Komunikaty PR

Fundacja Avalon z kolejną szansą na nagrodę w Konkursie Kreatura 2023!

2023-11-17  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Liberadzka
Fundacja Avalon

Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/

Kampania społeczna Fundacji Avalon “Nic co ludzkie nie jest nam obce”, realizowana od grudnia 2022 do końca lutego 2023, znów została doceniona i ma szansę na kolejną nagrodę! Tym razem, w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2023 w kategorii Kampania społeczna/CSR (kampanie społeczne organizacji pozarządowych i instytucji państwowych). Uroczyste ogłoszenie wyników i wręczenie nagród odbędą się 30 listopada.

Kreatura to ogólnopolski konkurs niezależnej kreacji dla twórców, firm oraz podmiotów, tworzących przekazy cechujące się innowacyjnością, świeżością, lekkością oraz promocją unikatowych wartości. W ubiegłym roku jury nagrodziło kampanię „Pełnosprawni w miłości”, a teraz szansę na wyróżnienie ma drugi wspólny projekt Fundacji Avalon i Agencji Nie Do Ogarnięcia – kampania „Nic co ludzkie nie jest nam obce”, która pokazuje, że niepełnosprawność nie ogranicza, a codzienna rzeczywistość osób z niepełnosprawnościami jest przeplatana radosnymi i trudnymi momentami, co stanowi normę dla wszystkich.

Jesteśmy niezmiernie dumni z tego, że nasze działania są dostrzegane również w świecie marketingu i reklamy. Kampanią społeczną “Nic co ludzkie nie jest nam obce”, ale i wszystkimi naszymi kampaniami społecznymi zmieniamy obraz niepełnosprawności. Ta nominacja pokazuje nam, że warto poruszać ważnie społecznie tematy i udowadniać, że osoby z niepełnosprawnościami mogą być aktywne, a niepełnosprawność nie musi stanowić bariery w realizacji życiowych planów. Nie zwalniamy tempa i szykujemy kolejną kampanię, której premiera odbędzie się w grudniu.- Helena Szczuka, kierowniczka działu komunikacji i promocji Fundacji Avalon.

Kampania społeczna „Nic co ludzkie nie jest nam obce” była współfinansowana ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fundacja Avalon
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.