Fix MAC’N CHEESE – nowość od marki Knorr. Odkryj megaserowy smak
Kultowy amerykański Mac’n Cheeese on demand? Od teraz makaron z kremowym serem możesz zjeść o każdej porze dnia w swoim domu. Wystarczy kilka minut, by móc cieszyć się megaserowym smakiem z nowym Fixem Mac’n Cheese od marki Knorr.
Fixy marki Knorr cieszą się dużą popularnością wśród konsumentów, ponieważ zapewniają doskonały smak i szybkość przygotowania. Tym razem Knorr wprowadza do swojego portfolio kultowe danie – amerykański macaroni and cheese – Fix Mac’n Cheese. W składzie znajdziemy dużą zawartość sera – aż 31% – dzięki której sos ma wyjątkowo serowy smak. Fixy marki Knorr to gwarancja, że dania za każdym razem wychodzą doskonale. Nie inaczej jest i tym razem!
Co sprawia, że Fix MAC’N CHEESE jest tak doskonały?
Nowy produkt marki Knorr łączy tradycję i nowoczesność. Receptura wzorowana jest na uwielbianym przez Amerykanów oraz miłośników smaku na całym świecie klasycznym Mac’n Cheese i zaprojektowana tak, aby sos osiągnął idealną, serową konsystencję. Jednocześnie Fix Knorr sprawia, że danie można przygotować łatwo, szybko i bez wychodzenia z domu. Wystarczy 15 minut i doskonały Mac’n Cheese gotowy!
Megaserowy sos na wyciągnięcie ręki!
Fix MAC’N CHEESE i jesz, jak chcesz
Fix MAC’N CHEESE to smakowa rewolucja. Niezależnie od tego, czy szykujesz szybki obiad po pracy lub szkole, wieczór z przyjaciółmi czy imprezę dla całej ekipy, Fix Knorr Mac’n Cheese sprawdzi się w każdej sytuacji. Daj się porwać kremowemu, megaserowemu sosowi, który przeniesie Twoją kuchnię na zupełnie nowy poziom.
Przygotuj Mac’n Cheese w klasycznym wydaniu, albo zaszalej i zaskocz znajomych łącząc go z warzywami, krewetkami lub mięsem. Mac’n Cheese w burgerze, na pizzy, albo… jako dodatek do chipsów? Wszystko jest dozwolone, bo jesz, jak chcesz! Nie bój się eksperymentować – nowy Knorr Fix został stworzony z myślą o tych, którzy cenią sobie luz i kreatywność.
MAC’N CHEESE
Prawdziwy gamechanger w kuchni. Odkryj gwarancję najlepszego smaku, kremową konsystencję i wygodę bez wychodzenia z domu. Ten amerykański klasyk będzie idealnym towarzyszem na szybki obiad przed zajęciami, w drodze do pracy czy podczas wieczoru ze znajomymi. Wypróbuj go ze swoim ulubionym makaronem w wersji klasycznej lub z różnymi dodatkami i zaskocz swoich bliskich. Bo z Fix MAC’N CHEESE jesz, jak chcesz. Gotuj z łatwością i jedz z przyjemnością!

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.