Gratka dla fanów Hunt Together! Gra będzie dostępna w bibliotece Meta Quest+
Już 1 października br. mrożąca krew w żyłach rozgrywka, w której gracze wcielą się w rolę Ducha lub nieustraszonego Łowcy, pojawi się w prestiżowej, słynącej z wyselekcjonowanych tytułów bibliotece gier Meta Quest+. Tytuł wydawany przez Carbon Studio i współfinansowany przez Metę będzie dostępny dla korzystających z abonamentu subskrybentów gogli Meta Quest Pro, Quest 2 i Quest 3 do 31 marca 2025 r. (z możliwością przedłużenia). Obecność gry w bibliotece Meta Quest+ pozwoli zwiększyć jej rozpoznawalność, dzięki szeroko zakrojonym działaniom marketingowym, wpływając pozytywnie na wyniki finansowe spółki notowanej na rynku NewConnect.
- Udostępnienie gry Hunt Together w Meta Quest+ to dla nas wielki zaszczyt, ponieważ w bibliotece znajdują się jedynie najlepsze tytuły VR, które wyróżniają się wysoką jakością oraz popularnością. Nasza produkcja od początku cieszy się dużą sympatią ze strony fanów i doczekała się już kilku aktualizacji, dzięki którym gracze zyskali dostęp do nowych zadań i map. Dzisiaj, celebrując sukces, jakim jest dołączenie do prestiżowej biblioteki Meta Quest+ z przyjemnością zapowiadamy dalsze wsparcie oraz rozwój tego tytułu – mówi Błażej Szaflik, Prezes Zarządu Carbon Studio.
Gra Hunt Together, która na Quest Store uzyskała bardzo dobrą ocenę – 4,3 na 5 gwiazdek, jest już dostępna na platformach Meta Quest 2 i 3, PC VR oraz Virtuix Omni One. Oferuje ona graczom 2 typy rozgrywki Player vs Player, w ramach których fani mogą zmierzyć się z przyjaciółmi w trybie pojedynku (1v1) lub Hide And Seek (1v3). Gracze PCVR rywalizują w cross-platformowych pojedynkach z użytkownikami wersji Meta Quest, tocząc emocjonujące pojedynki m.in. w nawiedzonej posiadłości, sierocińcu lub opuszczonej kopalni.
- Obecność naszego tytułu na Meta Quest+ to niespodzianka dla graczy lubiących mrożące krew w żyłach wyzwania podane w atrakcyjnej wizualnie formie. Jednocześnie dla Carbon Studio jest to szansa na zwiększenie widoczności tytułu oraz gwarancja stabilnych zysków z tytułu umowy pozwalającej na dołączenie gry do subskrypcji. Jestem przekonany, że nasza współpraca z Meta Platforms Technologies LLC przyniesie korzyści zarówno fanom Hunt Together, jak i naszym Akcjonariuszom – podsumowuje prezes spółki.
Carbon Studio zapowiedziało ogłoszenie 1 października 2024 r. szczegółów dotyczących roadmapy oraz kolejnych aktualizacji Hunt Together.
***
O spółce
Carbon Studio to notowany na NewConnect pionier na polskim i europejskim rynku w dziedzinie developmentu gier dedykowanych technologii VR. Podstawową działalnością spółki jest tworzenie i wydawanie gier wideo na platformy wszystkich producentów VR, MR i AR:Meta, HTC, PlayStation VR, Pico, a także komputery PC i konsole. Portfolio Carbon Studio zawiera znane i cenione na rynku tytuły, m.in.: The Wizards, The Wizards – Dark Times i Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.