Komunikaty PR

Fuzja Czekolady i Kawy w zabytkowej Elektrowni Scheiblera

2024-04-16  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

15 stoisk najlepszych łódzkich pracowni cukierniczych, cukierni i piekarni, stanowiska z kawą speciality, rzemieślniczymi lodami, winem i rytualnym kakao, a do tego warsztaty malowania brokatową czekoladą i wielka lodowa rzeźba! W najbliższą sobotę, 20 kwietnia, w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w Fuzji odbędzie się niezwykle słodkie wydarzenie – Targ Czekoladowy – organizowany w ramach tegorocznej edycji Festiwalu Kawy i Czekolady w Łodzi Jemy w Łodzi. Będą warsztaty, specjalne degustacje, muzyka na żywo i mnóstwo fantastycznej zabawy z czekoladą w roli głównej!

Targ Czekoladowy w Fuzji odbywa się w ramach organizowanego przez Jemy w Łodzi Festiwalu Kawy i Czekolady jako wydarzenie specjalne tegorocznej edycji. 20 kwietnia (sobota) zabytkowa Kotłownia Elektrowni Scheiblera z pięknym historycznym piecem z 1910 roku zamieni się w prawdziwą fabrykę czekolady! To za sprawą fantastycznych wystawców, którzy zaprezentują w Kotłowni nie tylko swoją ofertę, ale też pokażą, jak tworzy się prawdziwe cuda z czekolady. Łódzkie pracownie przygotują słodkie stoły ze swoimi wyrobami. Będą rzemieślnicze czekolady, ciasta, lody, monoporcje, słodkie i wytrawne wypieki. Dla zapewnienia różnorodności wytrwane przekąski i burgery zapewni najbardziej znany łódzki food truck – Gastromachina.

Podczas Targu Czekolady odbędą się również dodatkowe atrakcje: warsztaty dla dzieci z malowania brokatową czekoladą na płótnie, które poprowadzi Cocoart’s oraz warsztaty z palenia kawy, które odbędą się pod czujnym okiem ekipy z Instytutu Kawy. O oprawę muzyczną wydarzenia zadba profesjonalny DJ. Przed wejściem do Kotłowni pojawi się wielka lodowa podświetlana rzeźba z napisem Fuzja Czekolady i Kawy, z zatopionymi tabliczkami czekolady i ziarnami kawy, przy której będzie można zrobić sobie pamiątkowe zdjęcia z tego wyjątkowego słodkiego wydarzenia. Na Targ Czekoladowy zapraszamy do Fuzji w godzinach 11:00 – 17:00. Ale to nie koniec atrakcji! Po godzinie 17:00 odbędą się dwie niezwykłe degustacje: ceremonialnego kakao, które przygotuje Dominika Repetto-Czapska oraz spotkanie z fantastycznym winno-czekoladowym duetem, które poprowadzi Mucha w Kieliszku i specjalista od win Przemysław Tumiłowicz. Szczegółowe informacje dotyczące słodkiego Targu Czekolady w Fuzji oraz udziału w warsztatach znajdują się TUTAJ. Zachęcamy też do śledzenia profili Fuzji w mediach społecznościowych.

- Ogromnie cieszymy się, że możemy gościć w Fuzji najlepsze i najpopularniejsze łódzkie kawiarnie i cukiernie w ramach tegorocznej edycji wydarzenia, które pokochali mieszkańcy miasta - Festiwalu Kawy i Czekolady. Wspólnie z Jemy w Łodzi zapraszamy na wspólną celebrację słodkości w niezwykłym wnętrzu zabytkowej i jedynej w swoim rodzaju secesyjnej Elektrowni Karola Scheiblera. Targ Czekoladowy w Fuzji z pewnością będzie wspaniałym doświadczeniem, które zapamiętamy na długomówi Karolina Prędota - Krystek z Echo Investment, nadzorująca projekt rewitalizacji kompleksu po dawnych zakładach włókienniczych Karola Scheiblera.Podczas tegorocznych wakacji otworzą się w Fuzji zapowiadane koncepty gastronomiczne, rozmaite restauracje i kawiarnie, zatem Targ Czekoladowy idealnie wprowadzi naszych gości w klimat kulinarnych podróży, na które zapraszamy wszystkich już tego lata dodaje Karolina Prędota – Krystek. 

Jakie najpopularniejsze łódzkie kawiarnie i czekoladziarnie pojawią się w Fuzji na Targu Czekolady? Zachęcamy do zapoznania się z listą wystawców:

  1. Instytut Kawy – stoisko kawowe i warsztaty wypalania kawy
  2. BezCukrowe
  3. Bistro sŁodzi
  4. Cake Study
  5. Cocoart’s
  6. Julie Macarons
  7. Karmel i Sól
  8. Little Bruno’s Chocolate
  9. Lód Miód
  10. Montag
  11. Nie pytaj
  12. Patera i deska
  13. Prosto z mostu
  14. Receptura
  15. Sugar by Blonde

Fuzja to flagowa inwestycja Echo Investment prowadzona w centrum Łodzi na terenie dawnych zakładów fabrycznych Karola Scheiblera. Wielofunkcyjny projekt powstaje na obszarze 8 ha w otoczeniu historycznej zabudowy, która zyska nowe funkcje. Inwestycja po wielu latach od upadku zakładów Uniontex powraca do Łodzi jako pełnoprawna część miasta z ofertą kulturalną, rozrywkową, gastronomiczną, usługowo – handlową, a także budynkami mieszkalnymi, nowoczesną powierzchnią biurową, miejskim placem (Ogrody Anny) i otwartymi, zielonymi terenami wspólnymi. Łącznie na 8 ha zlokalizowane będą 22 budynki, z czego 15 to obiekty historyczne. Za część mieszkaniową inwestycji odpowiedzialny jest Archicom, należący do Grupy Echo Investment.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Problemy społeczne

Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways​ wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.

Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.