Komunikaty PR

Finał WFA Grand Slam w Food Town – ostateczne rozstrzygnięcia w Warszawie

2024-11-14  |  16:15
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.09 MB )

Wielkimi krokami zbliża się finałowy konkurs największej ligi flair na świecie – World Flair Association Grand Slam. Już 19 i 20 listopada Warszawa stanie się stolicą światowego barmaństwa, goszcząc ostatnią odsłonę tegorocznego cyklu. To właśnie tu, w Food Town w Fabryce Norblina, zapadną ostateczne rozstrzygnięcia i poznamy zwycięzcę tegorocznych zmagań. Wstęp na zawody oraz wydarzenia towarzyszące jest bezpłatny.

Food Town Flair Challenge, po prestiżowych zawodach m.in. w Helsinkach, Londynie, Las Vegas i Rzymie, będzie szóstym i zarazem finałowym konkursem tegorocznej ligi WFA Grand Slam. Włoch, Michael Moreni prowadzi w klasyfikacji generalnej, ale jego przewaga nad drugim w rankingu Romanem Zapatą z Argentyny jest niewielka. Na trzecim miejscu jest Enrico Meloni, także z Półwyspu ApenińskiegoWłaśnie podczas warszawskiego finału rozstrzygnie się, kto z tej czołowej trójki zdobędzie tytuł mistrza sezonu – emocje i zacięta rywalizacja na scenie Gimlet Live są zatem gwarantowane.

Z radością kolejny raz powitamy WFA Grand Slam w Food Town. Szczególnie cieszy nas, że odbędzie się tu finałowy konkurs, który nieprzerwanie wzbudza ogromne zainteresowanie i emocje. Przygotowaliśmy mnóstwo atrakcji oraz konkursów dla naszych gości, a każdy dzień zakończy się szalonym after party, pełnym muzyki i wyśmienitych koktajli. To będzie prawdziwa uczta dla zmysłów! Wstęp jest wolny, dlatego serdecznie zapraszam wszystkich do udziału w tym prestiżowym i – mam nadzieję - niezapomnianym wydarzeniu – mówi Tomasz Małek, organizator Food Town Challenge.

Przez dwa dni spektakularnych zmagań w największym food hallu w Polsce, publiczność będzie miała okazję podziwiać 70 najlepszych flair bartenderów z całego świata, którzy zaserwują widowiskowe pokazy barmańskie, pełne dynamicznych rzutów butelkami i shakerami. Flair, który łączy w sobie sztukę i technikę żonglowania akcesoriami barmańskimi, zamieni Fabrykę Norblina w scenę pełną muzyki, światła i doskonałych koktajli. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny – to doskonała okazja do zobaczenia na żywo najlepszych w swojej dziedzinie.

Podczas warszawskiego finału zawodnicy nie tylko będą rywalizować o tytuł mistrza ligi, ale także o nagrody pieniężne – pula wynosi 12.000 euro, z czego 5.000 euro przypadnie zwycięzcy warszawskiego konkursu. Dodatkowo przyznane zostaną nagrody w kategoriach Best Cocktail, Best Female i Best Polish Bartender.

Rywalizacja rozpocznie się 19 listopada (wtorek) o godzinie 14:00, kiedy wszyscy uczestnicy zaprezentują swoje umiejętności. Najlepsza dziesiątka przejdzie do ścisłego finału, który odbędzie się 20 listopada (środa)o godzinie 20:30 i zdecyduje o ostatecznym wyniku. Sędziowie, w tym ikony świata flair, jak Tom DyerAndy Collinson i Denny Bakiev, a także degustacyjni eksperci z branży, ocenią precyzję, technikę i kreatywność uczestników.

Food Town Flair Challenge, organizowany przez Tomasza Małka, mistrza flair i trenera, zapowiada się jako emocjonujące wydarzenie, pełne adrenaliny, sztuki i barmańskiego kunsztu na światowym poziomie. Po zakończeniu zmagań konkursowych, goście będą mieli okazję wziąć udział w after party, które zwieńczy te dwa dni pełne pasji i mistrzowskich występów.

Szczegóły: https://www.facebook.com/events/498702039641723


World Flair Association (WFA) to największa organizacja flair na świecie, zrzeszająca 15 000 barmanów. Ligę Grand Slam organizuje od 2008 roku. Każda edycja to od 5 do 8 konkursów w różnych częściach świata, np. Singapurze, Cancun, Las Vegas, Londynie czy Helsinkach. Mistrzem Świata i zdobywcą złotej odznaki WFA Grand Slam zostaje ten, który na koniec roku zgromadzi najwięcej punktów. Do dziś takim sukcesem pochwalić może się 8 barmanów, w tym Marek Posłuszny i Tomasz Małek, który - jako jedyny do tej pory – triumfował w lidze czterokrotnie. W Polsce ostatni konkurs odbył się w 2011 roku.

Food Town to 5 zabytkowych hal o łącznej powierzchni 3,2 tys. mkw., w których znajdują się 23 koncepty gastronomiczne inspirowane trendami z całego świata. To wyjątkowe miejsce w otoczeniu przepięknej, historycznej architektury, z muzyką w tle i ofertą, która pobudzi kubki smakowe każdego gościa. W czterech zabytkowych halach Food Town goszczą restauracje, piąta – Gimlet Live - dedykowana jest wydarzeniom rozrywkowym i kulturalnym, na które Fabryka Norblina zaprasza zarówno w tygodniu, jak i w weekendy. Znajduje się tu również 6 unikalnych barów – każdy z inną ofertą, będących wizytówką odrestaurowanego kompleksu przy Żelaznej 51/53.

Fabryka Norblina to wielofunkcyjny kompleks w sercu warszawskiej Woli. Po wieloletnim procesie rewitalizacji dawnych zakładów Norblin, Bracia Buch i T. Werner przeprowadzonej przez Grupę Capital Park ponownie otworzył się na miasto zachwycając historyczną zabudową, w którą wkomponowana została nowoczesna architektura. Dla gości Fabryki Norblina dostępne są już koncepty kulturalne, rozrywkowe i gastronomiczne, w tym m.in.: autorskie, butikowe kino KinoGram, ekologiczny targ – BioBazar, największa w stolicy strefa gastronomiczna z Food Town, Piano Bar z muzyką na żywo w jednym z najstarszych budynków kompleksu, restauracja i klub muzyczny MOXO, Muzeum Fabryki Norblina, które upamiętnia ponad 200-letnią historię tego miejsca, przestrzeń immersyjna Art Box Experience, a także sklepy, lokale handlowo-usługowe i strefa zdrowia i urody.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.