Generator Rex i Ben Tennyson w odcinku specjalnym „Ben 10: Ben Gen 10”
Kolejny specjalny odcinek „Ben 10” wkrótce na antenie Cartoon Network! Ben Tennyson spotka bohatera innego popularnego serialu: tytułowego Generatora Rexa. Razem zawalczą o dobro Ziemi. Czy uda im się pokonać potężnego, mrocznego czarownika Hexa? Premierowa emisja już w sobotę 1 maja w Cartoon Network.
Na ratunek? Ben 10 i Generator Rex!
W odcinku specjalnym Ben spotka Generatora Rexa, kiedy ten jest jeszcze nastolatkiem. Postać została stworzona przez grupę twórców odpowiedzialnych za serial „Ben 10”. Tym razem Generator ucieka przed organizacją Providence, która chce go schwytać i przejąć władzę w kosmosie – przewodzi im Agent Szósty.
Nastoletni przybysz z innej planety będzie musiał pogodzić się z Benem Tennysonem: tylko razem mogą stawić czoła złowieszczemu czarodziejowi Hexowi, który kradnie superzegarek i chce zaszczepić ludziom galaktyczne DNA, aby zamienić ich w kosmitów z Omnitrixa. Los planety spoczywa wyłącznie w rękach dwóch nastolatków.
„Ben 10: Ben Gen 10” jest jednym z trzech odcinków specjalnych, które debiutują na antenie Cartoon Network. „Ben 10: Ben 10 010” był po raz pierwszy emitowany w lutym br., a „Ben 10: Obcy X w natarciu” czeka na swoją premierę.
O czym opowiada serial „Ben 10”?
Odkąd 10-latek odnalazł Omnitrix, jego życie wywróciło się do góry nogami. Bystry chłopiec może zamieniać się w kosmitów, a każdy z nich ma supermoc – wszystko to dzięki niezwykłemu zegarkowi. W przygodach towarzyszy mu kuzynka Gwen i dziadek Max, dzięki którym nawet najtrudniejsze misje kończą się powodzeniem. Ben ratował już świat podczas wyprawy w kosmos i walczył z potężnym Vilgaxem. Podróżował dźwiękopociągiem, a razem z Gwen zapobiegał niecnym planom Tima Zbuktu.
Premiera odcinka specjalnego „Ben 10: Ben Gen 10” w sobotę 1 maja o godzinie 08:30 na antenie Cartoon Network. Ponowna emisja w poniedziałek 3 maja o godzinie 20:50 na antenie Cartoon Network.
O Cartoon Network EMEA
Cartoon Network to kanał dla dzieci wypełniony ekscytującą mieszanką komedii i przygody. Główną grupą docelową stacji są chłopcy i dziewczynki w wieku 6-12 lat. Przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje, które pobudzają wyobraźnie i nawiązują do uniwersalnych motywów przyjaźni, zachęcają dzieci do bycia sobą. Ramówka kanału obejmuje takie kreskówki jak: „Atomówki”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Ben 10”, „Między nami, misiami”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Ninjago: Mistrzowie Spinjitzu”, „Kicia Rożek”, „Craig znad potoku”, „Obóz na wyspie” oraz wielokrotnie nagradzane seriale „Steven Universe”, „Pora na przygodę” oraz „Zwyczajny serial”. Z produkowanych przez kanał treści można również skorzystać dzięki stronie internetowej, a także poprzez gry, wideo na żądanie, urządzenia mobilne i szeroki wachlarz artykułów licencyjnych. Właścicielem marki Cartoon Network jest WarnerMedia.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior Marketing & PR Manager Eastern Europe & Poland | Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Hała PR Manager | dotrelations joanna.hala@dotrelations.pl +48 690 995 770
|
Wspólna zabawa, wspólny rozwój: Grupa LEGO odkrywa korzyści płynące z zabawy!
Dzień Chłopaka, czyli idealna okazja do obdarowania chłopców w każdym wieku!
Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata?" – opowieści o pozytywnym ojcostwie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.