Komunikaty PR

Gratka dla fanów Hunt Together! Gra będzie dostępna w bibliotece Meta Quest+

2024-09-19  |  10:00
Biuro prasowe

Już 1 października br. mrożąca krew w żyłach rozgrywka, w której gracze wcielą się w rolę Ducha lub nieustraszonego Łowcy, pojawi się w prestiżowej, słynącej z wyselekcjonowanych tytułów bibliotece gier Meta Quest+. Tytuł wydawany przez Carbon Studio i współfinansowany przez Metę będzie dostępny dla korzystających z abonamentu subskrybentów gogli Meta Quest Pro, Quest 2 i Quest 3 do 31 marca 2025 r. (z możliwością przedłużenia). Obecność gry w bibliotece Meta Quest+ pozwoli zwiększyć jej rozpoznawalność, dzięki szeroko zakrojonym działaniom marketingowym, wpływając pozytywnie na wyniki finansowe spółki notowanej na rynku NewConnect.  

- Udostępnienie gry Hunt Together w Meta Quest+ to dla nas wielki zaszczyt, ponieważ w bibliotece znajdują się jedynie najlepsze tytuły VR, które wyróżniają się wysoką jakością oraz popularnością. Nasza produkcja od początku cieszy się dużą sympatią ze strony fanów i doczekała się już kilku aktualizacji, dzięki którym gracze zyskali dostęp do nowych zadań i map. Dzisiaj, celebrując sukces, jakim jest dołączenie do prestiżowej biblioteki Meta Quest+ z przyjemnością zapowiadamy dalsze wsparcie oraz rozwój tego tytułu – mówi Błażej Szaflik, Prezes Zarządu Carbon Studio.

Gra Hunt Together, która na Quest Store uzyskała bardzo dobrą ocenę – 4,3 na 5 gwiazdek, jest już dostępna na platformach Meta Quest 2 i 3, PC VR oraz Virtuix Omni One. Oferuje ona graczom 2 typy rozgrywki Player vs Player, w ramach których fani mogą zmierzyć się z przyjaciółmi w trybie pojedynku (1v1) lub Hide And Seek (1v3). Gracze PCVR rywalizują w cross-platformowych pojedynkach z użytkownikami wersji Meta Quest, tocząc emocjonujące pojedynki m.in. w nawiedzonej posiadłości, sierocińcu lub opuszczonej kopalni.

- Obecność naszego tytułu na Meta Quest+ to niespodzianka dla graczy lubiących mrożące krew w żyłach wyzwania podane w atrakcyjnej wizualnie formie. Jednocześnie dla Carbon Studio jest to szansa na zwiększenie widoczności tytułu oraz gwarancja stabilnych zysków z tytułu umowy pozwalającej na dołączenie gry do subskrypcji. Jestem przekonany, że nasza współpraca z Meta Platforms Technologies LLC przyniesie korzyści zarówno fanom Hunt Together, jak i naszym Akcjonariuszom – podsumowuje prezes spółki.

Carbon Studio zapowiedziało ogłoszenie 1 października 2024 r. szczegółów dotyczących roadmapy oraz kolejnych aktualizacji Hunt Together

***

O spółce  

Carbon Studio to notowany na NewConnect pionier na polskim i europejskim rynku w dziedzinie developmentu gier dedykowanych technologii VR. Podstawową działalnością spółki jest tworzenie i wydawanie gier wideo na platformy wszystkich producentów VR, MR i AR:Meta, HTC, PlayStation VR, Pico, a także komputery PC i konsole. Portfolio Carbon Studio zawiera znane i cenione na rynku tytuły, m.in.: The Wizards, The Wizards – Dark Times i Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall.    

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.