Komunikaty PR

Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”!

2024-04-17  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Liberadzka
Fundacja Avalon

Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/

Wraz ze wzrostem zapotrzebowania na specjalistyczne, ogólnodostępne i jakościowe treści, narodziło się nowe, unikalne medium, które stało się jednym z głównych trendów w produkcji mediów społecznościowych. 

Fundacja Avalon, pragnąc wszechstronnie docierać do większej grupy odbiorców postanowiła zrealizować marzenie o autorskim podcaście, który wesprze ją w misji zmieniania postrzegania niepełnosprawności. Już od maja, podcast dostępny będzie na platformie medialnej Anywhere.pl! 

Wystarczy zacząć... tworzyć wartościowy podcast 

Start podcastu #WystarczyZacząć odbędzie się w maju – jako jeden z silnych elementów obchodów drugiej edycji Miesiąca Walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami, Fundacji Avalon.  Ma być to szczególne miejsce, gdzie spotykać się będą osoby z niepełnosprawnościami i osoby pełnosprawne, które będą rozmawiać bez tabu, bez ograniczeń i bez cenzury. Każdy odcinek poświęcony będzie innemu tematowi.   

Premierowy odcinek, “Jak nas widzą? A jacy jesteśmy?”, będzie rozmową, między innymi o wizerunku, o tym w jaki sposób język nas determinuje i o stereotypach związanych z postrzeganiem niepełnosprawności. Już wkrótce Fundacja Avalon będzie mogła zdradzić tajemnicę, o pierwszych, wspaniałych gościach, którzy zasiądą na kanapie w studiu Anywhere.pl. 
 

„Od dawna w naszych rozmowach w Fundacji, przewijał się temat realizacji podcastu, w którym moglibyśmy rozmawiać o ważnych sprawach na własnych zasadach. Zazwyczaj jesteśmy zapraszani do mediów by rozmawiać o niepełnosprawności. Oczywiście, bardzo nas to cieszy. Czujemy natomiast potrzebę by rozmawiać po prostu o życiu, relacjach, pasjach, tym wszystkim co nas porusza i co nas interesuje, gdzie niepełnosprawność staje się dopełnieniem a nie tematem samym w sobie. Cieszymy się, że udało się nam nawiązać współpracę z platformą medialną Anywhere.pl, która daje nam możliwość szerokiego dotarcia do ludzi ciekawych świata za pomocą nowoczesnych form komunikacji. Wierzymy, że wspólnie stworzymy treści, w których absolutnie każdy znajdzie coś dla siebie. W naszym podcaście będziemy gościć znanych i lubianych, a także osoby, które świat dopiero szerzej pozna. Będziemy poruszać ważne, kontrowersyjne, ciekawe, wzruszające, zabawne tematy”- Helena Szczuka, kierowniczka Komunikacji i Promocji, Fundacja Avalon.  

  

Kilka słów o Anywhere.pl 

Anywhere.pl to platforma medialna, która swoją pasję na rynku mediów, marketingu i komunikacji rozwija od kilkunastu lat z ogromnym naciskiem na tworzenie publikacji opartych o świetny obraz, słowo i ciekawego człowieka. Codziennie trafiają do nietuzinkowego odbiorcy ze swoimi materiałami, zrealizowanymi we własnym studiu TV, które w połączeniu z portalem głównym, social mediami oraz magazynami lotniskowym tworzą rzetelną i jakościową płaszczyznę komunikacji. Platforma zajmuje się również produkcją audiowizualną.  

„Cieszymy się z podjęcia wspólnych działań z Fundacją Avalon. Dzięki cyklicznemu programowi będziemy mogli przedstawić szeroki zakres działań Fundacji Avalon i tym samym przybliżyć społeczeństwu rzeczywistość osób z niepełnosprawnościami.”- Marcin Ranuszkiewicz ,  wydawca, producent Anywhere.pl 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fundacja Avalon
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.