Komunikaty PR

Finał WOŚP w Blue City

2020-01-11  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Blue City wraz z Młodzieżowym Domem Kultury „Ochota” po raz kolejny organizuje finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W sobotę 11 stycznia od godziny 10 do 19 na scenie w Blue City odbywać się będą koncerty i występy taneczne, czyli zabawa, jakiej można się spodziewać tylko na Finale WOŚP.  Wystąpią m.in. Majka Jeżowska, Ula Zubek i Piotr Zubek, Warm Heart Band Magdalena Kverneland, The Streeters, Szkoła stepowania Anuli Kołakowskiej, Szkołą tańca Riviera oraz zespoły dziecięce.

 

Ale WOŚP w Blue City to przede wszystkim okazja, by przyłączyć się do niezwykłej akcji charytatywnej. Podczas sobotniego wydarzenia najważniejsze będą licytacje przedmiotów przekazanych Orkiestrze przez osoby prywatne i publiczne. Będzie można również wesprzeć WOŚP poprzez nabycie niepowtarzalnych prac plastycznych dzieci z ochockich szkół oraz wrzucenie datku do puszek dzielnych wolontariuszy. Wszystkie zebrane środki zostaną przekazane WOŚP. W tym roku celem zbiórki jest zakup najnowocześniejszych urządzeń dla ratowania życia i zdrowia dzieci potrzebujących różnego rodzaju operacji.

Na tę okazję Blue City przygotowało ekologiczne torby na zakupy. Część z nich trafi do darczyńców jako opakowanie na wylicytowane przedmioty, a część będzie rozdawana jako nagrody za wrzucenie datków do puszek.

Finały WOŚP są organizowane w  Blue City już od sześciu lat. Centrum handlowe finansuje przygotowanie sceny, na której odbywają się koncerty i licytacje, nagłośnienie, udostępnia pomieszczenia na garderoby, otacza ochroną wolontariuszy i zachęca najemców i klientów do zaangażowania się w zbiórkę pieniędzy. Natomiast w Młodzieżowym Domu Kultury „Ochota” przez wiele tygodni przed finałem trwają prace związane z całą organizacją pracy sztabu Orkiestry, zapisami wolontariuszy, zapewnieniem występów artystycznych, ułożeniem atrakcyjnego programu dla klientów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.