Gala Collezione na Warsaw Home &Contract 2021
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Po dwuletniej przerwie do Nadarzyna powracają targi meblowe i wnętrzarskie Warsaw Home&Contract. Wydarzenie cieszy się ogromnym powodzeniem, gromadząc z roku na rok coraz więcej producentów, architektów i entuzjastów dobrego wzornictwa, poszukujących inspiracji do swoich domów. Wśród pięciuset wystawców nie zabraknie dynamicznie rozwijającej się polskiej firmy Fabryka Mebli Gala Collezione, która zaprezentuje najnowsze kolekcje mebli wypoczynkowych marek Gala Collezione oraz Sweet Sit.
W dniach 27-30 października 2021, w przestrzeni Warsaw Home & Contract spotkają się producenci, dystrybutorzy, architekci, projektanci, przedstawiciele branży wnętrzarskiej, a także pasjonaci designu. Swój udział potwierdziło do tej pory blisko 30 tysięcy odwiedzających. Na stoisku Gala Collezione, zaprojektowanym przez cenioną architekt wnętrz Alinę Badorę, będzie można porozmawiać z opiekunem architekta oraz zespołem Gala Collezione nie tylko o funkcjach czy dostępnych kolorach tkanin i skór, ale także możliwościach współpracy marektingowej. Opiekun architekta, Justyna Roźniakowska, będzie dostępna na stoisku przez wszystkie dni targowe.
Premiera nowych kolekcji Gala Collezione i Sweet Sit
Niekwestionowanymi gwiazdami stoiska będą z pewnością często wykorzystywane przez projektantów wnętrz, znane i lubiane modele sof, narożników, zestawów modułowych, ale także premierowe, nowe kolekcje marki Gala Collezione. Modele Loggia, Look, Idylla, Nicea, Milan, czy Polly przeniosą odwiedzających Warsaw Home do krainy komfortu, gdzie wygoda, rodzinne spędzanie czasu i przyjazne rozwiązania funkcjonalne wprowadzają w stan absolutnego relaksu.
Marka Sweet Sit zaprezentuje z kolei charakterystyczny dla siebie uniwersalny design. Kompaktowe wymiary i nowoczesne bryły najnowszych kolekcji Golf, Ala, Daytona, Cosimo czy Muto zaprojektowano tak, by współgrały z każdym wnętrzem. Na Warsaw Home zobaczymy m.in. modne propozycje z wysokimi metalowymi nóżkami, luźnymi oparciami i poduszkami różnego rodzaju w standardzie. Marka, znana z produkcji sof i narożników do dziennego i nocnego wypoczynku, przedstawi także nowe rozwiązanie w postaci funkcji spania „połącz i śpij” w kolekcji Cosimo. O funkcjonalność zadbano również w odniesieniu do mniejszych mebli. Na Warsaw Home zadebiutuje kolekcja Ala z fotelem wyposażonym w skrzynię do przechowywania.
Kalendarium wydarzeń:
W piątek 29 października, w godz. 12:00-17:00 odbędzie się spotkanie z autorką koncepcji stoiska - Aliną Badorą, która opowie młodym projektantom o pracy architekta. Na spotkanie przeznaczone dla profesjonalistów, zajmujących się na co dzień projektowaniem wnętrz, można umówić się poprzez e-mail justyna.rozniakowska@galameble.com.
W sobotę, 30 października goście odwiedzający ekspozycję Gala Collezione będą mogli skorzystać z bezpłatnych porad stylistki wnętrz - Kamili Jakubowskiej-Szmyd.
Również 30 października o godz. 12:00 na stoisku Markslojd odbędzie się finał konkursu Gala Collezione i Markslojd Polska „DOBRZEURZADZONE.ART”, połączony z wręczeniem nagród.
Stoisko Gala Collezione znajduje się w Hali F3.103.
Partnerami stoiska są Ewood, UnoDesign, Jody Lo, Atelier Wall Print&Decoration oraz Markslojd Polska.
www.GalaMeble.com
Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE
Nowość: drzwi PIRUE – nowoczesne rozwiązanie dla wymagających
Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.