Friz zakończył ważny projekt. “Kończy się daily, ale nie rozpada się rodzina”.
Ekipa, której założycielami byli Karol “Friz” Wiśniewski, Mateusz “Tromba” Trąbka, Mateusz “Mini Majki” Krzyżanowski i Łukasz “Wujek Łuki” Wojtyca oficjalnie zakończyła projekt “Daily”. Twórcy przy współpracy z agencją GetHero dla swoich fanów przygotowali dwanaście finałowych odcinków przepełnionych atrakcjami. Wśród nich m.in. koncert Żabsona i Jacka Stachursky-go.
Ponad rok temu jeden z najpopularniejszych polskich YouTuberów - Karol Wiśniewski, znany jako Friz zamieszkał z grupą swoich przyjaciół, w domu którego wartość przekracza 5 mln złotych. Dzięki temu popularny twórca wspólnie z Ekipą mógł codziennie dostarczać fanom nowy content w postaci materiałów wideo. Popularność kanału Friza w ciągu ostatniego roku znacznie wzrosła (dwa razy więcej fanów), a ilość wyświetleń filmów zwiększyła się czterokrotnie. Mimo to twórca zdecydował, aby zakończyć projekt daily, w którym Friz postanowił każdego dnia w ciągu roku, dostarczać fanom nowy film na swoim kanale. Początkowo popularną Ekipę tworzyły cztery osoby - Karol “Friz” Wiśniewski, Mateusz “Tromba” Trąbka, Mateusz “Mini Majki” Krzyżanowski i Łukasz “Wujek Łuki” Wojtyca, ale z biegiem czasu dołączyli do nich: Kamil “Poczciwy Krzychu” Chwastek, Mateusz “Mixer” Magdziarz, Marta ”Murcix” Błoch, Jakub “Patec” Patecki i Kasia “Fusialka” Bożek.
Codziennie tworzenie filmów, aby dostarczać fanom nowego contentu, wymagało od nas dużo poświęcenia. To nie tylko dobra zabawa, ale również ciężka praca. Dlatego postanowiliśmy trochę odpocząć. Ja wraz z całą Ekipą jesteśmy bardzo wdzięczni naszym fanom za wszystkie pozytywne komentarze, ale także za słowa krytyki, dzięki którym mogliśmy stawać się coraz lepsi. Nie żegnamy się tylko kończymy projekt. W ramach podziękowań dla wszystkich osób, które oglądały nasze filmy przygotowaliśmy dwanaście specjalnych odcinków kończących serię - mówi Karol “Friz” Wiśniewski, twórca internetowy.
Wszystkie dwanaście finałowych odcinków kończących wspólny projekt Ekipy można zobaczyć na kanale Friz (3, 55 mln subskrybcji).
Każdy odcinek to kolejna dawka pozytywnych emocji, które Ekipa chce dostarczyć swoim fanom. Przykładowo w dziesiątym odcinku kończącym serię fani mogą zobaczyć koncert popularnego polskiego rapera Żabsona (796 tys. subskrybcji), który wystąpił na specjalnej scenie zlokalizowanej w ogrodzie w domu Ekipy. To jednak nie koniec muzycznych atrakcji. W jedenastym odcinku “EKIPA FINAL” Friz wraz ze swoimi przyjaciółmi bawi się podczas koncertu Jacka Stachursky'ego.
Dodatkowo dwaj członkowie Ekipy - Mini Majk i Poczciwy Krzychych stworzyli piosenkę, w której śpiewają: “Kończy się daily, ale nie rozpada się rodzina”. Być może jest to przesłanie skierowane do fanów zapowiadająca dalszą współpracę twórców internetowych, którzy razem pracowali przy jednym projekcie.
Przy tworzeniu finałowych odcinków Ekipa mogła liczyć na silne wsparcie agencji GetHero z Wrocławia, która m.in. koordynowała pracę na planie zdjęciowym i odpowiadała za nagrywanie materiałów.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.