Firma Lexmark laureatem prestiżowych nagród Manufacturing Leadership Awards
Lexmark, globalny lider w dziedzinie obrazowania i rozwiązań IoT, po raz jedenasty z rzędu został wyróżniony przez Manufacturing Leadership Awards. W tegorocznej edycji firma anonsowała zwycięstwo w trzech kategoriach: Sztuczna Inteligencja i Uczenie Maszynowe, Cyfrowe Łańcuchy Dostaw oraz Ekosystemy Współpracy.
Nagrody Manufacturing Leadership Awards przyznawane są firmom produkcyjnym i organizacjom, kształtującym przyszłość globalnej produkcji poprzez skuteczną transformację cyfrową. Zgłoszone projekty są oceniane przez panel ekspertów analizujących korzyści płynące z wdrożonych rozwiązań i ich zastosowania w produkcji, zwrot z inwestycji i inne kluczowe aspekty. W roku 2022 nagrody te przyznano firmom w 11 różnych kategoriach za światowej klasy osiągnięcia w dziedzinie produkcji. Firma Lexmark została wyróżniona w trzech z nich: Sztuczna Inteligencja i Uczenie Maszynowe, Cyfrowe Łańcuchy Dostaw oraz Ekosystemy Współpracy.
– W Lexmark nieustannie się skupiamy na tworzeniu i dostarczaniu najlepszych w swojej klasie produktów i rozwiązań. Uzyskane nagrody i wyróżnienia po raz kolejny potwierdzają naszą wiodącą pozycję w branży – mówi Mariusz Ożarowski, Dyrektor Zarządzający Lexmark Central Europe. - Nie bez znaczenia jest dla nas to, że zostaliśmy docenieni w kategoriach związanych z nowoczesnymi technologiami, zrównoważonym rozwojem czy doskonałym zarządzaniem łańcuchem dostaw. Są to jedne z najważniejszych obszarów, w których rozwija się nasza firma – dodaje.
Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe
Zespół ds. wprowadzania nowych produktów firmy Lexmark został wyróżniony w kategorii Artificial Intelligence and Machine Learning (sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe) za model wewnętrznej współpracy mający na celu obniżenie kosztów. Lexmark wraz z zespołem zbudował i zautomatyzował system kontroli wizualnej poprzez zintegrowanie urządzenia Lexmark Optra Edge z systemem produkcyjnym firmy Lexmark, dzięki czemu udało im się zredukować o 70% koszty stosowania systemów wizyjnych w zakładach produkcyjnych firmy.
Cyfrowe łańcuchy dostaw
Kiedy wskutek pandemii COVID-19 niedobory komponentów osiągnęły poziom krytyczny, firma Lexmark musiała znaleźć nowy sposób zarządzania nimi. Zespół Lexmark Product Delivery został wyróżniony w kategorii Digital Supply Chains (cyfrowe łańcuchy dostaw) za stworzenie rozwiązania, które umożliwia lepszą widoczność dostawców i komponentów. Zespół ten współpracował ze wszystkimi działami firmy w celu zidentyfikowania, zebrania i skonsolidowania danych z wielu źródeł, w tym informacji o popycie i podaży kluczowych producentów, a następnie zbudował cyfrowy odpowiednik łańcucha dostaw, aby poprawić widoczność całego systemu.
Ekosystemy współpracy
Dodatkowo firma Lexmark została wyróżniona w kategorii Collaborative Ecosystems (ekosystemy współpracy) za działania podejmowane w kierunku przejścia na gospodarkę cyrkularną. Zbieranie i ponowne wykorzystanie lub recykling zużytych kaset z tonerem jest jedną z kluczowych inicjatyw firmy Lexmark w zakresie gospodarki cyrkularnej. Program zbierania tonerów marki firmy (LCCP) pozwala klientom szybko zwrócić zużyte kasety do punktów zbiórki w każdym regionie na świecie. Jednak nie każdy z tych punktów posiada sprzęt pozwalający na sprawdzenie zwróconych komponentów, ich potencjału regeneracyjnego i możliwości ponownego wykorzystania. Zespół firmy Lexmark opracował rozwiązanie w chmurze, które daje możliwość zbadać zwrócone kasety bez konieczności stosowania kosztownego sprzętu. Nowe rozwiązanie jest korzystne dla obu stron, ponieważ zapewnia znaczne oszczędności kosztów dla organizacji i przynosi korzyści dla środowiska.
Oficjalnie firma Lexmark zostanie wyróżniona podczas gali Manufacturing Leadership Awards 29 czerwca 2022 roku na Marco Island w Florydzie.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.