Gemini Park Tarnów z nową odsłoną salonu OCHNIK
Tarnowskie Gemini Park umacnia współpracę ze swoim wieloletnim najemcą – już w grudniu niemal dwukrotnie większy salon polskiej marki OCHNIK ukaże się w nowej, atrakcyjnej odsłonie. Na ponad 242 mkw. znajdą się dwie strefy: odzieżowa i galanteryjno-bagażowa, a lokal zaaranżowany zgodnie z najnowszą koncepcją marki wzmocni bogatą ofertę modową największego centrum handlowego w regionie.
OCHNIK to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek specjalizująca się w okryciach wierzchnich, odzieży i galanterii, która w Gemini Park Tarnów gości już od 2015 roku. W swojej ofercie posiada nie tylko szeroki wybór odzieży, galanterii skórzanej i nieskórzanej czy obuwia, ale również wiele propozycji dla miłośników podroży szukających najwyższej jakości walizek czy akcesoriów przydatnych podczas wyjazdów.
Po 8 latach owocnej współpracy z tarnowskim centrum OCHNIKA czeka przeprowadzka do nowego lokalu o powierzchni 242 mkw. Zmiana lokalizacji zapewni nie tylko dodatkową przestrzeń, ale również pozwoli na re-otwarcie sklepu w zupełnie innej odsłonie. Salon zostanie podzielony na strefy: odzieżową i galanteryjno-bagażową, do których zaprowadzą dwa osobne wejścia pod szyldami OCHNIK oraz OCHNIK accessories.
– Marka OCHNIK to nasz wieloletni partner, dlatego cieszę się, że w odpowiedzi na plany poszerzenia oferty salonu mogliśmy sprostać tym oczekiwaniom i zaproponować niemal dwukrotnie większy lokal w nowej lokalizacji. Strategia priorytetyzacji segmentu fashion sprzyja stale rosnącemu footfallowi w Gemini Park Tarnów, a równocześnie spotyka się z chęcią rozwoju naszych najemców, czego świetnym przykładem jest właśnie nadchodzące otwarcie najnowszego konceptu marki OCHNIK – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease Gemini Holding.
– Salon OCHNIK w Gemini Park Tarnów, którego ponowne otwarcie planujemy już w grudniu, wpisuje się w najnowszą strategię rozwoju naszej marki. Nowa lokalizacja, odświeżona aranżacja wnętrza i prawie dwukrotnie większa powierzchnia sklepu przyczynią się do jeszcze lepszych doświadczeń zakupowych naszych klientów, a oddzielenie stref produktowych uporządkuje przestrzeń. Od początku naszej wspólnej drogi biznesowej z Gemini Park konsekwentnie zwiększamy grono lojalnych klientów w Tarnowie i okolicach – mówi Arkadiusz Konarski, Dyrektor ds. Rozwoju salonów firmowych OCHNIK.
Gemini Park to największe w Tarnowie, które od 13 lat z powodzeniem realizuje strategię lidera rynku retail w regionie ze szczególnym naciskiem na najlepszą ofertę modową. Dbając o różnorodne i atrakcyjne portfolio popularnych marek, centrum posiada w swoim tenant-mixie zarówno zagraniczne, jak i topowe polskie brandy, które od wielu lat cieszą się zaufaniem konsumentów.
O Gemini Park Tarnów:
Gemini Park Tarnów to największe centrum handlowe w Tarnowie i regionie. Na ponad 44,5 tys. m kw. GLA znajduje się 130 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych. W ofercie znaleźć można dobrze znane krajowe i zagraniczne marki, w tym m.in. pełne portfolio marek LPP, TK Maxx, C&A, Calzedonia, HalfPrice, Intimissimi, OCHNIK, Martes Sport, New Balance, Sizeer, Puma, 4F, Apart, Swiss, Wittchen, iSpot, HOMLA, Douglas, KFC, Home&You, Jysk, Castorama i Media Markt. Aktywnie w galerii działają także lokalni przedsiębiorcy rozwijający tutaj swoje biznesy. W centrum handlowym mieści się także hipermarket Carrefour. Galeria jest doskonale zlokalizowana i skomunikowana. Dla zmotoryzowanych galeria przygotowała ponad 1100 miejsc parkingowych. Centrum handlowe zaangażowane jest także we wsparcie lokalnych inicjatyw społecznych, edukacyjnych i kulturalnych. Przykładem jest współpraca z Stowarzyszeniem „Siemacha” i aktywna pomoc ośrodkowi opiekuńczemu dla dzieci.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci
Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.
Edukacja
Miliony młodych biorą udział w międzynarodowej wymianie akademickiej. Celem jest udział w niej 23 proc. studentów z UE

Mobilność edukacyjna jest jednym z istotnych punktów w agendzie instytucji UE. W ubiegłym roku Rada UE wydała w tym obszarze zalecenia „Europa w ruchu”, w którym wskazała nowy cel na 2030 rok. Chodzi o to, by odsetek absolwentów w UE, którzy skorzystali z zagranicznej mobilności edukacyjnej, wynosił co najmniej 23 proc. Jak podkreślają przedstawiciele Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej, mobilność edukacyjna to korzyści zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej oraz samej instytucji naukowej czy uczelni.
Motoryzacja
Kajra: Samochody mogą służyć nam latami. Mamy ze Sławomirem trzydziestoletniego golfa III, który wygląda, jakby wczoraj zszedł z linii produkcyjnej

Piosenkarka wyznaje zasadę, że jeżeli coś się zepsuło, to trzeba próbować to naprawić, a nie od razu wyrzucać do kosza, generując kolejne śmieci. Dlatego też nie kupuje coraz nowszych modeli telefonów tylko po to, by móc pochwalić się modnym gadżetem. Wraz z mężem mają natomiast słabość do kultowych wręcz modeli samochodów i o ten, który jest w ich garażu, dbają jak o prawdziwą perełkę.