Fundacja Avalon ogłasza konkurs dla dziennikarzy!
Fundacja Avalon zorganizowała konkurs dla dziennikarzy, w którym zachęca do tworzenia materiałów nawiązujących do idei kampanii „Teraz mnie widzisz?”, zwracających uwagę na problem niezauważalności osób z niepełnosprawnościami w życiu codziennym, zawodowym czy medialnym. Do wygrania trzy nagrody w wysokości 4 000 zł każda! Konkurs skierowany jest do dziennikarzy prasowych, internetowych, radiowych i telewizyjnych pracujących w redakcjach mediów ogólnopolskich, regionalnych i lokalnych działających na terytorium Polski oraz do osób współpracujących z tymi redakcjami.
Do konkursu można zgłosić materiały dziennikarskie, które zostały opublikowane w czasie trwania kampanii „Teraz mnie widzisz?” w kategoriach: Pióro (tekst), Mikrofon (audio), Ekran (wideo).
„Poprzez udział w konkursie zachęcamy do wsparcia działań prowadzonych przez Fundację Avalon oraz promowania idei inkluzywnego, swobodnego społeczeństwa, w którym zauważony powinien być każdy i gdzie każdy może realizować swoje ambicje i plany na równych zasadach.”. – mówi Helena Szczuka, Kierowniczka Działu Komunikacji i Promocji Fundacji Avalon.
Zgłoszenia do konkursu wraz z materiałem dziennikarskim należy przesłać do 21 lutego poprzez formularz dostępny na stronie kampanii https://www.fundacjaavalon.pl/teraz-mnie-widzisz/
Dla autorów najlepszych publikacji przewidziane są trzy nagrody, każda w wysokości 4 000 zł.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.