Garnitur Izabeli Łapińskiej w spektaklu Krzysztofa Warlikowskiego
Spektakl Krzysztofa Warlikowskiego ,,Elizabeth Costello” z podtytułem „Siedem wykładów i pięć bajek z morałem” zgromadził rzeszę wielbicieli teatru 11 kwietnia w Nowym Teatrze. Sztuka poświęcona została jego ulubionej pisarce i zarazem bohaterce powieści Johna Maxwella Coetzeego ,,Elizabeth Costello”. Kobieta jest osobą fikcyjną, która stała się artystycznym i życiowym alter ego pisarza. W spektaklu Warlikowskiego można zobaczyć plejadę gwiazd, m.in. Magdalenę Cielecką, Andrzeja Chyrę, Maję Ostaszewską, Bartosza Gelnera, Magdalenę Popławską, Mariusza Bonaszewskiego, Ewę Dałkowską oraz Małgorzatę Hajewską-Krzysztofik, zwaną ,,Hają”, która podczas sztuki ma na sobie wyrafinowaną kreację. Garnitur, który stał się kostiumem aktorki, stworzyła Izabela Łapińska, znana z odważnych projektów pełnych niezwykłych detali. To jednak nie pierwszy raz, gdy ,,Haja” pojawiła się w kreacji projektantki.
Garnitur zadebiutował podczas premiery filmu ,,Kobieta z…” Małgorzaty Szumowskiej. Aktorka wcielająca się w rolę Anieli Wesoły wystąpiła w oryginalnym, połyskującym komplecie garniturowym ze srebrnymi zdobieniami na ramionach, projektu Izabeli Łapińskiej. Podczas premiery kreacja zwróciła uwagę samego Krzysztofa Warlikowskiego, który zdecydował, że aktorka wystąpi w tym garniturze również w jego spektaklu ,,Elizabeth Costello”. Najnowszą sztukę Krzysztofa Warlikowskiego ,,Elizabeth Costello” z udziałem Małgorzaty Hajewskiej-Krzysztofik można oglądać od 11 kwietnia w Nowym Teatrze w Warszawie.
O Izabeli Łapińskiej
Projektantka Izabela Łapińska zadebiutowała w 2004 roku. Jej uwagę zawsze przyciągały szlachetne tkaniny, piękne wykończenia i ręcznie robione zdobienia, czym zasłużyła sobie na miano mistrzyni detalu. Jej unikatowy styl został szybko doceniony nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Marka Izabeli Łapińskiej od piętnastu lat wyróżnia się na tle polskiej sceny modowej niezrównaną jakością, ponadczasową elegancją oraz luksusowymi wykończeniami. Marka wierzy w siłę klasycznej kobiecości. Jej ubrania nie podążają ślepo za trendami, a flagowym projektem jest sukienka pensjonarka, która pojawia się w każdej kolekcji.
fot. Magda Hueckel / Nowy Teatr.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.