Finał akcji #KręćDlaHospicjum
PR Inspiration
Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl
Niemal 250 uczestników, 6 668 pokonanych kilometrów i 6 636 złotych na rzecz podopiecznych Hospicjum im. św. Maksymiliana Kolbego – to efekt akcji #KręćDlaHospicjum, zorganizowanej przez Forum Koszalin w ramach kampanii #RoweryNaForum. Zebrana kwota, zaokrąglona do 7 000 złotych, została przekazana na cel charytatywny.
Koszalinianie mają wielkie serca i chęć pomocy potrzebującym. Do udziału w akcji #KręćDlaHospicjum zgłosiło się niemal 250 uczestników. Kilometry, które przebyli na rowerze przełożyły się na kwotę 6 636 złotych na rzecz podopiecznych Hospicjum im. św. Maksymiliana Kolbego. Forum Koszalin zaokrągliło tę kwotę i przekazało na rzecz koszalińskiego hospicjum 7 000 złotych.
Po raz kolejny pokazaliśmy, że nie jesteśmy obojętni wobec ludzkich potrzeb. Bardzo się cieszę, że nasza akcja spotkała się z tak pozytywnym odbiorem i licznym udziałem. Dzięki zaangażowaniu koszalinian, mogliśmy wspomóc lokalne hospicjum, propagując przy okazji zdrowy styl życia w mieście przyjaznym rowerzystom. Bardzo pozytywnie zaskoczył nas entuzjazm uczestników – rekordziści przebyli w akcji nawet 250 kilometrów – mówi Urszula Lipińska, dyrektor Forum Koszalin.
Mechanizm akcji #KręćDlaHospicjum polegał na zadeklarowaniu przebycia na rowerze danego dystansu za pomocą specjalnego formularza, a następnie wgraniu zrzutu ekranu z aplikacji mobilnej z potwierdzeniem pokonanej trasy. Za przejechane kilometry zgodnie z regulaminem i w wyznaczonym terminie (23-30 czerwca) Forum Koszalin przekazało określoną kwotę: 3 km – 1 zł, 10 km – 10 zł, 50 km – 50 zł.
To jednak nie koniec rowerowych atrakcji. Przez całe wakacje (od lipca do września) w co drugą sobotę koszalinianie mogą wziąć udział w bezpłatnych wycieczkach rowerowych z przewodnikiem. Pierwsza trasa z aplikacji mobilnej „Rowery na Forum” – dla fanów przyrody – zostanie pokonana w najbliższą sobotę (10 lipca). Zapisywać można się na stronie: www.wycieczkiroweroweforum.pl.
Pomysłodawcą i organizatorem kampanii #RoweryNaForum jest Forum Koszalin. Kampania została objęta patronatem honorowym Prezydenta Miasta Koszalina.
Aplikację „Rowery na Forum” można pobrać:
- z Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.amistad.treespot.forumKoszalin
- z AppStore: https://apps.apple.com/us/app/rowery-na-forum/id1572459983

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.