Komunikaty PR

Fuzja Czekolady i Kawy w zabytkowej Elektrowni Scheiblera

2024-04-16  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

15 stoisk najlepszych łódzkich pracowni cukierniczych, cukierni i piekarni, stanowiska z kawą speciality, rzemieślniczymi lodami, winem i rytualnym kakao, a do tego warsztaty malowania brokatową czekoladą i wielka lodowa rzeźba! W najbliższą sobotę, 20 kwietnia, w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w Fuzji odbędzie się niezwykle słodkie wydarzenie – Targ Czekoladowy – organizowany w ramach tegorocznej edycji Festiwalu Kawy i Czekolady w Łodzi Jemy w Łodzi. Będą warsztaty, specjalne degustacje, muzyka na żywo i mnóstwo fantastycznej zabawy z czekoladą w roli głównej!

Targ Czekoladowy w Fuzji odbywa się w ramach organizowanego przez Jemy w Łodzi Festiwalu Kawy i Czekolady jako wydarzenie specjalne tegorocznej edycji. 20 kwietnia (sobota) zabytkowa Kotłownia Elektrowni Scheiblera z pięknym historycznym piecem z 1910 roku zamieni się w prawdziwą fabrykę czekolady! To za sprawą fantastycznych wystawców, którzy zaprezentują w Kotłowni nie tylko swoją ofertę, ale też pokażą, jak tworzy się prawdziwe cuda z czekolady. Łódzkie pracownie przygotują słodkie stoły ze swoimi wyrobami. Będą rzemieślnicze czekolady, ciasta, lody, monoporcje, słodkie i wytrawne wypieki. Dla zapewnienia różnorodności wytrwane przekąski i burgery zapewni najbardziej znany łódzki food truck – Gastromachina.

Podczas Targu Czekolady odbędą się również dodatkowe atrakcje: warsztaty dla dzieci z malowania brokatową czekoladą na płótnie, które poprowadzi Cocoart’s oraz warsztaty z palenia kawy, które odbędą się pod czujnym okiem ekipy z Instytutu Kawy. O oprawę muzyczną wydarzenia zadba profesjonalny DJ. Przed wejściem do Kotłowni pojawi się wielka lodowa podświetlana rzeźba z napisem Fuzja Czekolady i Kawy, z zatopionymi tabliczkami czekolady i ziarnami kawy, przy której będzie można zrobić sobie pamiątkowe zdjęcia z tego wyjątkowego słodkiego wydarzenia. Na Targ Czekoladowy zapraszamy do Fuzji w godzinach 11:00 – 17:00. Ale to nie koniec atrakcji! Po godzinie 17:00 odbędą się dwie niezwykłe degustacje: ceremonialnego kakao, które przygotuje Dominika Repetto-Czapska oraz spotkanie z fantastycznym winno-czekoladowym duetem, które poprowadzi Mucha w Kieliszku i specjalista od win Przemysław Tumiłowicz. Szczegółowe informacje dotyczące słodkiego Targu Czekolady w Fuzji oraz udziału w warsztatach znajdują się TUTAJ. Zachęcamy też do śledzenia profili Fuzji w mediach społecznościowych.

- Ogromnie cieszymy się, że możemy gościć w Fuzji najlepsze i najpopularniejsze łódzkie kawiarnie i cukiernie w ramach tegorocznej edycji wydarzenia, które pokochali mieszkańcy miasta - Festiwalu Kawy i Czekolady. Wspólnie z Jemy w Łodzi zapraszamy na wspólną celebrację słodkości w niezwykłym wnętrzu zabytkowej i jedynej w swoim rodzaju secesyjnej Elektrowni Karola Scheiblera. Targ Czekoladowy w Fuzji z pewnością będzie wspaniałym doświadczeniem, które zapamiętamy na długomówi Karolina Prędota - Krystek z Echo Investment, nadzorująca projekt rewitalizacji kompleksu po dawnych zakładach włókienniczych Karola Scheiblera.Podczas tegorocznych wakacji otworzą się w Fuzji zapowiadane koncepty gastronomiczne, rozmaite restauracje i kawiarnie, zatem Targ Czekoladowy idealnie wprowadzi naszych gości w klimat kulinarnych podróży, na które zapraszamy wszystkich już tego lata dodaje Karolina Prędota – Krystek. 

Jakie najpopularniejsze łódzkie kawiarnie i czekoladziarnie pojawią się w Fuzji na Targu Czekolady? Zachęcamy do zapoznania się z listą wystawców:

  1. Instytut Kawy – stoisko kawowe i warsztaty wypalania kawy
  2. BezCukrowe
  3. Bistro sŁodzi
  4. Cake Study
  5. Cocoart’s
  6. Julie Macarons
  7. Karmel i Sól
  8. Little Bruno’s Chocolate
  9. Lód Miód
  10. Montag
  11. Nie pytaj
  12. Patera i deska
  13. Prosto z mostu
  14. Receptura
  15. Sugar by Blonde

Fuzja to flagowa inwestycja Echo Investment prowadzona w centrum Łodzi na terenie dawnych zakładów fabrycznych Karola Scheiblera. Wielofunkcyjny projekt powstaje na obszarze 8 ha w otoczeniu historycznej zabudowy, która zyska nowe funkcje. Inwestycja po wielu latach od upadku zakładów Uniontex powraca do Łodzi jako pełnoprawna część miasta z ofertą kulturalną, rozrywkową, gastronomiczną, usługowo – handlową, a także budynkami mieszkalnymi, nowoczesną powierzchnią biurową, miejskim placem (Ogrody Anny) i otwartymi, zielonymi terenami wspólnymi. Łącznie na 8 ha zlokalizowane będą 22 budynki, z czego 15 to obiekty historyczne. Za część mieszkaniową inwestycji odpowiedzialny jest Archicom, należący do Grupy Echo Investment.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka Biuro prasowe
2024-07-25 | 12:00

To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka

Dobry Flow – pod takim tytułem rusza kolejna sekcja tegorocznego łódzkiego Festiwalu Filmowego tme Polówka.  Filmy w ramach sekcji „Dobry Flow” emitowane
Styl życia WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA
2024-07-25 | 10:00

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA I NIEDZIELNY LUNCH BEZ DZIECIAKÓW   Kiedy inne teatry wakacyjnie śpią – ten gra.
Styl życia Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach
2024-07-24 | 15:00

Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach

Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.