Komunikaty PR

Fix MAC’N CHEESE – nowość od marki Knorr. Odkryj megaserowy smak

2024-04-15  |  16:25
Biuro prasowe

Kultowy amerykański Mac’n Cheeese on demand? Od teraz makaron z kremowym serem możesz zjeść o każdej porze dnia w swoim domu. Wystarczy kilka minut, by móc cieszyć się megaserowym smakiem z nowym Fixem Mac’n Cheese od marki Knorr.

Fixy marki Knorr cieszą się dużą popularnością wśród konsumentów, ponieważ zapewniają doskonały smak i szybkość przygotowania. Tym razem Knorr wprowadza do swojego portfolio kultowe danie – amerykański macaroni and cheese – Fix Mac’n Cheese. W składzie znajdziemy  dużą zawartość sera  –  aż 31%  – dzięki której sos ma wyjątkowo serowy smak. Fixy marki Knorr to gwarancja, że dania za każdym razem wychodzą doskonale. Nie inaczej jest i tym razem!

Co sprawia, że Fix MAC’N CHEESE jest tak doskonały?

Nowy produkt marki Knorr łączy tradycję i nowoczesność. Receptura wzorowana jest na uwielbianym przez Amerykanów oraz miłośników smaku na całym świecie klasycznym Mac’n Cheese i zaprojektowana tak, aby sos osiągnął idealną, serową konsystencję. Jednocześnie Fix Knorr sprawia, że danie można przygotować łatwo, szybko i bez wychodzenia z domu. Wystarczy 15 minut i doskonały Mac’n Cheese gotowy!

Megaserowy sos na wyciągnięcie ręki!

Fix MAC’N CHEESE i jesz, jak chcesz

Fix MAC’N CHEESE to smakowa rewolucja. Niezależnie od tego, czy szykujesz szybki obiad po pracy lub szkole, wieczór z przyjaciółmi czy imprezę dla całej ekipy, Fix Knorr Mac’n Cheese sprawdzi się w każdej sytuacji. Daj się porwać kremowemu, megaserowemu sosowi, który przeniesie Twoją kuchnię na zupełnie nowy poziom.

Przygotuj Mac’n Cheese w klasycznym wydaniu, albo zaszalej i zaskocz znajomych łącząc go z warzywami, krewetkami lub mięsem. Mac’n Cheese w burgerze, na pizzy, albo… jako dodatek do chipsów? Wszystko jest dozwolone, bo jesz, jak chcesz! Nie bój się eksperymentować – nowy Knorr Fix został stworzony z myślą o tych, którzy cenią sobie luz i kreatywność.

MAC’N CHEESE

Prawdziwy gamechanger w kuchni. Odkryj gwarancję najlepszego smaku, kremową konsystencję i wygodę bez wychodzenia z domu. Ten amerykański klasyk będzie idealnym towarzyszem na szybki obiad przed zajęciami, w drodze do pracy czy podczas wieczoru ze znajomymi. Wypróbuj go ze swoim ulubionym makaronem w wersji klasycznej lub z różnymi dodatkami i zaskocz swoich bliskich. Bo z Fix MAC’N CHEESE jesz, jak chcesz. Gotuj z łatwością i jedz z przyjemnością!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka Biuro prasowe
2024-07-25 | 12:00

To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka

Dobry Flow – pod takim tytułem rusza kolejna sekcja tegorocznego łódzkiego Festiwalu Filmowego tme Polówka.  Filmy w ramach sekcji „Dobry Flow” emitowane
Styl życia WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA
2024-07-25 | 10:00

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA I NIEDZIELNY LUNCH BEZ DZIECIAKÓW   Kiedy inne teatry wakacyjnie śpią – ten gra.
Styl życia Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach
2024-07-24 | 15:00

Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach

Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.