ramach kampanii #RoweryNaForum. Zebrana kwota, zaokrąglona do 7 000 złotych, została przekazana na cel charytatywny.
Koszalinianie mają wielkie serca i chęć pomocy potrzebującym. Do udziału w akcji #KręćDlaHospicjum zgłosiło się niemal 250 uczestników. Kilometry, które przebyli na rowerze przełożyły się na kwotę 6 636 złotych na rzecz podopiecznych Hospicjum im. św. Maksymiliana Kolbego. Forum Koszalin zaokrągliło tę kwotę i przekazało na rzecz koszalińskiego hospicjum 7 000 złotych.
Po raz kolejny pokazaliśmy, że nie jesteśmy obojętni wobec ludzkich potrzeb. Bardzo się cieszę, że nasza akcja spotkała się z tak pozytywnym odbiorem i licznym udziałem. Dzięki zaangażowaniu koszalinian, mogliśmy wspomóc lokalne hospicjum, propagując przy okazji zdrowy styl życia w mieście przyjaznym rowerzystom. Bardzo pozytywnie zaskoczył nas entuzjazm uczestników – rekordziści przebyli w akcji nawet 250 kilometrów – mówi Urszula Lipińska, dyrektor Forum Koszalin.
Mechanizm akcji #KręćDlaHospicjum polegał na zadeklarowaniu przebycia na rowerze danego dystansu za pomocą specjalnego formularza, a następnie wgraniu zrzutu ekranu z aplikacji mobilnej z potwierdzeniem pokonanej trasy. Za przejechane kilometry zgodnie z regulaminem i w wyznaczonym terminie (23-30 czerwca) Forum Koszalin przekazało określoną kwotę: 3 km – 1 zł, 10 km – 10 zł, 50 km – 50 zł.
To jednak nie koniec rowerowych atrakcji. Przez całe wakacje (od lipca do września) w co drugą sobotę koszalinianie mogą wziąć udział w bezpłatnych wycieczkach rowerowych z przewodnikiem. Pierwsza trasa z aplikacji mobilnej „Rowery na Forum” – dla fanów przyrody – zostanie pokonana w najbliższą sobotę (10 lipca). Zapisywać można się na stronie: www.wycieczkiroweroweforum.pl.
Pomysłodawcą i organizatorem kampanii #RoweryNaForum jest Forum Koszalin. Kampania została objęta patronatem honorowym Prezydenta Miasta Koszalina.
Aplikację „Rowery na Forum” można pobrać:
- z Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.amistad.treespot.forumKoszalin
- z AppStore: https://apps.apple.com/us/app/rowery-na-forum/id1572459983

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.