Komunikaty PR

Gotuj i piecz z Piątnicą – edycja 2024

2024-03-27  |  11:00
Biuro prasowe

OSM Piątnica prezentuje drugą edycję wyjątkowego e-booka, który zawiera wyśmienite dania i przekąski przygotowywane z wykorzystaniem produktów z Piątnicy. Autorami przepisów są laureaci konkursów prowadzonych cyklicznie na fanpage’u marki na Facebooku.

„Gotuj i piecz z Piątnicą – przepisy na dania ciepłe i zimne” to druga już edycja publikacji, w której znajduje się 20 przepisów na pyszne ciasta, desery, przekąski oraz dania obiadowe.

Zaczynamy więc wielkanocnymi propozycjami na czekoladowy mazurek z masą z mascarpone, kolorową sałatkę wielkanocną z Serkiem Wiejskim z Piątnicy oraz znakomity sernik „od serca” na bazie twarogu mielonego z bakaliowo-karmelową polewą.

Kolejne pomysły to słodkie dania dla dzieci: doskonałe lody czy gofry z bitą śmietaną i owocami, które wspaniale sprawdzą się nie tylko z okazji Dnia Dziecka. Przepisy na wakacje bazują na połączeniu znakomitych produktów z Piątnicy ze świeżymi, sezonowymi owocami i warzywami. Jesień natomiast przynosi aromatyczne inspiracje oparte na dyniach, śliwkach, figach oraz orzechach.

Wszystkie receptury zostały przygotowane i przetestowane przez członków społeczności OSM Piątnica zgromadzonej na Facebooku. To pomysły od fanów Piątnicy – dla fanów Piątnicy. A więc kreatywne, smaczne, wykorzystujące najwyższej jakości produkty z Piątnicy. To przepisy najlepsze z najlepszych!

Najnowszy e-book można bezpłatnie pobrać ze strony www.piatnica.com.pl

Gorąco zachęcamy do wspólnego gotowania z użyciem produktów z Piątnicy – no bo skąd!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.