Funkcjonalność i estetyka - wiosenne nowości w ofercie Galeco
Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Szyte na miarę
Stal to jeden z najczęściej stosowanych surowców wykorzystywanych do produkcji rynien. Wykonane z niego modele są też tymi najchętniej wybieranymi przez projektantów i inwestorów. Odpowiadając na ich oczekiwania, polski producent wprowadza do swojej oferty nowe rozmiary orynnowania w systemach Galeco STAL oraz Galeco STAL2. Pierwszą, a zarazem najistotniejszą zmianą, jaką dostrzegą klienci, są długości dostępnych rynien. Od teraz występują one w dwóch najpopularniejszych formatach: 3 mb i 4 mb. Rozwiązanie z pewnością ułatwi i przyspieszy prace dekarskie, gdyż zmniejszy ilość koniecznych łączeń między elementami. Odbiorcy dostaną je w ramach wybranych rozmiarów systemów Galeco STAL: 120/90, 135/90 oraz 135/100 oraz Galeco STAL2 : 125/80x80. To nie koniec nowości. Podobny zabieg firma zastosowała w stosunku do kilku wymiarów – równie popularnego – systemu Galeco PVC (110x80, 130/80, 130/100, 150/100) – w nim również znajdziemy rynny o długości 3 i 4 mb.
Propozycja dla odważnych
Uzupełnieniem oferty systemów rynnowych Galeco są różnorodne elementy wykończenia dachu. Jednym z nich są podsufitki, które chronią więźbę i krokwie przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych, a także pełnią funkcję estetyczne. Panele wykonane z wysokiej jakości PVC są odporne na odbarwianie się pod wpływem wysokich temperatur oaz wilgoci. Ich zaletą jest także prosty i szybki montaż metodą na tzw. „click”. Kolekcja podsufitek Galeco NOVA dostępna do tej pory w sześciu popularnych odcieniach (ciemny brąz, grafit, biały, złoty dąb, winchester i orzech) pozwalała z łatwością dopasować system do wyglądu budynku. W tym roku kolekcja dekoracyjnych paneli została jednak rozbudowana o kolejny kolor. Czerń, bo o niej mowa, doskonale podkreśli charakter, przede wszystkim tych obiektów, które tworzone są w duchu nowoczesnego, modernistycznego budownictwa. Ich architektura często wykracza poza utarte schematy, a architekci nie boją się odważnych rozwiązań i nieszablonowych połączeń materiałów czy zestawień kolorystycznych. Na dostępne w swojej ofercie podsufitki, firma Galeco udziela aż 10-letniej gwarancji obejmującej uszkodzenia mechaniczne.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.