Komunikaty PR

Generator Rex i Ben Tennyson w odcinku specjalnym „Ben 10: Ben Gen 10”

2021-04-21  |  12:00
Biuro prasowe

Kolejny specjalny odcinek „Ben 10” wkrótce na antenie Cartoon Network! Ben Tennyson spotka bohatera innego popularnego serialu: tytułowego Generatora Rexa. Razem zawalczą o dobro Ziemi. Czy uda im się pokonać potężnego, mrocznego czarownika Hexa? Premierowa emisja już w sobotę 1 maja w Cartoon Network.

Na ratunek? Ben 10 i Generator Rex!

W odcinku specjalnym Ben spotka Generatora Rexa, kiedy ten jest jeszcze nastolatkiem. Postać została stworzona przez grupę twórców odpowiedzialnych za serial „Ben 10”. Tym razem Generator ucieka przed organizacją Providence, która chce go schwytać i przejąć władzę w kosmosie – przewodzi im Agent Szósty.

Nastoletni przybysz z innej planety będzie musiał pogodzić się z Benem Tennysonem: tylko razem mogą stawić czoła złowieszczemu czarodziejowi Hexowi, który kradnie superzegarek i chce zaszczepić ludziom galaktyczne DNA, aby zamienić ich w kosmitów z Omnitrixa. Los planety spoczywa wyłącznie w rękach dwóch nastolatków.

„Ben 10: Ben Gen 10” jest jednym z trzech odcinków specjalnych, które debiutują na antenie Cartoon Network. „Ben 10: Ben 10 010” był po raz pierwszy emitowany w lutym br., a „Ben 10: Obcy X w natarciu” czeka na swoją premierę.

O czym opowiada serial „Ben 10”?

Odkąd 10-latek odnalazł Omnitrix, jego życie wywróciło się do góry nogami. Bystry chłopiec może zamieniać się w kosmitów, a każdy z nich ma supermoc – wszystko to dzięki niezwykłemu zegarkowi. W przygodach towarzyszy mu kuzynka Gwen i dziadek Max, dzięki którym nawet najtrudniejsze misje kończą się powodzeniem. Ben ratował już świat podczas wyprawy w kosmos i walczył z potężnym Vilgaxem. Podróżował dźwiękopociągiem, a razem z Gwen zapobiegał niecnym planom Tima Zbuktu.

 

Premiera odcinka specjalnego „Ben 10: Ben Gen 10” w sobotę 1 maja o godzinie 08:30 na antenie Cartoon Network. Ponowna emisja w poniedziałek 3 maja o godzinie 20:50 na antenie Cartoon Network.

 

 

 

 

 

O Cartoon Network EMEA

Cartoon Network to kanał dla dzieci wypełniony ekscytującą mieszanką komedii i przygody. Główną grupą docelową stacji są chłopcy i dziewczynki w wieku 6-12 lat. Przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje, które pobudzają wyobraźnie i nawiązują do uniwersalnych motywów przyjaźni, zachęcają dzieci do bycia sobą. Ramówka kanału obejmuje takie kreskówki jak: „Atomówki”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Ben 10”, „Między nami, misiami”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Ninjago: Mistrzowie Spinjitzu”, „Kicia Rożek”, „Craig znad potoku”, „Obóz na wyspie” oraz wielokrotnie nagradzane seriale „Steven Universe”, „Pora na przygodę” oraz „Zwyczajny serial”. Z produkowanych przez kanał treści można również skorzystać dzięki stronie internetowej, a także poprzez gry, wideo na żądanie, urządzenia mobilne i szeroki wachlarz artykułów licencyjnych. Właścicielem marki Cartoon Network jest WarnerMedia.

Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa

Barbara Izowska

Senior Marketing & PR Manager

Eastern Europe & Poland

Katarzyna Tumielewicz

Marketing & PR Manager

katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com

tel. +48 22 43 86 104

Joanna Hała

PR Manager | dotrelations

joanna.hala@dotrelations.pl 

+48 690 995 770

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.