Komunikaty PR

FRoSTA i Matteo Brunetti zaserwują Mexican Chicken pod Galerią Młociny!

2024-10-23  |  10:15

Już w środę, 23 października, w godzinach 16:00-19:00, przed Galerią Młociny w Warszawie pojawi się food truck FRoSTY! Gościem wydarzenia będzie Matteo Brunetti, finalista 6. edycji programu „MasterChef Polska”. Wspólnie z FRoSTĄ będzie serwował jedno z jej flagowych dań – Mexican Chicken.

FRoSTA, kojarzona głównie jako producent Złotych paluszków rybnych, posiada w swojej ofercie także szeroki wybór gotowych dań – idealnych na co dzień, prostych i szybkich w przygotowaniu. Mieszkańcy Warszawy będą mogli spróbować jednego z nich zupełnie za darmo. Przy ul. Zgrupowania AK Kampinos 15 pojawi się food truck FRoSTY, w którym czekać będzie specjalny gość i animator wydarzenia – Matteo Brunetti.

Matteo wspólnie z FRoSTĄ będzie zachęcał do testowania Mexican Chicken – gotowego dania, które łączy soczyste kawałki kurczaka z ryżem i kolorowymi warzywami w meksykańskim stylu. To propozycja, która w kilka minut przeniesie smak Meksyku do domowej kuchni – idealna na szybki i smaczny obiad, niewymagający długiego przygotowania.

Matteo Brunetti zyskał popularność jako finalista „MasterChef Polska” i od tamtej pory konsekwentnie dzieli się swoją pasją do gotowania, m.in. na Instagramie, gdzie inspiruje autorskimi przepisami. Kucharz docenia dania FRoSTY i ich prosty skład, dlatego chętnie rekomenduje ich produkty.

 

Wydarzenie to niepowtarzalna okazja, by bezpłatnie spróbować pysznego dania FRoSTY oraz spotkać Matteo Brunetti, który z przyjemnością opowie o swojej miłości do gotowania i podzieli się kulinarnymi inspiracjami. Dla fanów dobrego jedzenia i wygodnych rozwiązań w kuchni – to spotkanie, którego nie można przegapić!

Serdecznie zapraszamy smakoszy i miłośników kuchni na spotkanie z FRoSTĄ i Matteo Brunetti już 23 października przed Galerią Młociny.


FRoSTA to marka najwyższej jakości dań mrożonych, które smakują jak przygotowane w domu. Od lat FRoSTA udowadnia, że produkowanie smacznego jedzenia bez dodatków do żywności jest możliwe. 100% naturalnego smaku.  

Bestsellerem FRoSTY od lat pozostają uwielbiane przez Polaków Złote paluszki rybne. W ofercie marki są też inne łatwe w przygotowaniu produkty rybne, warzywa na patelnię, gotowe dania z ryżem czy makaronem. Firma posiada certyfikaty IFS, BRC i MSC.  

W swojej fabryce w Bydgoszczy zatrudnia około 700 pracowników. FRoSTA należy do międzynarodowej grupy FRoSTA AG z siedzibą w Niemczech, której produkty trafiają do konsumentów w wielu europejskich krajów, m.in. do Niemiec, Włoch, Austrii czy Węgier.  

FRoSTA. Smaczna i prosta 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.