Fundacja Avalon z kolejną szansą na nagrodę w Konkursie Kreatura 2023!
Fundacja Avalon
Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/
Kampania społeczna Fundacji Avalon “Nic co ludzkie nie jest nam obce”, realizowana od grudnia 2022 do końca lutego 2023, znów została doceniona i ma szansę na kolejną nagrodę! Tym razem, w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2023 w kategorii Kampania społeczna/CSR (kampanie społeczne organizacji pozarządowych i instytucji państwowych). Uroczyste ogłoszenie wyników i wręczenie nagród odbędą się 30 listopada.
Kreatura to ogólnopolski konkurs niezależnej kreacji dla twórców, firm oraz podmiotów, tworzących przekazy cechujące się innowacyjnością, świeżością, lekkością oraz promocją unikatowych wartości. W ubiegłym roku jury nagrodziło kampanię „Pełnosprawni w miłości”, a teraz szansę na wyróżnienie ma drugi wspólny projekt Fundacji Avalon i Agencji Nie Do Ogarnięcia – kampania „Nic co ludzkie nie jest nam obce”, która pokazuje, że niepełnosprawność nie ogranicza, a codzienna rzeczywistość osób z niepełnosprawnościami jest przeplatana radosnymi i trudnymi momentami, co stanowi normę dla wszystkich.
Jesteśmy niezmiernie dumni z tego, że nasze działania są dostrzegane również w świecie marketingu i reklamy. Kampanią społeczną “Nic co ludzkie nie jest nam obce”, ale i wszystkimi naszymi kampaniami społecznymi zmieniamy obraz niepełnosprawności. Ta nominacja pokazuje nam, że warto poruszać ważnie społecznie tematy i udowadniać, że osoby z niepełnosprawnościami mogą być aktywne, a niepełnosprawność nie musi stanowić bariery w realizacji życiowych planów. Nie zwalniamy tempa i szykujemy kolejną kampanię, której premiera odbędzie się w grudniu.- Helena Szczuka, kierowniczka działu komunikacji i promocji Fundacji Avalon.
Kampania społeczna „Nic co ludzkie nie jest nam obce” była współfinansowana ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
![Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe](/files/2115208543/nera-405xe-1_1,w_246,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
![Dreame comes true – doskonały rok marki](/files/_uploaded/glownekonf_1696490128,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Dreame comes true – doskonały rok marki
![Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji](/files/_uploaded/glownekonf_1704616474,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/olbrychski-urodziny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
![](/files/1922771799/edukacja-stem-foto,w_133,_small.jpg)
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
![](/files/1922771799/spoleczenstwo-goz-foto-4,w_133,_small.jpg)
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.