Komunikaty PR

Glovo rozwija współpracę na wyłączność z siecią restauracji Thai Wok

2021-12-13  |  01:00
Biuro prasowe

Thai Wok to popularna marka restauracji oferujących dania kuchni tajskiej. Sieć rozszerza właśnie współpracę z Glovo, które będzie wyłącznym operatorem dostaw dań Thai Woka. Dzięki temu mieszkańcy miast, w których obecna jest restauracja, mogą skorzystać z pełnej oferty, która jest dostępna wyłącznie za pośrednictwem aplikacji Glovo.

Polacy uwielbiają kosztować nowych smaków kuchni świata. W odpowiedzi na potrzeby użytkowników, Glovo rozwija współpracę z Thai Wok – znaną siecią restauracji tajskich w segmencie quick service restaurant. Współpraca objęta jest wyłącznością. Oznacza to, że Glovo jest jedynym partnerem delivery sieci.

Thai Wok jest jedną z najchętniej wybieranych restauracji serwującej kuchnię tajską. Kluczowym wyróżnikiem sieci są dania kuchni azjatyckiej bazującej na świeżych składnikach, oryginalnych przyprawach i autorskich recepturach sosów. Ulubionym daniem Polaków oferowanym przez sieć za pośrednictwem Glovo jest pad thai, czyli smażony makaron z warzywami, który jest zamawiany przez użytkowników trzykrotnie częściej, niż inne dania. Tuż za podium znalazł się także pad udon, ryż smażony oraz kurczak słodko kwaśny.

- Kanał delivery, w trakcie pandemii był kluczowym kanałem sprzedaży dla wielu biznesów gastronomicznych w tym również i dla nas. Wybór Glovo jako jedynego dostawcy, podwyższy poziom kontroli aktualnej oferty, czasu dostawy oraz jej jakości. Decydując się na współpracę z Glovo wiedzieliśmy, że wybieramy partnera, z którym jesteśmy w stanie budować nową jakość w oparciu o wspólne cele i dynamiczny rozwój. Jest bardzo duży i odważny krok, niemniej jednak widzimy wiele pozytywów takiego rozwiązania, chociażby uproszczenie procesu przyjmowania zamówień w placówkach czy podniesienie jakości obsługi dostaw - mówi Bartosz Brusikiewicz, Dyrektor Zarządzający Thai Wok

Glovo wkroczyło na polski rynek dwa lata temu, a obecnie marka może pochwalić się już ponad 3 milionami pobrań.

 - Bardzo cieszymy się na wyłączną współpracę Glovo i Thai Wok, która jest jedną z najpopularniejszych marek restauracji serwujących dania kuchni tajskiej w Polsce. Nieustannie staramy się poszerzać wachlarz partnerów, których oferta odpowiada na potrzeby naszych użytkowników. Polacy są otwarci na nowe smaki, dlatego między innymi kuchnia azjatycka cieszy się nieustannie rosnącą popularnością – mówi Carlos Silvan, główny manager Glovo Polska.

Pełna oferta sieci Thai Wok jest już dostępna w aplikacji Glovo. Z dostaw pysznego tajskiego jedzenia wprost pod drzwi mogą skorzystać mieszkańcy Warszawy, Poznania, Lublina oraz Trójmiasta.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Moda

Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.