Komunikaty PR

Firmy z branży cateringu dietetycznego powołały stowarzyszenie przedsiębiorców

2020-05-18  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.04 MB )

Stowarzyszenie Przedsiębiorców Branży Cateringu Dietetycznego zostało powołane do życia w maju tego roku. To pierwsza w Polsce organizacja, której głównym celem jest wspieranie firm oferujących diety pudełkowe. Stowarzyszenie powstało z inicjatywy serwisu Cateromarket.pl, Fitness Catering, InPost oraz Goodspeed.

Polska branża cateringu dietetycznego przez ostatnie lata odnotowuje bardzo dynamiczny wzrost – na początku 2020 roku wartość tego sektora rynku szacowana była na około miliard złotych.

Obecnie w naszym kraju działa ponad 500 firm o zasięgu ogólnopolskim i lokalnym. Stowarzyszenie Przedsiębiorców Branży Cateringu Dietetycznego powstało, aby pomagać ich właścicielom w dalszym rozwijaniu swoich biznesów m.in. poprzez działania edukacyjne, przygotowanie ujednoliconych standardów jakości, wymianę doświadczeń oraz reprezentowanie branży wobec innych podmiotów – prywatnych i publicznych.

– Rozwój branży cateringu dietetycznego w Polsce odbywa się obecnie w warunkach nasilonej konkurencji między wieloma podmiotami, z czego zdecydowana większość to małe i mikro firmy. Ale konkurencja to nie wszystko, bo w dłuższej perspektywie więcej osiągniemy wzajemnie się wspierając. Pragniemy zapewnić przedsiębiorcom dostęp do najnowszej wiedzy i technologii, wsparcia logistycznego, organizacyjnego, prawnego oraz finansowego. To wszystko dzięki organizacji spotkań, szkoleń czy konferencji w formule akademii wiedzy menedżera firmy cateringowej – tłumaczy Marek Lekki, Prezes Stowarzyszenia Przedsiębiorców Branży Cateringu Dietetycznego.

Powstanie Stowarzyszenia zeszło się w czasie z kryzysem gospodarczym związanym z pandemią koronawirusa. W tym kontekście wsparcie, jakie ta organizacja oferuje, staje się jeszcze cenniejsze.

 O ile klienci firm cateringowych mogą korzystać z internetowych porównywarek cateringów, o tyle przedsiębiorcy nie mieli miejsca, które dostarczałoby im pomoc w wyzwaniach, z jakimi mierzą się codziennie prowadząc swoje firmy. W Cateromarkecie wiemy, że dla jednych może to być logistyka dostaw, dla innych marketing, a dla jeszcze innych technologia produkcji lub IT – mówi Łukasz Sot, Wiceprezes Stowarzyszenia, założyciel Cateromarket.pl, pierwszego serwisu do zamawiania diet pudełkowych online i dodaje: – Reputacja poszczególnych firm cateringowych rzutuje na reputację całej branży, dlatego troskę o jakość usług uważam za najwyższy priorytet w pracach Stowarzyszenia w najbliższym czasie. 

Statutowe cele Stowarzyszenia Przedsiębiorców Branży Cateringu Dietetycznego obejmują także m.in. reprezentowanie interesów przedsiębiorców poprzez uczestnictwo w dialogu z podmiotami mającymi wpływ na kształtowanie regulacji dotyczących branży i współpracę z innymi organizacjami z pokrewnych gałęzi rynku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.