Komunikaty PR

Geberit kontynuuje akcję Rzeka Urzeka!

2021-09-28  |  13:20
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Zdrowe rzeki, o wysokiej jakości wody, nie tylko odzwierciedlają ważny aspekt dbania o środowisko, ale są również częścią równowagi ekologicznej planety i idącego za tym dobrostanu człowieka. Dla marki Geberit oznacza to bycie świadomym i odpowiedzialnym nie tylko za aspekty gospodarcze, ale w równym stopniu także naturalne i społeczne, wierząc że nie można ich postrzegać ani traktować osobno. Od lat firma wspiera różnorodne programy społeczne i środowiskowe, w tym obchodzony ostatnio Dzień Rzek, świętując go pod hasłem „Rzeka Urzeka”.

Przyszłość społeczności, przyrody i biznesu zależy m.in. od odpowiedzialnej gospodarki wodnej. Aby sprostać współczesnym wyzwaniom związanym z wodą, wszyscy musimy podejmować nadzwyczajne działania. Geberit stawia od lat na współpracę w ramach różnego rodzaju partnerstw, aby zapewnić zrównoważony rozwój tego cennego, wspólnego zasobu. W zeszłym roku akcję „Rzeka Urzeka” wsparły znane osobistości z kręgu kultury, muzyki i architektury.  Swoje filmy dotyczące rzek przygotowali m.in. prof. Jerzy Bralczyk, Robert Konieczny (KWK Promes), Magdalena Federowicz-Boule (Tremend), Grzegorz Goworek (Studio.O.) czy Joanna Kulczyńska-Dołowy (Kulczyński Architekt).

CSR w służbie ludzi i biznesu

Chociaż koncepcja dbałości o zrównoważony rozwój jako taka nie jest nowa – odpowiedzialna działalność gospodarcza zawsze uwzględniała bowiem potrzeby społeczne i środowiskowe – w ostatnich latach daje się zaobserwować dynamiczny rozwój w obszarze CSR. Firma Geberit daje wyjątkowy przykład tego, jak działania korporacyjne mogą przyczynić się do ochrony wód. W codziennych działaniach polega na zagadnieniach związanych z gospodarką wodną, dlatego czuje się odpowiedzialna za zapewnienie zdrowia i witalności polskim rzekom. Działania na rzecz ochrony środowiska są ściśle powiązane z jej sukcesem biznesowym.

Sprzątanie Świata nad Wisłą

Działanie dla dobra rzek wypływa wprost z DNA Geberit. Nieopodal znajduje się jedna z nich, której okolice są wyjątkowo brudne i zaśmiecone – Wisła. Setki puszek, butelek, foliowe torebki to stały krajobraz nadwiślańskiej plaży. I choć plaża nad Wisłą to jedna z największych atrakcji Warszawy, połączona z piękną panoramą miasta, odbijającą się w nurcie rzeki, to zwykle tuż po zakończeniu weekendu przypomina miejskie wysypisko. Wiosną i latem służby sprzątające dzielnie walczą z bezmyślnością odpoczywających tam ludzi.

We wrześniu 2021 Geberit dołączył do grona partnerów akcji Sprzątania Świata, organizowanej przez fundację „Nasza Ziemia”. Jedną z jej inicjatyw jest trwająca właśnie akcja sprzątania swojej najbliższej okolicy. Akcja trwa cały czas, niosąc ze sobą hasło "Myślę, więc nie śmiecę”! W Polsce przystąpiło do niej ponad 3000 grup.

Sprzątanie brzegów Warty

Geberit został również jednym z partnerów wyjątkowej akcji Sprzątania Brzegów Warty, której pomysłodawcą jest fundacją „Ratuj Ryby”. Inicjatywa, która wystartowała w czerwcu już przyniosła cudowne rezultaty, bowiem wzięło w niej udział 2500 wolontariuszy, którzy posprzątali 800 km rzeki, zbierając przy tym 80 000 kg trujących zanieczyszczeń oraz 30 000 niedopałków papierosów.

Bo liczy się woda!

600 km, czyli 30 dni marszu z prędkością około 5 km na godzinę – tak w cyfrach przedstawia się plan Mateusza Waligóry na kolejną wielką wyprawę, nazwaną „Morskie opowieści”. Podróżnik, który przemierza najbardziej odludne miejsca naszej planety, tym razem za cel swojej wyprawy obrał… linię brzegową Bałtyku. Jego marsz jest pretekstem do stawiania pytań o przyszłość polskich zbiorników wodnych i zmian, które ich dotyczą. Firma Geberit jest partnerem tej wyprawy – Woda jest w centrum wszystkiego czym zajmuje się nasza firma, stąd też decyzja o wsparciu tej niezwykłej inicjatywy. Zapraszamy do śledzenia relacji z marszu na profilu Mateusza Waligóry, a jemu życzymy wielu wspaniałych przygód i owocnych spotkań na trasie – mówi Justyna Zborowska, Menedżer ds. PR i reklamy w Geberit Polska.

Nie ma łatwych odpowiedzi na stojące przed nami wyzwania, ale dzięki wiedzy i działaniom firm takich jak Geberit  wiemy, że możemy dokonać dużej różnicy w naszych wysiłkach, aby chronić rzeki i gospodarować wodą w sposób odpowiedzialny. Dbając o ten cenny zasób przyczyniamy się w końcu do rozwoju i przetrwania nas wszystkich.

Więcej informacji na www.geberit.pl

Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Kącik do pracy, który robi wrażenie Biuro prasowe
2021-10-22 | 11:15

Kącik do pracy, który robi wrażenie

Posiadanie wygodnego miejsca do pracy w domu nabrało wyjątkowego znaczenia w związku z upowszechnieniem się pracy zdalnej. Przy wielomiesięcznej konieczności wykonywania obowiązków
Dom Nowy wymiar komunikacji OKNOPLAST
2021-10-22 | 10:25

Nowy wymiar komunikacji OKNOPLAST

Pozycja lidera w branży okiennej to nie tylko zapewnianie produktów najwyższej jakości, bezpiecznych, zgodnych z aktualnymi trendami i o wysokim poziomie designu. Pionierzy rynku
Dom Zero waste home. Dlaczego warto kupować meble z płyty drewnopochodnej.
2021-10-22 | 01:00

Zero waste home. Dlaczego warto kupować meble z płyty drewnopochodnej.

Meble z litego drewna to współczesny luksus, nie tylko z uwagi na cenę tego surowca, ale również dlatego, że niektóre gatunki mają ograniczone zasoby. Alternatywą są

Więcej ważnych informacji

Moda

Teatr

Alicja Węgorzewska: W Warszawskiej Operze Kameralnej szukamy zawsze swojej niszy repertuarowej. Pierwszą premierą tego sezonu będą dwie jednoaktówki Donizettiego

Dwie jednoaktowe opery G. Donizettiego: „Nocny dzwoneczek” („Il campanello di notte”) oraz ,,Tłusty czwartek’’ („Il giovedi grasso”) w reżyserii Grzegorza Chrapkiewicza to pierwsza premiera sezonu 2021/2022 w Warszawskiej Operze Kameralnej, która świętuje swoje 60-lecie. Alicja Węgorzewska ma nadzieję, że technika wokalna w stylu włoskiego bel canto zachwyci najbardziej wytrawnych słuchaczy. Jej istotą jest bowiem położenie nacisku na piękno głosu i wirtuozerię wokalną. W połączeniu z dwiema barwnymi opowieściami, doskonałą grą aktorską i solidną porcją ruchu na scenie powinna zagwarantować widzom niezapomniane wrażenia estetyczne.

IT i technologie

Szpitale przyszłości przestaną być przepełnione. Rozwój technologii i telemedycyny pozwoli skutecznie przenosić opiekę poza mury placówek medycznych

W najbliższych latach nowe technologie medyczne w dalszym ciągu będą się dynamicznie rozwijać. Szacuje się, że w 2025 roku sektor telemedycyny ma być wart 175,5 mld dol., a globalny rynek e-zdrowia powinien osiągnąć do tego czasu wartość 600 mld dol. – pokazał majowy raport 300RESEARCH „Cyfrowe zdrowie. Jak poprawić efektywność usług medycznych”. Eksperci są przekonani, że technologie takie jak sztuczna inteligencja, telemedycyna czy cyfrowe dane medyczne będą w coraz większym stopniu odciążać system ochrony zdrowia i przenosić opiekę poza mury placówek medycznych. Szpitale przyszłości nie będą przepełnione i zostaną w nich tylko najciężej chorzy pacjenci, a dla pozostałych, dzięki wykorzystaniu najnowszych rozwiązań technologicznych, opieka zdrowotna świadczona będzie w ich domach.

Handel

Już 1/3 Polaków płaci za zakupy wyłącznie kartą. Zgodnie z nowym prawem sklepy nie będą mogły odmówić transakcji gotówką

– Około 30 proc. Polaków to osoby przyzwyczajone wyłącznie do płatności bezgotówkowych. To oznacza, że gotówka w ich życiu może nie funkcjonować, nie mają takiej potrzeby – mówi dr Urszula Wysocka z warszawskiej Wyższej Szkoły Bankowej. Jak wskazuje, stopniowy wzrost ubankowienia i kolejne nowinki, które Polacy szybko i chętnie adaptują, przyczyniają się do tego, że popularność płatności bezgotówkowych sukcesywnie rośnie, a pandemia COVID-19 dodatkowo ją zwiększyła. Tego trendu nie odwróci nawet uchwalona niedawno ustawa, która obliguje punkty handlowo-usługowe do przyjmowania płatności gotówką. Ten obowiązek został wprowadzony z myślą o osobach wykluczonych finansowo.