Głodni równowagi, czyli noworoczna kampania Maczfit
Maczfit jeden z wiodących cateringów dietetycznych z Wyborem Menu, wystartował z noworoczną kampanią pod hasłem „Głodni równowagi”. W jej ramach marka zachęca do osiągnięcia równowagi na wszystkich płaszczyznach życia oraz do zadbania o work-life balance i skupienia się na swoich pasjach. Komunikacji towarzyszy specjalna promocja na wszystkie diety Maczfit.
„Nowy rok, nowa ja”? Noworoczne plany to wielka frajda, ale też wyzwanie. Jak sprostać swoim postanowieniom, kiedy obowiązki i realia codziennego życia zajmują większość naszego czasu? Z ratunkiem przychodzi catering dietetyczny Maczfit, który właśnie wystartował z kampanią „Głodni równowagi”.
W naszej kampanii przypominamy o życiowej równowadze, której wszyscy tak bardzo potrzebujemy i pokazujemy, jak nasza marka może pomóc w jej osiągnięciu. Obecna sytuacja społeczno-ekonomiczna spędza sen z powiek wielu z nas. W jej obliczu nawet małe wyzwania potrafią być stresujące i czasochłonne, dlatego postanowiliśmy wesprzeć naszych konsumentów w znalezieniu odpowiedniego balansu, który pozwala na realizację życiowych pasji, zadbanie o swoją rodzinę oraz znalezienie czasu dla siebie. Jak? Dając im wygodne i elastyczne rozwiązania, które zdejmują z nich część codziennych obowiązków, a to wszystko w cenie dostosowanej do realiów rynkowych i finansowych – wyjaśnia Dyrektor ds. Marketingu i PR
Kampania „Głodni równowagi” zwraca uwagę na codzienne historie ludzi, którzy potrzebują życiowej równowagi, pozytywnych doświadczeń i więcej wolnego czasu na życie tak, jak lubią. Dlaczego mówi o tym Maczfit? Bo na wielu płaszczyznach może to zapewnić. Jak? Dając klientom:
- restauracyjne smaki,
- bezkompromisową jakość,
- wygodę zamawiania dzięki intuicyjnej aplikacji,
- najlepszy stosunek jakości do ceny (za 5 posiłków zapłacisz mniej, niż niekiedy za jeden obiad na mieście),
- szeroką ofertę zbilansowanych posiłków (12 gotowych diet i 3 warianty diet z Wyborem Menu),
- elastyczność (klienci sami decydują, co pojawi się na ich talerzu, mogą domawiać dania, dodatki lub usuwać wybrane posiłki i zmieniać miejsca dostawy).
Kampania obejmuje TV, VOD, radio, digital oraz działania w zakresie PR i SoMe. Komunikację marki wspierają influencerzy i ambasadorzy marki, m.in. Anita Sokołowska, Maria Gaca, Michał Ligocki czy Kasia Sokołowska. Kampanię wspierają firmy: Spark Foundry, Tribe47, PromoTraffic, Badi Badi, Beat Shop, Magnifico i 99 Złota Proporcja.
Spot towarzyszący kampanii można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=0xzm_OhkgPY
Za jego koncept kreatywny odpowiada BBDO.
Więcej informacji o działaniach marki i trwającej promocji znajduje się na www.maczfit.pl oraz kanałach social mediowych Maczfit.
Niemal tysiąc osób pobiegnie jako pomarańczowi bohaterowie
„Czasami to by się przydała kąpiel w melisie” – kobiety o menopauzalnej złości
8 sierpnia obchodzimy Wielki Dzień Pszczół. Sprawdź, jak wspierać te pożyteczne
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Dom i ogród
Beata Pawlikowska: Wiele razy planowałam życie w różnych miejscach z dala od Polski. Kupiłam nawet kawałek dżungli w Amazonii
Podróżniczka zaznacza, że choć do tej pory przemierzyła świat wzdłuż i wszerz, odwiedzając wiele nietuzinkowych zakątków, to najbardziej ze wszystkich ukochała sobie dżunglę amazońską. Ma do tego miejsca ogromny sentyment, lubi tam wracać i ładować życiowe akumulatory. Jak zaznacza, przebywanie wśród Indian, którzy są niezwykle dobrzy, prawdomówni i uczciwi, przywraca jej wiarę w ludzi i w lepszy świat. Beata Pawlikowska cieszy się również z tego, że kiedyś udało jej się kupić kawałek dżungli i ten wyjątkowy nabytek ma dla niej szczególne znaczenie.
Handel
Branża kosmetyczna z coraz większym wpływem na krajową gospodarkę. Polska jest piątym największym eksporterem kosmetyków w UE
Z najnowszego raportu „Kosmetyczna Polska”, który opublikowano po siedmiu latach od poprzedniego raportu o stanie sektora, wynika, że krajowa branża kosmetyczna jest w dobrej kondycji, z roku na rok się rozwija, a jej znaczenie zarówno dla polskiej gospodarki, jak i eksportu rośnie. Zmieniają się odbiorcy polskich kosmetyków, co związane jest z brexitem i sankcjami nałożonymi na Rosję. Prognozy zakładają dalszy wzrost wartości sektora, jednak stoi przed nim wiele wyzwań, z których najważniejsze dotyczą implementacji przepisów Europejskiego Zielonego Ładu.
Ochrona środowiska
Ocieplenie się klimatu oznacza poważne zmiany leśnego ekosystemu. Sosny, świerki czy modrzewie będą stopniowo zastępowane innymi gatunkami
Sosna zwyczajna, świerk pospolity, modrzew europejski i brzoza brodawkowata zajmują dziś 75 proc. powierzchni lasów w Polsce. Te cztery gatunki są najbardziej wrażliwe na wzrost temperatury i jego pośrednie skutki. Wielomiesięczne okresy suszy i gwałtowne huragany osłabiają drzewostany, które następnie padają ofiarą patogenów pojawiających się w naszym klimacie. – Nie grozi nam wylesienie, tylko wyparcie jednych gatunków przez inne. W konsekwencji czeka nas rewolucyjna zmiana ekosystemów – ocenia przyrodnik, dr hab. Krzysztof Świerkosz, prof. Uniwersytetu Wrocławskiego.