Garnitur Izabeli Łapińskiej w spektaklu Krzysztofa Warlikowskiego
Spektakl Krzysztofa Warlikowskiego ,,Elizabeth Costello” z podtytułem „Siedem wykładów i pięć bajek z morałem” zgromadził rzeszę wielbicieli teatru 11 kwietnia w Nowym Teatrze. Sztuka poświęcona została jego ulubionej pisarce i zarazem bohaterce powieści Johna Maxwella Coetzeego ,,Elizabeth Costello”. Kobieta jest osobą fikcyjną, która stała się artystycznym i życiowym alter ego pisarza. W spektaklu Warlikowskiego można zobaczyć plejadę gwiazd, m.in. Magdalenę Cielecką, Andrzeja Chyrę, Maję Ostaszewską, Bartosza Gelnera, Magdalenę Popławską, Mariusza Bonaszewskiego, Ewę Dałkowską oraz Małgorzatę Hajewską-Krzysztofik, zwaną ,,Hają”, która podczas sztuki ma na sobie wyrafinowaną kreację. Garnitur, który stał się kostiumem aktorki, stworzyła Izabela Łapińska, znana z odważnych projektów pełnych niezwykłych detali. To jednak nie pierwszy raz, gdy ,,Haja” pojawiła się w kreacji projektantki.
Garnitur zadebiutował podczas premiery filmu ,,Kobieta z…” Małgorzaty Szumowskiej. Aktorka wcielająca się w rolę Anieli Wesoły wystąpiła w oryginalnym, połyskującym komplecie garniturowym ze srebrnymi zdobieniami na ramionach, projektu Izabeli Łapińskiej. Podczas premiery kreacja zwróciła uwagę samego Krzysztofa Warlikowskiego, który zdecydował, że aktorka wystąpi w tym garniturze również w jego spektaklu ,,Elizabeth Costello”. Najnowszą sztukę Krzysztofa Warlikowskiego ,,Elizabeth Costello” z udziałem Małgorzaty Hajewskiej-Krzysztofik można oglądać od 11 kwietnia w Nowym Teatrze w Warszawie.
O Izabeli Łapińskiej
Projektantka Izabela Łapińska zadebiutowała w 2004 roku. Jej uwagę zawsze przyciągały szlachetne tkaniny, piękne wykończenia i ręcznie robione zdobienia, czym zasłużyła sobie na miano mistrzyni detalu. Jej unikatowy styl został szybko doceniony nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Marka Izabeli Łapińskiej od piętnastu lat wyróżnia się na tle polskiej sceny modowej niezrównaną jakością, ponadczasową elegancją oraz luksusowymi wykończeniami. Marka wierzy w siłę klasycznej kobiecości. Jej ubrania nie podążają ślepo za trendami, a flagowym projektem jest sukienka pensjonarka, która pojawia się w każdej kolekcji.
fot. Magda Hueckel / Nowy Teatr.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.