Fundacja Dr Clown dziękuje pielęgniarkom
Fundacja Dr Clown
Powstańców Śląskich 87 lok. U10B
01-355 Warszawa
paulina.latacz|drclown.pl| |paulina.latacz|drclown.pl
728 401 910
www.drclown.pl
Wolontariusze Fundacji Dr Clown z okazji Międzynarodowego Dnia Pielęgniarek i Położnych, który obchodzony jest na całym świecie 12 maja, po raz kolejny przygotowali wyjątkową akcję dla pielęgniarek ze szpitali w prawie 50 miastach w całej Polsce.
Zaangażowanie, troskliwość, poświęcenie, a to wszystko dla dobra pacjentów. Na co dzień wspierają pacjentów nie tylko opieką, ale tez dobrym słowem. Rola pielęgniarek jest niezwykle istotna. Wolontariusze Fundacji Dr Clown
w ramach Międzynarodowego Dnia Pielęgniarek i Położnych przygotowali paczki z upominkami, własnoręcznie wykonane kartki z życzeniami, zaangażowali do współpracy lokalne cukiernie, piekarnie, kwiaciarnie – to wszystko by uhonorować tytaniczną pracę i wsparcie pielęgniarek. Akcja odbędzie się w 47 miastach.
– Pielęgniarki są dla naszych wolontariuszy najbliższym kontaktem w szpitalach. To dzięki ich pomocy możemy wciąż odwiedzać dzieci na oddziałach organizując animacje pod oknami i spotkania online z Doktorami Clownami. 12 maja jest więc idealną okazją do tego, aby uroczyście podziękować pielęgniarkom. Upominki i kartki dostarczymy na wszystkie oddziały, które odwiedzamy z programem terapii śmiechem. Łącznie obdarujemy kilka tysięcy pań pielęgniarek. – mówi Agata Bednarek, Prezes Zarządu Fundacji Dr Clown.
Akcja odbywa się w dniach 10 -12 maja i obejmuje takie miasta jak m.in.: Białystok, Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Opole, Poznań, Przemyśl, Sieradz, Sanok, Sosnowiec, Suwałki, Szczecin, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zielona Góra.

Droga Basi Gołubowskiej do diagnozy ALS i nadziei na życie

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.