Komunikaty PR

Fuzja zaprasza na Mikołajki

2024-12-02  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.83 MB )

Wielkimi krokami zbliżają się Święta, jednak zanim w gronie bliskich osób szukać będziemy pierwszej gwiazdki na niebie, przed nami Mikołajki! A na ten dzień Fuzja przygotowała coś wyjątkowego dla najmłodszych. Będzie koncert ponad 90 osobowego chóru dziecięcego ze Szkoły Muzycznej, wspólne dekorowanie pierniczków oraz gorąca czekolada w poczęstunku dla wszystkich maluchów, które odwiedzą nas tego dnia! Atrakcje są bezpłatne.

W najbliższy piątek, 6 grudnia o godzinie 18:00 Fuzja oraz Ogólnokształcąca Szkoła im. Henryka Wieniawskiego w Łodzi zapraszają na niezwykły koncert kolęd i przebojów świątecznych, a także piosenek z popularnych filmów w wykonaniu chóru dziecięcego. W zabytkowej Kotłowni Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek i urokliwych lampek usłyszymy „O gwiazdo betlejemska”, „Wśród nocnej ciszy”, „Gdy śliczna Panna”, „Kołysanka”, „Cicha Noc”, „Z narodzenia Pan” oraz „Pastorałka”. Trio trąbkowe zagra m. in. „Anioł pasterzom mówił” czy „Jingle bells”. Natomiast w wykonaniu zespołu harfistów usłyszymy opracowanie tematów znanych z filmów „Star Wars” i „Piraci z Karaibów” oraz melodię „Brian Boru” napisaną 500 lat temu na cześć walecznego irlandzkiego króla. Podczas koncertu na gości czekać będzie w poczęstunku gorąca czekolada, którą zaserwuje restauracja Sartoria.

Chór dziecięcy Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II st. im Henryka Wieniawskiego w Łodzi liczy ponad 90 osób. Śpiewają w nim dzieci z klas 4 - 6 w wieku 10 - 13 lat. Od roku 1998 chór pracuje pod kierunkiem Anny Kamerys. Zespół aktywnie uczestniczy w życiu kulturalnym szkoły i miasta. Wykonuje muzykę sakralną i świecką z różnych epok. Na co dzień współpracuje z orkiestrą” Łódzkie smyczki” i szkolną orkiestrą symfoniczną. Chór dziecięcy ma w swoim dorobku wiele nagród, sukcesów i ważnych koncertów. Uczestniczył z w wielu konkursach i przesłuchaniach chóralnych zarówno regionalnych, jak i ogólnopolskich zdobywając podium w licznych przeglądach i festiwalach muzycznych. Wstęp na koncert jest bezpłatny.

Zanim weźmiemy udział w wielkim koncercie dziecięcego chóru, maluchy wcześniej będą mogły uczestniczyć w niezwykle słodkich warsztatach z ozdabiania pierniczków. Spotykamy się 6 grudnia o godzinie 16:00 w restauracji Sartoria (na pierwszym piętrze), zlokalizowanej na terenie Fuzji w Ogrodach Anny. Tam na dzieci czekać będą pierniczki, które wspólnie udekorujemy kolorowymi posypkami i lukrem. Swoje słodkie dzieła najmłodsi będą mogli oczywiście zjeść lub zabrać do domu jako upominek dla najbliższych. Na wydarzenie obowiązuje limit miejsc, zapisy na warsztaty z dekorowania świątecznych pierniczków trwają na Facebooku Fuzji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.