Komunikaty PR

Finał akcji #KręćDlaHospicjum

2021-07-08  |  15:22
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kurczych
PR Inspiration

Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl

Niemal 250 uczestników, 6 668 pokonanych kilometrów i 6 636 złotych na rzecz podopiecznych Hospicjum im. św. Maksymiliana Kolbego – to efekt akcji #KręćDlaHospicjum, zorganizowanej przez Forum Koszalin w ramach kampanii #RoweryNaForum. Zebrana kwota, zaokrąglona do 7 000 złotych, została przekazana na cel charytatywny.

Koszalinianie mają wielkie serca i chęć pomocy potrzebującym. Do udziału w akcji #KręćDlaHospicjum zgłosiło się niemal 250 uczestników. Kilometry, które przebyli na rowerze przełożyły się na kwotę 6 636 złotych na rzecz podopiecznych Hospicjum im. św. Maksymiliana Kolbego. Forum Koszalin zaokrągliło tę kwotę i przekazało na rzecz koszalińskiego hospicjum 7 000 złotych.

Po raz kolejny pokazaliśmy, że nie jesteśmy obojętni wobec ludzkich potrzeb. Bardzo się cieszę, że nasza akcja spotkała się z tak pozytywnym odbiorem i licznym udziałem. Dzięki zaangażowaniu koszalinian, mogliśmy wspomóc lokalne hospicjum, propagując przy okazji zdrowy styl życia w mieście przyjaznym rowerzystom. Bardzo pozytywnie zaskoczył nas entuzjazm uczestników – rekordziści przebyli w akcji nawet 250 kilometrów – mówi Urszula Lipińska, dyrektor Forum Koszalin.

Mechanizm akcji #KręćDlaHospicjum polegał na zadeklarowaniu przebycia na rowerze danego dystansu za pomocą specjalnego formularza, a następnie wgraniu zrzutu ekranu z aplikacji mobilnej z potwierdzeniem pokonanej trasy. Za przejechane kilometry zgodnie z regulaminem i w wyznaczonym terminie (23-30 czerwca) Forum Koszalin przekazało określoną kwotę: 3 km – 1 zł, 10 km – 10 zł, 50 km – 50 zł.

To jednak nie koniec rowerowych atrakcji. Przez całe wakacje (od lipca do września) w co drugą sobotę koszalinianie mogą wziąć udział w bezpłatnych wycieczkach rowerowych z przewodnikiem. Pierwsza trasa z aplikacji mobilnej „Rowery na Forum” – dla fanów przyrody – zostanie pokonana w najbliższą sobotę (10 lipca). Zapisywać można się na stronie: www.wycieczkiroweroweforum.pl.

Pomysłodawcą i organizatorem kampanii #RoweryNaForum jest Forum Koszalin. Kampania została objęta patronatem honorowym Prezydenta Miasta Koszalina.

Aplikację „Rowery na Forum” można pobrać:

- z Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.amistad.treespot.forumKoszalin

- z AppStore: https://apps.apple.com/us/app/rowery-na-forum/id1572459983

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Inspiration
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.