Friz zakończył ważny projekt. “Kończy się daily, ale nie rozpada się rodzina”.
Ekipa, której założycielami byli Karol “Friz” Wiśniewski, Mateusz “Tromba” Trąbka, Mateusz “Mini Majki” Krzyżanowski i Łukasz “Wujek Łuki” Wojtyca oficjalnie zakończyła projekt “Daily”. Twórcy przy współpracy z agencją GetHero dla swoich fanów przygotowali dwanaście finałowych odcinków przepełnionych atrakcjami. Wśród nich m.in. koncert Żabsona i Jacka Stachursky-go.
Ponad rok temu jeden z najpopularniejszych polskich YouTuberów - Karol Wiśniewski, znany jako Friz zamieszkał z grupą swoich przyjaciół, w domu którego wartość przekracza 5 mln złotych. Dzięki temu popularny twórca wspólnie z Ekipą mógł codziennie dostarczać fanom nowy content w postaci materiałów wideo. Popularność kanału Friza w ciągu ostatniego roku znacznie wzrosła (dwa razy więcej fanów), a ilość wyświetleń filmów zwiększyła się czterokrotnie. Mimo to twórca zdecydował, aby zakończyć projekt daily, w którym Friz postanowił każdego dnia w ciągu roku, dostarczać fanom nowy film na swoim kanale. Początkowo popularną Ekipę tworzyły cztery osoby - Karol “Friz” Wiśniewski, Mateusz “Tromba” Trąbka, Mateusz “Mini Majki” Krzyżanowski i Łukasz “Wujek Łuki” Wojtyca, ale z biegiem czasu dołączyli do nich: Kamil “Poczciwy Krzychu” Chwastek, Mateusz “Mixer” Magdziarz, Marta ”Murcix” Błoch, Jakub “Patec” Patecki i Kasia “Fusialka” Bożek.
Codziennie tworzenie filmów, aby dostarczać fanom nowego contentu, wymagało od nas dużo poświęcenia. To nie tylko dobra zabawa, ale również ciężka praca. Dlatego postanowiliśmy trochę odpocząć. Ja wraz z całą Ekipą jesteśmy bardzo wdzięczni naszym fanom za wszystkie pozytywne komentarze, ale także za słowa krytyki, dzięki którym mogliśmy stawać się coraz lepsi. Nie żegnamy się tylko kończymy projekt. W ramach podziękowań dla wszystkich osób, które oglądały nasze filmy przygotowaliśmy dwanaście specjalnych odcinków kończących serię - mówi Karol “Friz” Wiśniewski, twórca internetowy.
Wszystkie dwanaście finałowych odcinków kończących wspólny projekt Ekipy można zobaczyć na kanale Friz (3, 55 mln subskrybcji).
Każdy odcinek to kolejna dawka pozytywnych emocji, które Ekipa chce dostarczyć swoim fanom. Przykładowo w dziesiątym odcinku kończącym serię fani mogą zobaczyć koncert popularnego polskiego rapera Żabsona (796 tys. subskrybcji), który wystąpił na specjalnej scenie zlokalizowanej w ogrodzie w domu Ekipy. To jednak nie koniec muzycznych atrakcji. W jedenastym odcinku “EKIPA FINAL” Friz wraz ze swoimi przyjaciółmi bawi się podczas koncertu Jacka Stachursky'ego.
Dodatkowo dwaj członkowie Ekipy - Mini Majk i Poczciwy Krzychych stworzyli piosenkę, w której śpiewają: “Kończy się daily, ale nie rozpada się rodzina”. Być może jest to przesłanie skierowane do fanów zapowiadająca dalszą współpracę twórców internetowych, którzy razem pracowali przy jednym projekcie.
Przy tworzeniu finałowych odcinków Ekipa mogła liczyć na silne wsparcie agencji GetHero z Wrocławia, która m.in. koordynowała pracę na planie zdjęciowym i odpowiadała za nagrywanie materiałów.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.