Komunikaty PR

Galeria Bronowice zaprasza na Targi Zajęć Pozalekcyjnych

2021-09-09  |  10:17
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

W dniach 10-11 września w Galerii Bronowice odbędą się Targi Zajęć Pozalekcyjnych, na których swoją obecność potwierdziło 41 wystawców. Będą one niepowtarzalną okazją, aby dowiedzieć się, jaką propozycję mają dla dzieci i młodzieży placówki edukacyjne, artystyczne, sportowe czy związane z nowymi technologiami. Szeroką gamę zajęć uzupełnią oferty specjalne oraz rabaty na wyprawkę szkolną, a także konkursy z atrakcyjnymi nagrodami i kreatywne warsztaty na poszczególnych stanowiskach.                                     

Trening gimnastyki sportowej, łyżwiarstwo figurowe, szkoła baletowa, zajęcia z robotyki, a może nauka gry na ukulele? Galeria Bronowice zaprasza wszystkich rodziców, którzy szukają dla swoich pociech ciekawych kursów i zajęć dodatkowych na Targi Zajęć Pozalekcyjnych. W dniach 10-11 września, w godz. 11.00-19.00, będzie można zapoznać się tu ze szczegółową ofertą 41 wystawców, przekonać się jak wyglądają zajęcia w praktyce oraz otrzymać interesujące gadżety. Na wszystkich uczestników czekać będzie także wiele innych atrakcji, m.in.: prezentacje i warsztaty na poszczególnych stanowiskach, specjalne rabaty na zajęcia pozalekcyjne, a także konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

To nie koniec niespodzianek!

Korzystne zniżki na wybrane artykuły związane ze szkołą i spędzaniem czasu wolnego przygotowały także sklepy i punkty usługowe znajdujące się terenie Galerii Bronowice.

Targi Zajęć Pozalekcyjnych odbędą się w dniach 10-11 września, w godz. 11.00-19.00, w Galerii Bronowice. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny! 

Więcej o akcji na: www.galeriabronowice.pl oraz www.facebook.com/GaleriaBronowice/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Wspólna zabawa, wspólny rozwój: Grupa LEGO odkrywa korzyści płynące z zabawy! Biuro prasowe
2024-10-31 | 13:00

Wspólna zabawa, wspólny rozwój: Grupa LEGO odkrywa korzyści płynące z zabawy!

Nowe badanie Play Well Grupy LEGO na Polskę dowodzi, że jedna na pięć rodzin (17%) nigdy nie bawi się razem[1], mimo że aż 83% rodziców rozumie, jak ważna jest zabawa dla rodzinnego
Dziecko Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
2024-10-31 | 11:10

Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”

Marka Grześki po raz kolejny została strategicznym partnerem antyhejtowego podcastu „Hejt nie jest OK” autorstwa Ewy Abart. Tegoroczny projekt obejmuje osiem odcinków, w
Dziecko “Nikt nie lubi słyszeć, że jego dziecko ma problem…”
2024-10-30 | 16:05

“Nikt nie lubi słyszeć, że jego dziecko ma problem…”

Nie ma rodzica, który chciałby, aby choroby psychiczne i otyłość dotknęły jego dziecko. Niestety, często dorośli bagatelizują wiele sygnałów, aż do momentu, gdy  jest

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Edukacja

Medycyna stylu życia zyskuje na znaczeniu. Może zapobiegać przewlekłym chorobom serca i nowotworom

W 2022 roku zmarło w Polsce niemal 450 tys. osób. Za niemal 75 proc. zgonów odpowiadały przewlekłe choroby niezakaźne, przede wszystkim choroby układu krążenia i nowotwory złośliwe. Badania wskazują, że utrzymywanie zdrowego stylu życia może o blisko 80 proc. zmniejszyć ryzyko choroby przewlekłej czy zawału serca. Może też odwrócić skutki chorób i wspierać proces leczenia. Dlatego też coraz większego znaczenia nabiera medycyna stylu życia.

Gwiazdy

Robert El Gendy: Halloween to zupełnie nie moja estetyka. Na początku listopada nie jest mi do śmiechu, raczej pogrążam się w zadumie

Prezenter zaznacza, że nijak nie potrafi się przekonać do świętowania Halloween. Uważa bowiem, że jest to zwyczaj zbyt komercyjny i nieprzystający do jego stylu. Jego zdaniem przełom października i listopada to nie czas na dobrą zabawę, maskaradę i upiorne stroje, ale na zadumę, refleksję i wspomnienia o naszych bliskich zmarłych.