Fuzja dla ciała i umysłu

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Zawsze warto znaleźć czas by zadbać o ruch i ćwiczenia relaksacyjne, które w ogromnym stopniu wpływają na naszą kondycję i dobre samopoczucie. Przez całe wakacje w Fuzji - kompleksie po dawnych zakładach włókienniczych Karola Scheiblera, przy ulicy Milionowej 6a, korzystać można z bezpłatnych zajęć fitness, które odbywają się w każde wtorkowe i środowe popołudnie w godzinach 18:00 – 20:00 oraz w niedzielny poranek o godzinie 10:00. Spotkania w zależności od pogody organizowane są w plenerze urokliwych Ogrodów Anny lub w industrialnych wnętrzach historycznej Kotłowni Elektrowni Karola Scheiblera z zabytkowym piecem w tle.
„Wtorki z ciałem”
We wtorek 30 lipca w Fuzji odbędą się zajęcia fitness - Salsation, które poprowadzi trener Dominik Sochacki z Fit Fabric. Salsation to połączenie treningu funkcjonalnego i tańców, takich jak salsa czy flamenco. Zajęcia polecane są osobom, które chcą zadbać o wymodelowaną sylwetkę, ale nie lubią męczących treningów lub dopiero zaczynają swoją przygodę z treningami i fitnessem. Dzięki zajęciom Salsation w takt energetycznej muzyki zadbają o mięśnie całego ciała i będą mieć z tego wiele zabawy!
„Środy z głową” i niedziele z jogą
31 lipca instruktorki z Lido Movement Studio poprowadzą w Fuzji zajęcia z rozluźniającej jogi. Na zajęcia nie ma zapisów jednak warto zabrać ze sobą własną matę do ćwiczeń.
Joga w każdą niedzielę
Jak dobrze zacząć dzień i wprowadzić się w pozytywny nastrój? Najlepszy będzie ruch! W każdy niedzielny poranek o godzinie 10:00 spotykamy się w Fuzji w Ogrodach Anny by wspólnie praktykować jogę pod okiem Lido Movement Studio. Niedziela z jogą w Ogrodach Anny na stałe wpisała się już w kalendarz letnich atrakcji w Fuzji. Zajęcia są bezpłatne i potrwają do końca wakacji. Zapraszamy każdego bez względu na wiek i stopień zaawansowania. Pamiętajmy – na zajęcia zabieramy własną matę do ćwiczeń. W przypadku deszczu zajęcia zostaną przeniesione do Kotłowni.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.