Fresh 'n Rebel stworzył ogromną (XXXXL) torbę Tote Bag na letnie gadżety
Czy to dzień relaksu na plaży czy poważniejsza wyprawa na zakupy, ta limitowana edycja XXXXL Tote Bag zadba o bezpieczne przechowanie wszystkich niezbędników. Bez problemu pomieści sprzęt elektroniczny, laptop, czytnik eBooków, książki czy wszelkie przedmioty osobiste.
Ponadwymiarowa torba na ramię
Wielka torba Tote Bag jest niezwykle funkcjonalna, ale może też stać się ulubionym dodatkiem do każdej letniej stylizacji. Płócienny materiał i zabawny design sprawiają, że jest to prawdziwy znak rozpoznawczy modnego miejskiego nomada. Nie lubisz dużych toreb? Za pomocą trzech przycisków można łatwo przekształcić tę wielgachną torbę w jej znacznie mniejszy odpowiednik. Jej długość po rozwinięciu wynosi 70 cm (w formie zrolowanej 35 cm), z kolei szerokość to 49 cm.
W dodatku dysponuje sześcioma sprytnie zaprojektowanymi kieszeniami do przenoszenia niezbędnych przedmiotów, w tym z logo Fresh 'n Rebel (np. głośnika bezprzewodowego, słuchawek czy powerbanka). W torbie Tote Bag na pewno nie zabranie miejsca, aby wrzucić tam inne przedmioty, tak potrzebne latem.
Zdobądź ją za darmo!
W ramach przygotowań do lata, marka Fresh 'n Rebel rozpoczyna kampanię z zupełnie nową torbą Tote Bag. Od 3 czerwca do 31 lipca torbę można otrzymać za darmo przy zamówieniach od 50 euro (liczba ograniczona!). Wydając co najmniej 50 euro na produkty Fresh 'n Rebel zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online u sprzedawców detalicznych, po wypełnieniu specjalnego formularza na stronie freshnrebel.com/summertotebag możesz odebrać torbę Tote Bag po załączeniu dowodu zakupu w formie zdjęcia lub skanu. Natomiast podczas zakupów w sklepie internetowym Fresh 'n Rebel darmowa torba Tote Bag zostanie automatycznie dodana do koszyka po spełnieniu wymagań. Torba jest warta ok. 130 zł.
O Fresh 'n Rebel
Fresh 'n Rebel tworzy mobilne akcesoria, z którymi ludzie chcą być widziani i które uzupełniają nasz osobisty styl. Wierzy, że wybór oryginalności poprzez bycie odważnym sprawia, że jesteś sobą.
Produkty z logo tego producenta wspierają każdego w pozostawaniu autentycznym i wyrażaniu siebie na swój własny sposób, ponieważ zdajemy sobie sprawę, że indywidualność jest rzadkością. Fresh 'n Rebel motywuje do wyjścia ze strefy komfortu, otwarcia się na nowe doświadczenia i poczucie, że można wybrać inaczej. Ośmiela wszystkich, by decydowali się na odważne rozwiązania zamiast tych nudnych i banalnych, głównie poprzez znalezienie oraz zaakceptowanie swojego wewnętrznego buntownika.
Każdego dnia marka produkuje mobilne akcesoria, które mogą odzwierciedlać wyjątkową osobowość i styl. Fresh 'n Rebel oferuje słuchawki nauszne, wokółuszne i douszne, słuchawki typu True Wireless, wodoodporne głośniki Bluetooth, powerbanki, a także pasujące do nich wszystkich ładowarki oraz kable.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.