Komunikaty PR

Galeria Młociny powiększa grono najemców!

2020-06-29  |  15:00
Biuro prasowe

Choć oferta Galerii Młociny już teraz sprosta oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, przed nami kolejne, wyjątkowe debiuty! Do grona najemców bielańskiego centrum handlowego już we wtorek 30 czerwca dołączą dwie rodzime marki – eObuwie, a także Modivo, które otworzy tu swój pierwszy i jedyny salon w Polsce. Z tej okazji dla klientów przygotowano liczne atrakcje. Wśród nich rabaty do -60%.

Galeria Młociny skutecznie łączy możliwość zrobienia szybkich zakupów z szeroką listą lokali, punktów usługowych, a także stref rozrywki. Ogromny wachlarz sklepów, flagowe salony znanych na całym świecie marek oraz największe w Polsce witryny ze światowej klasy Visual Merchandisingiem przyciągnęły do Młocin wielu nowych klientów. Co więcej, już we wtorek 30 czerwca swoje drzwi dla gości galerii otworzą tu eObuwie, a także Modivo, które zaprezentuje swój pierwszy i jedyny salon w Polsce. Od 30 czerwca do 2 lipca w sklepie eObuwie wybrany asortyment będzie można kupić taniej nawet o połowę, natomiast w salonie Modivo w dniu otwarcia rabaty sięgną aż do -60%.  

Modivo to sklep multibrandowy z markami premium, stawiający na starannie wyselekcjonowane, reprezentujące najnowsze trendy produkty. W swojej ofercie posiada niemal 60 tysięcy produktów niespełna 150 prestiżowych marek. Wśród nich m.in.: Tommy Hilfiger, Guess, Polo Ralph Lauren,  Pinko, Versace Jeans Couture, Michael Kors, Liu Jo, Twinset, Elisabetta Franchi, Calvin Klein oraz Max Mara.  Specjalnie wyselekcjonowany asortyment zwróci uwagę niejednego trendsettera, lecz prawdziwym zaskoczeniem dla odwiedzających może okazać się fakt, że salon Modivo będzie najnowocześniejszym sklepem odzieżowym w Polsce.  

eObuwie.pl jest liderem rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie
Środkowo-Wschodniej, oferującym 80 tys. produktów ponad 500 marek. Spółka działa
obecnie na 15 europejskich rynkach i dynamicznie zwiększa skalę działalności. Dzięki
swojemu innowacyjnemu projektowi esize.me oraz tworzeniu sklepów stacjonarnych firma
zmierza w kierunku rzeczywistej integracji kanałów sprzedaży on-line i off-line.

Sklep Modivo będzie znajdował się na poziomie 1, a eObuwie na 0.

Rozbudowana oferta Galerii Młociny z pewnością sprosta wymaganiom nawet najbardziej wymagających miłośników mody, a bielańskie centrum handlowe nieustannie realizuje dla klientów ciekawe inicjatywy. W nadchodzących miesiącach odwiedzający mogą spodziewać się wielu fantastycznych niespodzianek. Pełną listę sklepów, a także informacje o wydarzeniach znajdziemy na stronie www.galeriamlociny.pl.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.