Fuzja Czekolady i Kawy w zabytkowej Elektrowni Scheiblera
![](/files/_uploaded/wiz_zdjeciekonf_1166971042,w_170,h_95,wo_170,ho_95,_small.jpg)
Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
15 stoisk najlepszych łódzkich pracowni cukierniczych, cukierni i piekarni, stanowiska z kawą speciality, rzemieślniczymi lodami, winem i rytualnym kakao, a do tego warsztaty malowania brokatową czekoladą i wielka lodowa rzeźba! W najbliższą sobotę, 20 kwietnia, w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w Fuzji odbędzie się niezwykle słodkie wydarzenie – Targ Czekoladowy – organizowany w ramach tegorocznej edycji Festiwalu Kawy i Czekolady w Łodzi Jemy w Łodzi. Będą warsztaty, specjalne degustacje, muzyka na żywo i mnóstwo fantastycznej zabawy z czekoladą w roli głównej!
Targ Czekoladowy w Fuzji odbywa się w ramach organizowanego przez Jemy w Łodzi Festiwalu Kawy i Czekolady jako wydarzenie specjalne tegorocznej edycji. 20 kwietnia (sobota) zabytkowa Kotłownia Elektrowni Scheiblera z pięknym historycznym piecem z 1910 roku zamieni się w prawdziwą fabrykę czekolady! To za sprawą fantastycznych wystawców, którzy zaprezentują w Kotłowni nie tylko swoją ofertę, ale też pokażą, jak tworzy się prawdziwe cuda z czekolady. Łódzkie pracownie przygotują słodkie stoły ze swoimi wyrobami. Będą rzemieślnicze czekolady, ciasta, lody, monoporcje, słodkie i wytrawne wypieki. Dla zapewnienia różnorodności wytrwane przekąski i burgery zapewni najbardziej znany łódzki food truck – Gastromachina.
Podczas Targu Czekolady odbędą się również dodatkowe atrakcje: warsztaty dla dzieci z malowania brokatową czekoladą na płótnie, które poprowadzi Cocoart’s oraz warsztaty z palenia kawy, które odbędą się pod czujnym okiem ekipy z Instytutu Kawy. O oprawę muzyczną wydarzenia zadba profesjonalny DJ. Przed wejściem do Kotłowni pojawi się wielka lodowa podświetlana rzeźba z napisem Fuzja Czekolady i Kawy, z zatopionymi tabliczkami czekolady i ziarnami kawy, przy której będzie można zrobić sobie pamiątkowe zdjęcia z tego wyjątkowego słodkiego wydarzenia. Na Targ Czekoladowy zapraszamy do Fuzji w godzinach 11:00 – 17:00. Ale to nie koniec atrakcji! Po godzinie 17:00 odbędą się dwie niezwykłe degustacje: ceremonialnego kakao, które przygotuje Dominika Repetto-Czapska oraz spotkanie z fantastycznym winno-czekoladowym duetem, które poprowadzi Mucha w Kieliszku i specjalista od win Przemysław Tumiłowicz. Szczegółowe informacje dotyczące słodkiego Targu Czekolady w Fuzji oraz udziału w warsztatach znajdują się TUTAJ. Zachęcamy też do śledzenia profili Fuzji w mediach społecznościowych.
- Ogromnie cieszymy się, że możemy gościć w Fuzji najlepsze i najpopularniejsze łódzkie kawiarnie i cukiernie w ramach tegorocznej edycji wydarzenia, które pokochali mieszkańcy miasta - Festiwalu Kawy i Czekolady. Wspólnie z Jemy w Łodzi zapraszamy na wspólną celebrację słodkości w niezwykłym wnętrzu zabytkowej i jedynej w swoim rodzaju secesyjnej Elektrowni Karola Scheiblera. Targ Czekoladowy w Fuzji z pewnością będzie wspaniałym doświadczeniem, które zapamiętamy na długo – mówi Karolina Prędota - Krystek z Echo Investment, nadzorująca projekt rewitalizacji kompleksu po dawnych zakładach włókienniczych Karola Scheiblera. – Podczas tegorocznych wakacji otworzą się w Fuzji zapowiadane koncepty gastronomiczne, rozmaite restauracje i kawiarnie, zatem Targ Czekoladowy idealnie wprowadzi naszych gości w klimat kulinarnych podróży, na które zapraszamy wszystkich już tego lata – dodaje Karolina Prędota – Krystek.
Jakie najpopularniejsze łódzkie kawiarnie i czekoladziarnie pojawią się w Fuzji na Targu Czekolady? Zachęcamy do zapoznania się z listą wystawców:
- Instytut Kawy – stoisko kawowe i warsztaty wypalania kawy
- BezCukrowe
- Bistro sŁodzi
- Cake Study
- Cocoart’s
- Julie Macarons
- Karmel i Sól
- Little Bruno’s Chocolate
- Lód Miód
- Montag
- Nie pytaj
- Patera i deska
- Prosto z mostu
- Receptura
- Sugar by Blonde
Fuzja to flagowa inwestycja Echo Investment prowadzona w centrum Łodzi na terenie dawnych zakładów fabrycznych Karola Scheiblera. Wielofunkcyjny projekt powstaje na obszarze 8 ha w otoczeniu historycznej zabudowy, która zyska nowe funkcje. Inwestycja po wielu latach od upadku zakładów Uniontex powraca do Łodzi jako pełnoprawna część miasta z ofertą kulturalną, rozrywkową, gastronomiczną, usługowo – handlową, a także budynkami mieszkalnymi, nowoczesną powierzchnią biurową, miejskim placem (Ogrody Anny) i otwartymi, zielonymi terenami wspólnymi. Łącznie na 8 ha zlokalizowane będą 22 budynki, z czego 15 to obiekty historyczne. Za część mieszkaniową inwestycji odpowiedzialny jest Archicom, należący do Grupy Echo Investment.
![To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1836229496,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka
![WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA](/files/_uploaded/glownekonf_2140139824,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA
![Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach](/files/_uploaded/glownekonf_2122847217,w_185,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.