Fuzja Czekolady i Kawy w zabytkowej Elektrowni Scheiblera

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
15 stoisk najlepszych łódzkich pracowni cukierniczych, cukierni i piekarni, stanowiska z kawą speciality, rzemieślniczymi lodami, winem i rytualnym kakao, a do tego warsztaty malowania brokatową czekoladą i wielka lodowa rzeźba! W najbliższą sobotę, 20 kwietnia, w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w Fuzji odbędzie się niezwykle słodkie wydarzenie – Targ Czekoladowy – organizowany w ramach tegorocznej edycji Festiwalu Kawy i Czekolady w Łodzi Jemy w Łodzi. Będą warsztaty, specjalne degustacje, muzyka na żywo i mnóstwo fantastycznej zabawy z czekoladą w roli głównej!
Targ Czekoladowy w Fuzji odbywa się w ramach organizowanego przez Jemy w Łodzi Festiwalu Kawy i Czekolady jako wydarzenie specjalne tegorocznej edycji. 20 kwietnia (sobota) zabytkowa Kotłownia Elektrowni Scheiblera z pięknym historycznym piecem z 1910 roku zamieni się w prawdziwą fabrykę czekolady! To za sprawą fantastycznych wystawców, którzy zaprezentują w Kotłowni nie tylko swoją ofertę, ale też pokażą, jak tworzy się prawdziwe cuda z czekolady. Łódzkie pracownie przygotują słodkie stoły ze swoimi wyrobami. Będą rzemieślnicze czekolady, ciasta, lody, monoporcje, słodkie i wytrawne wypieki. Dla zapewnienia różnorodności wytrwane przekąski i burgery zapewni najbardziej znany łódzki food truck – Gastromachina.
Podczas Targu Czekolady odbędą się również dodatkowe atrakcje: warsztaty dla dzieci z malowania brokatową czekoladą na płótnie, które poprowadzi Cocoart’s oraz warsztaty z palenia kawy, które odbędą się pod czujnym okiem ekipy z Instytutu Kawy. O oprawę muzyczną wydarzenia zadba profesjonalny DJ. Przed wejściem do Kotłowni pojawi się wielka lodowa podświetlana rzeźba z napisem Fuzja Czekolady i Kawy, z zatopionymi tabliczkami czekolady i ziarnami kawy, przy której będzie można zrobić sobie pamiątkowe zdjęcia z tego wyjątkowego słodkiego wydarzenia. Na Targ Czekoladowy zapraszamy do Fuzji w godzinach 11:00 – 17:00. Ale to nie koniec atrakcji! Po godzinie 17:00 odbędą się dwie niezwykłe degustacje: ceremonialnego kakao, które przygotuje Dominika Repetto-Czapska oraz spotkanie z fantastycznym winno-czekoladowym duetem, które poprowadzi Mucha w Kieliszku i specjalista od win Przemysław Tumiłowicz. Szczegółowe informacje dotyczące słodkiego Targu Czekolady w Fuzji oraz udziału w warsztatach znajdują się TUTAJ. Zachęcamy też do śledzenia profili Fuzji w mediach społecznościowych.
- Ogromnie cieszymy się, że możemy gościć w Fuzji najlepsze i najpopularniejsze łódzkie kawiarnie i cukiernie w ramach tegorocznej edycji wydarzenia, które pokochali mieszkańcy miasta - Festiwalu Kawy i Czekolady. Wspólnie z Jemy w Łodzi zapraszamy na wspólną celebrację słodkości w niezwykłym wnętrzu zabytkowej i jedynej w swoim rodzaju secesyjnej Elektrowni Karola Scheiblera. Targ Czekoladowy w Fuzji z pewnością będzie wspaniałym doświadczeniem, które zapamiętamy na długo – mówi Karolina Prędota - Krystek z Echo Investment, nadzorująca projekt rewitalizacji kompleksu po dawnych zakładach włókienniczych Karola Scheiblera. – Podczas tegorocznych wakacji otworzą się w Fuzji zapowiadane koncepty gastronomiczne, rozmaite restauracje i kawiarnie, zatem Targ Czekoladowy idealnie wprowadzi naszych gości w klimat kulinarnych podróży, na które zapraszamy wszystkich już tego lata – dodaje Karolina Prędota – Krystek.
Jakie najpopularniejsze łódzkie kawiarnie i czekoladziarnie pojawią się w Fuzji na Targu Czekolady? Zachęcamy do zapoznania się z listą wystawców:
- Instytut Kawy – stoisko kawowe i warsztaty wypalania kawy
- BezCukrowe
- Bistro sŁodzi
- Cake Study
- Cocoart’s
- Julie Macarons
- Karmel i Sól
- Little Bruno’s Chocolate
- Lód Miód
- Montag
- Nie pytaj
- Patera i deska
- Prosto z mostu
- Receptura
- Sugar by Blonde
Fuzja to flagowa inwestycja Echo Investment prowadzona w centrum Łodzi na terenie dawnych zakładów fabrycznych Karola Scheiblera. Wielofunkcyjny projekt powstaje na obszarze 8 ha w otoczeniu historycznej zabudowy, która zyska nowe funkcje. Inwestycja po wielu latach od upadku zakładów Uniontex powraca do Łodzi jako pełnoprawna część miasta z ofertą kulturalną, rozrywkową, gastronomiczną, usługowo – handlową, a także budynkami mieszkalnymi, nowoczesną powierzchnią biurową, miejskim placem (Ogrody Anny) i otwartymi, zielonymi terenami wspólnymi. Łącznie na 8 ha zlokalizowane będą 22 budynki, z czego 15 to obiekty historyczne. Za część mieszkaniową inwestycji odpowiedzialny jest Archicom, należący do Grupy Echo Investment.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.