Komunikaty PR

Gardens by Fort – odkrycie na kulinarnej mapie Warszawy

2021-09-08  |  16:00

4 września miało miejsce otwarcie Gardens by Fort, niepowtarzalnego miejsca, które zabiera swoich gości w kulinarną podróż po różnych zakątkach świata. Restauracja zlokalizowana jest w przestrzeni historycznego Fortu Mokotów przy ulicy Racławickiej 99 i zachwyca nie tylko międzynarodową kuchnią, ale również industrialnym wnętrzem i przestronnym ogrodem.

Fort Mokotów wybudowany jako element carskich fortyfikacji dziś jest zieloną enklawą w sercu Mokotowa, gdzie Warszawiacy znajdą ukryte z dala od miejskiego zgiełku dwa nowe miejsca: restaurację Gardens by Fort oraz przestrzeń eventową B’Fort. Obydwa miały inaugurację w pierwszy weekend września.

W Gardens by Fort możemy spróbować kuchni międzynarodowej, inspirowanej Azją oraz smakami z innych zakątków świata. Na gości i czeka starannie skomponowane menu, w którym każdy znajdzie coś dla siebie. W propozycjach znajdują się pozycje mięsne, wegetariańskie oraz w stu procentach wegańskie. Podstawą kuchni są dania przygotowywane z wysokiej jakości produktów uzupełnione winami odpowiednio dobranymi do potraw, autorskimi koktajlami oraz wyselekcjonowanymi alkoholami.

Tym co wyróżnia Gardens byt Fort poza autorską kuchnią jest industrialne wnętrze, przepełniony zielenią ogród oraz imponujący taras.

3 września swoje premierowe otwarcie miała także przestrzeń eventowa B’Fort, która jest nową inwestycją powstałą na terenie Fortu Mokotów. Nowoczesny industrialny budynek to ok. 370 metrów kw. przestrzeni dostępnej pod dowolną aranżację. Dodatkowym atutem miejsca jest ok. 260 metrów kwadratowych tarasu, który jest otoczony bujną zielenią. Otwarcie połączone było z inauguracją wystawy Not Fair.  Podczas wieczoru kolekcjonerskiego 3 września, zaproszeni goście mieli okazję obejrzeć ją jako pierwsi. Od 4 do 12 września wystawa jest dostępna dla wszystkich miłośników sztuki.

Not Fair to cykliczne wydarzenie poświęcone sztuce współczesnej oraz platforma współpracy między aktywnymi uczestniczkami i uczestnikami sceny artystycznej. Nadchodząca edycja przybrała formę wystawy dedykowanej kolekcjonowaniu młodej, ambitnej polskiej sztuki współczesnej. Na wystawie zaprezentowano prace około dwudziestu artystek i artystów wypożyczonych z kilkunastu prywatnych kolekcji.

Już dziś zapraszamy do Fortu Mokotów i dwóch zupełnie nowych przestrzeni, które powinny znaleźć się na liście miejsc do odwiedzenia przez każdego z nas!

 

 

Strona www:

https://fortmokotow.pl/


Facebook:

Gardens by Fort: https://www.facebook.com/gardensbyfort

B’Fort: https://www.facebook.com/bfortevent


Instagram:

Gardens by Fort: https://www.instagram.com/gardens_byfort/

B’Fort: https://www.instagram.com/bfort_events/

 

Kontakt dla mediów:

Tomasz Brzęcki

kom. 509 825 050

tomasz.brzecki@magnifico.com.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.