Komunikaty PR

Finał WOŚP w Blue City

2020-01-11  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Blue City wraz z Młodzieżowym Domem Kultury „Ochota” po raz kolejny organizuje finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W sobotę 11 stycznia od godziny 10 do 19 na scenie w Blue City odbywać się będą koncerty i występy taneczne, czyli zabawa, jakiej można się spodziewać tylko na Finale WOŚP.  Wystąpią m.in. Majka Jeżowska, Ula Zubek i Piotr Zubek, Warm Heart Band Magdalena Kverneland, The Streeters, Szkoła stepowania Anuli Kołakowskiej, Szkołą tańca Riviera oraz zespoły dziecięce.

 

Ale WOŚP w Blue City to przede wszystkim okazja, by przyłączyć się do niezwykłej akcji charytatywnej. Podczas sobotniego wydarzenia najważniejsze będą licytacje przedmiotów przekazanych Orkiestrze przez osoby prywatne i publiczne. Będzie można również wesprzeć WOŚP poprzez nabycie niepowtarzalnych prac plastycznych dzieci z ochockich szkół oraz wrzucenie datku do puszek dzielnych wolontariuszy. Wszystkie zebrane środki zostaną przekazane WOŚP. W tym roku celem zbiórki jest zakup najnowocześniejszych urządzeń dla ratowania życia i zdrowia dzieci potrzebujących różnego rodzaju operacji.

Na tę okazję Blue City przygotowało ekologiczne torby na zakupy. Część z nich trafi do darczyńców jako opakowanie na wylicytowane przedmioty, a część będzie rozdawana jako nagrody za wrzucenie datków do puszek.

Finały WOŚP są organizowane w  Blue City już od sześciu lat. Centrum handlowe finansuje przygotowanie sceny, na której odbywają się koncerty i licytacje, nagłośnienie, udostępnia pomieszczenia na garderoby, otacza ochroną wolontariuszy i zachęca najemców i klientów do zaangażowania się w zbiórkę pieniędzy. Natomiast w Młodzieżowym Domu Kultury „Ochota” przez wiele tygodni przed finałem trwają prace związane z całą organizacją pracy sztabu Orkiestry, zapisami wolontariuszy, zapewnieniem występów artystycznych, ułożeniem atrakcyjnego programu dla klientów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Dlaczego jajo jest symbolem Wielkanocy? Biuro prasowe
2024-03-28 | 17:15

Dlaczego jajo jest symbolem Wielkanocy?

Najważniejszym atrybutem Wielkanocy i podstawowym produktem święconym w Wielką Sobotę jest oczywiście jajko. To również ozdoba świątecznego stołu, podarunek oraz rekwizyt
Styl życia Jak nie zmarnować jedzenia w święta?
2024-03-28 | 12:30

Jak nie zmarnować jedzenia w święta?

Jak wynika z  opracowanego przez Banki Żywności raportu ,,Nie Marnuj Jedzenia 2023”[1] w Polsce marnuje się 4,8 miliona ton żywności rocznie, a ponad połowa uczestników
Styl życia BRAK ZDJĘCIA
2024-03-28 | 12:00

Do 10 kwietnia zgłoś kandydatów do III edycji Nagrody Korczaka

Wręczana jest osobom i instytucjom, które dbają o wzmacnianie praw dzieci i młodzieży, działając w edukacji, systemie zdrowia i opieki społecznej, organizacjach pozarządowych i lokalnych społecznościach. Kryształowe serca,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.