Fresh 'n Rebel stworzył ogromną (XXXXL) torbę Tote Bag na letnie gadżety
Czy to dzień relaksu na plaży czy poważniejsza wyprawa na zakupy, ta limitowana edycja XXXXL Tote Bag zadba o bezpieczne przechowanie wszystkich niezbędników. Bez problemu pomieści sprzęt elektroniczny, laptop, czytnik eBooków, książki czy wszelkie przedmioty osobiste.
Ponadwymiarowa torba na ramię
Wielka torba Tote Bag jest niezwykle funkcjonalna, ale może też stać się ulubionym dodatkiem do każdej letniej stylizacji. Płócienny materiał i zabawny design sprawiają, że jest to prawdziwy znak rozpoznawczy modnego miejskiego nomada. Nie lubisz dużych toreb? Za pomocą trzech przycisków można łatwo przekształcić tę wielgachną torbę w jej znacznie mniejszy odpowiednik. Jej długość po rozwinięciu wynosi 70 cm (w formie zrolowanej 35 cm), z kolei szerokość to 49 cm.
W dodatku dysponuje sześcioma sprytnie zaprojektowanymi kieszeniami do przenoszenia niezbędnych przedmiotów, w tym z logo Fresh 'n Rebel (np. głośnika bezprzewodowego, słuchawek czy powerbanka). W torbie Tote Bag na pewno nie zabranie miejsca, aby wrzucić tam inne przedmioty, tak potrzebne latem.
Zdobądź ją za darmo!
W ramach przygotowań do lata, marka Fresh 'n Rebel rozpoczyna kampanię z zupełnie nową torbą Tote Bag. Od 3 czerwca do 31 lipca torbę można otrzymać za darmo przy zamówieniach od 50 euro (liczba ograniczona!). Wydając co najmniej 50 euro na produkty Fresh 'n Rebel zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online u sprzedawców detalicznych, po wypełnieniu specjalnego formularza na stronie freshnrebel.com/summertotebag możesz odebrać torbę Tote Bag po załączeniu dowodu zakupu w formie zdjęcia lub skanu. Natomiast podczas zakupów w sklepie internetowym Fresh 'n Rebel darmowa torba Tote Bag zostanie automatycznie dodana do koszyka po spełnieniu wymagań. Torba jest warta ok. 130 zł.
O Fresh 'n Rebel
Fresh 'n Rebel tworzy mobilne akcesoria, z którymi ludzie chcą być widziani i które uzupełniają nasz osobisty styl. Wierzy, że wybór oryginalności poprzez bycie odważnym sprawia, że jesteś sobą.
Produkty z logo tego producenta wspierają każdego w pozostawaniu autentycznym i wyrażaniu siebie na swój własny sposób, ponieważ zdajemy sobie sprawę, że indywidualność jest rzadkością. Fresh 'n Rebel motywuje do wyjścia ze strefy komfortu, otwarcia się na nowe doświadczenia i poczucie, że można wybrać inaczej. Ośmiela wszystkich, by decydowali się na odważne rozwiązania zamiast tych nudnych i banalnych, głównie poprzez znalezienie oraz zaakceptowanie swojego wewnętrznego buntownika.
Każdego dnia marka produkuje mobilne akcesoria, które mogą odzwierciedlać wyjątkową osobowość i styl. Fresh 'n Rebel oferuje słuchawki nauszne, wokółuszne i douszne, słuchawki typu True Wireless, wodoodporne głośniki Bluetooth, powerbanki, a także pasujące do nich wszystkich ładowarki oraz kable.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.