Toyota Bank wprowadza nową wersję aplikacji mobilnej Tankuj Korzyści


Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank rozwija swoją aplikację mobilną Tankuj Korzyści. Oprócz dobrze znanych funkcjonalności takich jak obsługa promocji „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo” oraz programu Toyota More, użytkownicy otrzymali dostęp do zupełnie nowej sekcji – Mój Garaż. Aplikacja otrzymała także odświeżoną szatę graficzną, a centralnym punktem interfejsu stał się samochód użytkownika. Toyota Bank zapowiada także kolejne innowacyjne funkcje aplikacji.
Aplikacja mobilna Tankuj Korzyści to narzędzie Toyota Bank, dzięki któremu klienci już od kilku lat mogą uczestniczyć m.in. w popularnej promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”, czy też korzystać z programu lojalnościowego Toyota More.
Nowa wersja aplikacji otrzymała odświeżoną szatę graficzną oraz nową, praktyczną funkcjonalność – Mój Garaż. Dzięki niej, użytkownik może śledzić i kontrolować poziom wydatków związanych z użytkowaniem swojego samochodu a także otrzymuje szybki dostęp do danych na temat swojego auta, polisy ubezpieczeniowej, czy też osiąganych korzyści z tytułu tankowania.
- Nowa wersja aplikacji charakteryzuje się atrakcyjnym designem, a dzięki nowej funkcjonalności Mój Garaż, Klienci mogą w łatwy i przyjemny sposób monitorować poziom wydatków związanych z samochodem. W sekcji tej widzimy ogromny potencjał do dalszego rozwoju naszego narzędzia i planujemy rozwijać ją w przyszłości o dodatkowe funkcjonalności. Dla kierowców przygotowywane są już kolejne rozwiązania takie jak np. opłata przejazdów za autostrady, czy parkowanie – mówi Piotr Kluźniak, Starszy Specjalista ds. Produktów Bankowych w Toyota Bank Polska.
Warto przypomnieć, że w ramach promocji „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo”, w zależności od wysokości średniego miesięcznego salda utrzymywanego na Moto Koncie, poziomu oszczędności na lokatach w Banku oraz wartości transakcji wykonanych dedykowaną kartą debetową, klienci mogą uzyskać od 5% do 10% zwrotu za zakupione paliwo. Zwrot mogą otrzymać kierowcy aut wszystkich marek, a obecna edycja akcji trwa do końca stycznia 2021 roku.
Toyota More to z kolei program lojalnościowy dla miłośników świata Toyoty, którzy m.in. poprzez aplikację Tankuj Korzyści, otrzymują dostęp do ekskluzywnych benefitów, ofert specjalnych oraz informacji o nowościach motoryzacyjnych.
Prezentacja aplikacji: https://www.youtube.com/watch?v=f3-C365lLWQ
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.