Geberit z prestiżową nagrodą iF Design Award za Geberit Bambini i CleanLine50
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Dwa rozwiązania Geberit, seria łazienkowa Bambini i odpływ liniowy CleanLine50, zdobyły międzynarodową nagrodę iF Design Award 2024. Jury było pod wrażeniem zarówno wzornictwa, jak i przemyślanych detali, które upraszczają codzienne życie użytkowników oraz ułatwiają higienę i czyszczenie.
Od 1954 roku iF Design Award jest jednym z najbardziej prestiżowych i istotnych konkursów projektowych na świecie. Spośród 10 800 zgłoszeń z 72 krajów, jury tegorocznej edycji iF Design Award 2024 nagrodził dwa rozwiązania Geberit – kolekcję łazienkową Geberit Bambini i Geberit CleanLine50.
Geberit Bambini
Geberit stworzył serię łazienkową specjalnie dla maluchów i dzieci w wieku do 14 lat. Produkty z tej kolekcji zachwyciły jury konkursu iF Design Award zarówno przyjaznym dzieciom, jak i nowoczesnym wzornictwem. Wysokość oraz funkcje toalet i umywalek są doskonale dostosowane do potrzeb młodych użytkowników, umożliwiając im łatwy dostęp do toalety i umywalki.
Seria została również zaprojektowana z myślą o opiekunach i personelu sprzątającym. Odpowiedni kształt ceramicznej toalety sprawia, że czyszczenie z zewnątrz jest szybkie i łatwe. Wewnątrz, bezrantowa konstrukcja Geberit Rimfree ułatwia czyszczenie, a kształt deski sedesowej z krawędzią ociekową zapobiega rozpryskiwaniu się płynów z ceramiki. Te sprytne szczegóły serii łazienkowej przekonały jury.
Geberit CleanLine50
Odpływ liniowy Geberit CleanLine50 przekonał jury iF Design Award trzema argumentami: designem, aspektem ekologicznym i łatwością instalacji. Dzięki szerokości wynoszącej zaledwie trzy centymetry i asymetrycznemu odpływowi, produkt zapewnia wizualną różnorodność w nowoczesnej łazience. Jury doceniło również dwie opcje kolorystyczne odpływu liniowego: szczotkowaną stal nierdzewną i czarny chrom.
Jury było również pod wrażeniem faktu, że do produkcji Geberit CleanLine50 użyto mniej materiału. Nowy odpływ liniowy wymaga znacznie mniej metalu i dlatego jest o około 50 procent lżejszy niż jego poprzednik.
Fakt, że odpływ liniowy jest łatwy w montażu był również decydującym czynnikiem w przyznaniu międzynarodowej nagrody za wzornictwo. Na przykład Geberit CleanLine50 ma zintegrowany spadek, który optymalnie prowadzi wodę z prysznica do odpływu, co znacznie ułatwia instalację. Produkt można również łatwo dostosować do szerokości strefy prysznica. Kanał prysznicowy ułatwia również codzienne życie użytkownika, dzięki praktycznej wkładce grzebieniowej w odpływie, którą można łatwo wyjąć i szybko wypłukać. Zmniejsza to czas wymaganego czyszczenia, jak podkreśliło jury.
www.geberit.pl
Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści
Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Problemy społeczne
Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.
Gwiazdy
Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.