Komunikaty PR

Geberit zaprezentuje innowacyjne rozwiązania na targach ARCHITECT@WORK Warsaw

2024-05-14  |  10:45
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Już w dniach 15 i 16 maja 2024 roku w warszawskim EXPO XXI odbędą się ekskluzywne targi branżowe ARCHITECT@WORK Warsaw, skierowane do architektów i projektantów wnętrz. Podczas nich, swoje innowacyjne rozwiązania zaprezentuje marka Geberit, europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Producent zaprasza na stoisko nr 111.

ARCHITECT@WORK to kolejna edycja targów organizowanych w całej Europie, skierowanych wyłącznie do profesjonalistów z branży wyposażenia wnętrz. Podczas dwóch dni targów, do dyspozycji odwiedzających będą innowacyjne produkty, wybrane przez panel oceniający architektów i projektantów. Każdy wystawca na stoisku zaprezentuje swoje produkty według unikalnego schematu.

Warszawskie wydarzenie stanie się prawdziwym centrum innowacji oraz miejscem, gdzie można nawiązać cenne kontakty i czerpać inspirację z wyjątkowej atmosfery.

Innowacje Geberit na targach ARCHITECT@WORK

W myśl przewodniego hasła targów, marka Geberit zaprezentuje swoją innowacyjną paletę kompleksowych i w pełni komplementarnych rozwiązań do łazienki. Na stoisku nr 111 będziemy mogli zobaczyć tegoroczne nowości produktowe – Geberit FlowFit i Geberit AquaClean Alba oraz serię łazienkową Geberit Bambini, docenioną m.in. przez Jury konkursu iF Design Award 2024.

Toaleta myjąca Geberit AquaClean Alba wpisuje się w potrzeby użytkowników każdej nowoczesnej łazienki. Produkt cechuje najwyższej klasy wzornictwo, nowatorskie technologie i niezawodna jakość.

Seria łazienkowa Geberit Bambini oferuje natomiast toalety dla dzieci, umywalki dla dzieci i inne produkty umywalkowe, które są specjalnie dostosowane do potrzeb maluchów i dzieci w wieku do 14 lat. Koncepcja kolorystyczna tworzy zabawną, a jednocześnie ponadczasową atmosferę w pomieszczeniach sanitarnych.

Marka Geberit przedstawi również swoje najnowsze rozwiązanie, które oferuje wiele zarówno dla projektanta i instalatora, jak i finalnie na użytkownika. Geberit FlowFit to innowacyjny system rurowy, który ułatwia proces instalacji. Dzięki zaangażowaniu instalatorów na etapie rozwoju systemu, Geberit był w stanie ograniczyć wszystko, co sprawia, że praca na placu budowy jest trudna i uciążliwa. Łatwe, intuicyjne i płynne procesy podczas instalacji - dokładnie tak, jak powinno być.

Na spotkanie z marką Geberit zapraszamy w dniach 15 i 16 maja 2024 roku w EXPO XXI Warszawa od godz. 12:00 do 19:00.

ARCHITECT@WORK: poznaj najnowsze trendy

Targi oferują architektom i projektantom wyjątkową możliwość odkrycia starannie wyselekcjonowanych, innowacyjnych produktów wyposażenia wnętrz. Wydarzenie ma wysoce ekskluzywny charakter, ponieważ mogą je odwiedzić tylko specjaliści. Oprócz stoisk marek, w trakcie wydarzenia nie zabraknie również prelekcji uznanych architektów, wystaw, prezentacji nowości produktowych i – co najważniejsze – inspirującej, twórczej atmosfery.

Więcej informacji o targach ARCHITECT@WORK Warsaw na stronie: warsaw.architectatwork.pl

Kolejna edycja wydarzenia odbędzie się jeszcze w tym roku, 25 i 26 września w Gdańsku.

www.geberit.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.