Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”!
Fundacja Avalon
Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/
Wraz ze wzrostem zapotrzebowania na specjalistyczne, ogólnodostępne i jakościowe treści, narodziło się nowe, unikalne medium, które stało się jednym z głównych trendów w produkcji mediów społecznościowych.
Fundacja Avalon, pragnąc wszechstronnie docierać do większej grupy odbiorców postanowiła zrealizować marzenie o autorskim podcaście, który wesprze ją w misji zmieniania postrzegania niepełnosprawności. Już od maja, podcast dostępny będzie na platformie medialnej Anywhere.pl!
Wystarczy zacząć... tworzyć wartościowy podcast
Start podcastu #WystarczyZacząć odbędzie się w maju – jako jeden z silnych elementów obchodów drugiej edycji Miesiąca Walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami, Fundacji Avalon. Ma być to szczególne miejsce, gdzie spotykać się będą osoby z niepełnosprawnościami i osoby pełnosprawne, które będą rozmawiać bez tabu, bez ograniczeń i bez cenzury. Każdy odcinek poświęcony będzie innemu tematowi.
Premierowy odcinek, “Jak nas widzą? A jacy jesteśmy?”, będzie rozmową, między innymi o wizerunku, o tym w jaki sposób język nas determinuje i o stereotypach związanych z postrzeganiem niepełnosprawności. Już wkrótce Fundacja Avalon będzie mogła zdradzić tajemnicę, o pierwszych, wspaniałych gościach, którzy zasiądą na kanapie w studiu Anywhere.pl.
„Od dawna w naszych rozmowach w Fundacji, przewijał się temat realizacji podcastu, w którym moglibyśmy rozmawiać o ważnych sprawach na własnych zasadach. Zazwyczaj jesteśmy zapraszani do mediów by rozmawiać o niepełnosprawności. Oczywiście, bardzo nas to cieszy. Czujemy natomiast potrzebę by rozmawiać po prostu o życiu, relacjach, pasjach, tym wszystkim co nas porusza i co nas interesuje, gdzie niepełnosprawność staje się dopełnieniem a nie tematem samym w sobie. Cieszymy się, że udało się nam nawiązać współpracę z platformą medialną Anywhere.pl, która daje nam możliwość szerokiego dotarcia do ludzi ciekawych świata za pomocą nowoczesnych form komunikacji. Wierzymy, że wspólnie stworzymy treści, w których absolutnie każdy znajdzie coś dla siebie. W naszym podcaście będziemy gościć znanych i lubianych, a także osoby, które świat dopiero szerzej pozna. Będziemy poruszać ważne, kontrowersyjne, ciekawe, wzruszające, zabawne tematy”- Helena Szczuka, kierowniczka Komunikacji i Promocji, Fundacja Avalon.
Kilka słów o Anywhere.pl
Anywhere.pl to platforma medialna, która swoją pasję na rynku mediów, marketingu i komunikacji rozwija od kilkunastu lat z ogromnym naciskiem na tworzenie publikacji opartych o świetny obraz, słowo i ciekawego człowieka. Codziennie trafiają do nietuzinkowego odbiorcy ze swoimi materiałami, zrealizowanymi we własnym studiu TV, które w połączeniu z portalem głównym, social mediami oraz magazynami lotniskowym tworzą rzetelną i jakościową płaszczyznę komunikacji. Platforma zajmuje się również produkcją audiowizualną.
„Cieszymy się z podjęcia wspólnych działań z Fundacją Avalon. Dzięki cyklicznemu programowi będziemy mogli przedstawić szeroki zakres działań Fundacji Avalon i tym samym przybliżyć społeczeństwu rzeczywistość osób z niepełnosprawnościami.”- Marcin Ranuszkiewicz , wydawca, producent Anywhere.pl

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.