Galeria Młociny powiększa grono najemców!
Choć oferta Galerii Młociny już teraz sprosta oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, przed nami kolejne, wyjątkowe debiuty! Do grona najemców bielańskiego centrum handlowego już we wtorek 30 czerwca dołączą dwie rodzime marki – eObuwie, a także Modivo, które otworzy tu swój pierwszy i jedyny salon w Polsce. Z tej okazji dla klientów przygotowano liczne atrakcje. Wśród nich rabaty do -60%.
Galeria Młociny skutecznie łączy możliwość zrobienia szybkich zakupów z szeroką listą lokali, punktów usługowych, a także stref rozrywki. Ogromny wachlarz sklepów, flagowe salony znanych na całym świecie marek oraz największe w Polsce witryny ze światowej klasy Visual Merchandisingiem przyciągnęły do Młocin wielu nowych klientów. Co więcej, już we wtorek 30 czerwca swoje drzwi dla gości galerii otworzą tu eObuwie, a także Modivo, które zaprezentuje swój pierwszy i jedyny salon w Polsce. Od 30 czerwca do 2 lipca w sklepie eObuwie wybrany asortyment będzie można kupić taniej nawet o połowę, natomiast w salonie Modivo w dniu otwarcia rabaty sięgną aż do -60%.
Modivo to sklep multibrandowy z markami premium, stawiający na starannie wyselekcjonowane, reprezentujące najnowsze trendy produkty. W swojej ofercie posiada niemal 60 tysięcy produktów niespełna 150 prestiżowych marek. Wśród nich m.in.: Tommy Hilfiger, Guess, Polo Ralph Lauren, Pinko, Versace Jeans Couture, Michael Kors, Liu Jo, Twinset, Elisabetta Franchi, Calvin Klein oraz Max Mara. Specjalnie wyselekcjonowany asortyment zwróci uwagę niejednego trendsettera, lecz prawdziwym zaskoczeniem dla odwiedzających może okazać się fakt, że salon Modivo będzie najnowocześniejszym sklepem odzieżowym w Polsce.
eObuwie.pl jest liderem rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie
Środkowo-Wschodniej, oferującym 80 tys. produktów ponad 500 marek. Spółka działa
obecnie na 15 europejskich rynkach i dynamicznie zwiększa skalę działalności. Dzięki
swojemu innowacyjnemu projektowi esize.me oraz tworzeniu sklepów stacjonarnych firma
zmierza w kierunku rzeczywistej integracji kanałów sprzedaży on-line i off-line.
Sklep Modivo będzie znajdował się na poziomie 1, a eObuwie na 0.
Rozbudowana oferta Galerii Młociny z pewnością sprosta wymaganiom nawet najbardziej wymagających miłośników mody, a bielańskie centrum handlowe nieustannie realizuje dla klientów ciekawe inicjatywy. W nadchodzących miesiącach odwiedzający mogą spodziewać się wielu fantastycznych niespodzianek. Pełną listę sklepów, a także informacje o wydarzeniach znajdziemy na stronie www.galeriamlociny.pl.
Logistyka może zadecydować o sukcesie sprzedażowym e-sklepu w szczycie sezonu
W centrum handlowym powstał punkt zbiórkowy darów dla powodzian
Studio Tańca Duet otwiera się w nowej lokalizacji – Centrum Modlińska 6D
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.