Komunikaty PR

Geberit z prestiżową nagrodą iF Design Award za Geberit Bambini i CleanLine50

2024-04-15  |  15:45
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Dwa rozwiązania Geberitseria łazienkowa Bambini i odpływ liniowy CleanLine50, zdobyły międzynarodową nagrodę iF Design Award 2024. Jury było pod wrażeniem zarówno wzornictwa, jak i przemyślanych detali, które upraszczają codzienne życie użytkowników oraz ułatwiają higienę i czyszczenie.

Od 1954 roku iF  Design Award jest jednym z najbardziej prestiżowych i istotnych konkursów projektowych na świecie. Spośród 10 800 zgłoszeń z 72 krajów, jury tegorocznej edycji iF Design Award 2024 nagrodził dwa rozwiązania Geberit – kolekcję łazienkową Geberit Bambini i Geberit CleanLine50.

Geberit Bambini

Geberit stworzył serię łazienkową specjalnie dla maluchów i dzieci w wieku do 14 lat. Produkty z tej kolekcji zachwyciły jury konkursu iF Design Award zarówno przyjaznym dzieciom, jak i nowoczesnym wzornictwem. Wysokość oraz funkcje toalet i umywalek są doskonale dostosowane do potrzeb młodych użytkowników, umożliwiając im łatwy dostęp do toalety i umywalki.

Seria została również zaprojektowana z myślą o opiekunach i personelu sprzątającym. Odpowiedni kształt ceramicznej toalety sprawia, że czyszczenie z zewnątrz jest szybkie i łatwe. Wewnątrz, bezrantowa konstrukcja Geberit Rimfree ułatwia czyszczenie, a kształt deski sedesowej z krawędzią ociekową zapobiega rozpryskiwaniu się płynów z ceramiki. Te sprytne szczegóły serii łazienkowej przekonały jury.

Geberit CleanLine50

Odpływ liniowy Geberit CleanLine50 przekonał jury iF Design Award trzema argumentami: designem, aspektem ekologicznym i łatwością instalacji. Dzięki szerokości wynoszącej zaledwie trzy centymetry i asymetrycznemu odpływowi, produkt zapewnia wizualną różnorodność w nowoczesnej łazience. Jury doceniło również dwie opcje kolorystyczne odpływu liniowego: szczotkowaną stal nierdzewną i czarny chrom.

Jury było również pod wrażeniem faktu, że do produkcji Geberit CleanLine50 użyto mniej materiału. Nowy odpływ liniowy wymaga znacznie mniej metalu i dlatego jest o około 50 procent lżejszy niż jego poprzednik.

Fakt, że odpływ liniowy jest łatwy w montażu był również decydującym czynnikiem w przyznaniu międzynarodowej nagrody za wzornictwo. Na przykład Geberit CleanLine50 ma zintegrowany spadek, który optymalnie prowadzi wodę z prysznica do odpływu, co znacznie ułatwia instalację. Produkt można również łatwo dostosować do szerokości strefy prysznica. Kanał prysznicowy ułatwia również codzienne życie użytkownika, dzięki praktycznej wkładce grzebieniowej w odpływie, którą można łatwo wyjąć i szybko wypłukać. Zmniejsza to czas wymaganego czyszczenia, jak podkreśliło jury.

www.geberit.pl

Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal Biuro prasowe
2024-07-25 | 13:00

Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal

Gdy potrzeba zmiany we wnętrzu ściera się z niechęcią do większego remontu, można postawić na kompromisowe rozwiązanie, jakim będzie metamorfoza jednego z mebli. Czy to ascetyczna
Dom KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją
2024-07-25 | 11:00

KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją

KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją W erze, gdy design czerpie inspirację z funkcjonalności, dobrze doświetlone domy i mieszkania stają się kluczem do codziennego komfortu.
Dom Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI
2024-07-25 | 09:00

Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI

Polscy konsumenci coraz chętniej inwestują w swoje ogrody, co widać wyraźnie w najnowszych danych drugiej największej platformy marketplace w Polsce, ERLI. Wynika z nich, że w drugim

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.