Komunikaty PR

Garett Beauty Clean Pro. Podwójna skuteczność dzięki dwóm nasadkom

2021-07-08  |  09:00
Biuro prasowe

Pandemia nauczyła nas samodzielnego dbania o urodę. Jednym z produktów, który zdobył serca kobiet jest szczoteczka soniczna, a wśród nich najnowsza propozycja od firmy Garett Electronics - Garett Beauty Clean Pro z dwiema wymiennymi końcówkami.

Dwie nasadki w zestawie

 

Jak prawidłowo zadbać o cerę? Urządzeniem pielęgnującym do użytku domowego jest szczoteczka soniczna. Ułatwia usuwanie obumarłego naskórka, pozwala skutecznie pozbyć się zanieczyszczeń i pozostałości makijażu oraz nieestetycznych zaskórników. Wykonuje delikatny peeling twarzy, który pomaga skórze się zregenerować. Z tymi zadaniami perfekcyjnie radzi sobie Garett Beauty Clean Pro. Jest to najnowsza propozycja, która obok Garertt Beauty Clean i Garett Beauty Clean Soft jest przeznaczona do zabiegów oczyszczających w domowym zaciszu.

 

Dla zmaksymalizowania efektów Garett Beauty Clean Pro posiada dwie wymienne nasadki. Pierwsza, wykonana z włosia, przeznaczona jest do delikatnego oczyszczania twarzy

 i usuwania zanieczyszczeń. Natomiast druga, silikonowa jest idealna do głębszego oczyszczania twarzy.

 

Mały rozmiar, duża moc

 

To niewielkie urządzenie wraz z indukcyjną ładowarką waży zaledwie 139 gram! Estetyczna, zamknięta w białej, wodoszczelnej obudowie (standard IPX7), szczoteczka soniczna do pielęgnacji twarzy emituje drgania i fale dźwiękowe, przez co włosie jest w stanie wykonać nawet 8 tysięcy obrotów na minutę. Według ekspertów Garett pozwala oczyścić twarz do 6 razy bardziej efektywnie niż tradycyjna metoda z użyciem płynu do demakijażu i żelu, a także przyczynia się do pozbycia się do 99,5% zanieczyszczeń.

 

Zachowanie jędrnej i zdrowej skóry z Garett Beauty Clean Pro jest niezwykle proste i bezpieczne, niezależnie od rodzaju cery.

 

Myjąc twarz w tradycyjny sposób, ciężko jest usunąć wszystkie zabrudzenia i kurz. Regularne wykonywanie tej czynności przy użyciu szczoteczki sonicznej pozwala skutecznie pozbyć się martwego naskórka oraz uelastycznić skórę, a także zwiększyć jej ukrwienie. Właściwości peelingujące Garett Beauty Clean Pro pozostawią twarz gładką i przyjemnie miękką. Dzięki temu makijaż będzie nie tylko wyglądał lepiej, ale także dłużej się utrzyma.

 

Sięgając po tego typu urządzenie pielęgnacyjne, przede wszystkim trzeba zwrócić uwagę na rodzaj cery. Doskonałe efekty oczyszczenia wrażliwej skóry można osiągnąć wykonując zabieg 1-2 razy w tygodniu. Kobiety, które mają cerę tłustą, mieszaną i umiarkowanie wrażliwą, bez obaw mogą codziennie korzystać z Garett Beauty Clean Pro. Jest ona również idealnym rozwiązaniem dla Pań, które mają cerę dojrzałą lub problematyczną, skłonną do wyprysków. Osobom ze skórą bardzo wrażliwą, naczynkową, skłonną do podrażnień i alergii, Garett proponuje użycie końcówki z delikatnego włosia z syntetycznej wełny.

 

Jak używać szczoteczki sonicznej do twarzy?

 

Używanie Garett Beauty Clean Pro jest bardzo proste. Pierwszym krokiem jest wybór odpowiedniej nasadki i jednego z trzech trybów. Ten model pracuje przez 20 sekund, po których następuje krótka przerwa. W ten sposób użytkownik zostaje poinformowany, aby produkt przyłożyć w inne miejsce. Warto wspomnieć, że Garett Beauty Clean Pro sprawdzi się również do mycia i masażu szyi oraz dekoltu. Ostatnią fazą zabiegu jest spłukanie skóry letnią wodą i umycie szczoteczki. Po skończonej pielęgnacji należy sprawdzić poziom naładowania akumulatora. Jeżeli jest on za niski wystarczy ustawić szczoteczkę na podstawce, która jest jednocześnie ładowarką indukcyjną i uzupełnić poziom baterii.

 

 

 

Garett Beauty Clean Pro kosztuje 249 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.