Toyota Bank Polska wprowadza opcję kredytów samochodowych z odroczeniem spłaty

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
W czasie panującej pandemii Toyota Bank Polska chcąc rozszerzać możliwości klientów i ułatwić im zakup nowego auta, udostępnił możliwość wzięcia kredytu samochodowego z odroczeniem spłaty. Zarówno klienci wybierający Kredyt SMARTPLAN, jak i Standard Kredyt mogą otrzymać finansowanie już teraz, a pierwszą ratę zapłacą dopiero po 3 miesiącach.
W związku z trwającą pandemią oraz trudniejszą sytuacją finansową wielu klientów, Toyota Bank Polska wprowadził do swojej oferty wariant kredytów samochodowych z odroczeniem spłaty pierwszych 3 rat finansowania (rata kapitałowa i odsetkowa). Możliwość ta jest dostępna zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firmowych, którzy zdecydują się na zakup nowego auta w Kredycie SMARTPLAN oraz Standard Kredycie.
Odroczenie spłaty ma na celu ułatwienie klientom zakupu niezawodnych aut Toyoty i Lexusa, nie nadwyrężając przy tym domowego lub firmowego budżetu i pozwalając na zachowanie stabilności finansowej. Karencja nie wpłynie w żaden sposób na zwiększenie kosztów kredytu, a minimalna wpłata własna przy takim wariancie kredytu to 10% wartości auta.
Aby skorzystać z oferty można odwiedzić Wirtualny Salon Toyoty lub Lexusa, wybrać konkretny model auta i wypełnić wniosek kredytowy z Dealerem. Po przedstawieniu dokumentów finansowych, klient może otrzymać decyzję kredytową nawet w ciągu godziny i będzie mógł podpisać umowę, a następnie odebrać nowy samochód.
- Zdajemy sobie sprawę, że przez sytuację związaną z pandemią Klienci mogą odczuwać mniejsze lub większe trudności finansowe. Zakładamy jednak, że jest to jedynie sytuacja tymczasowa i już niebawem wszystko wróci do względnej normalności. Mamy nadzieję, że opcja odroczenia spłaty kredytu zwiększa elastyczność finansową, nie generuje dodatkowych obciążeń i w efekcie pomaga w podjęciu decyzji o zakupie auta – mówi Bartosz Suchecki, Kierownik Wydziału Rozwoju Produktów Bankowych w Toyota Bank Polska.
Kredyt SMARTPLAN to gwarancja elastycznej wpłaty własnej oraz spłaty tej części wartości auta, która odpowiada rzeczywistej utracie jego wartości. Preferencyjne oprocentowanie kredytu wynosi od 5,49%. Na koniec umowy finansowania, klient może wymienić auto na nowe bez angażowania gotówki.
Standard Kredyt to z kolei klasyczny kredyt samochodowy z oprocentowaniem od 5,99%, dzięki któremu finansowanie auta można rozłożyć nawet na 96 miesięcy.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation.
Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.