Komunikaty PR

Grupa LEGO® potwierdza datę otwarcia najnowszego sklepu w Katowicach

2024-08-28  |  01:00
Biuro prasowe

 

  • Dla budowniczych w każdym wieku Grupa LEGO planuje m.in. warsztaty z kreatywności oraz spotkania typu „Zrób i Zabierz”. 
  • W katowickim sklepie miłośnicy klocków przeżyją nie tylko niezapomniane chwile, ale także odkryją najszerszą gamę produktów LEGO w mieście.
  • Niezależnie od tego, czy odwiedzający sklep będą wybierać prezent, szukać najnowszego zestawu, czy po prostu przyprowadzą fana LEGO, specjaliści od klocków pomogą im znaleźć zestaw idealny.

 

Grupa LEGO® oficjalnie otworzy drzwi swojego najnowszego sklepu w Katowicach w czwartek, 10 października 2024 roku. Zlokalizowany w Galerii Katowickiej sklep LEGO o powierzchni 372 m² będzie miejscem niezapomnianych wrażeń, w którym odwiedzający będą mogli odkrywać, tworzyć i bawić się pod okiem ekspertów od klocków, a także cieszyć się dostępem do ekskluzywnej oferty sklepowej.

Niekończąca się wyobraźnia i kreatywność

Nowy sklep LEGO w Katowicach zaoferuje szereg interaktywnych atrakcji, w tym ściankę Pick a Brick i wieżę do budowania minifigurek. Ponadto odwiedzający będą mogli uczestniczyć w bezpłatnych wyzwaniach konstrukcyjnych i wydarzeniach w sklepie - stworzonych z myślą o inspirowaniu przyszłych konstruktorów poprzez praktyczne zabawy. Planowane wydarzenia obejmują sezonowe spotkania „Zrób i Zabierz” oraz warsztaty kreatywne.

Co ciekawe, na tylnej ścianie sklepu będzie można podziwiać piękny mural przedstawiający ikony Katowic. 

Jesteśmy podekscytowani nadchodzącym otwarciem pierwszego sklepu LEGO w Katowicach. Wielu fanów prosiło nas o to w ostatnich latach. Cieszymy się, że możemy odpowiedzieć na te prośby i otworzyć kolejne miejsce, gdzie miłośnicy LEGO będą mogli spotykać się i odkrywać najnowsze zestawy. To już siódmy sklep LEGO w Polsce i mimo tego, że nie jesteśmy bardzo przesądni, liczymy, że ta „siódemka” będzie dla nas szczęśliwa – mówi Maciej Seliński, General Manager & VP na Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie w Grupie LEGO i dodaje: - W naszych salonach, poza zakupami, niezwykle ważne są doświadczenia związane z marką. Chcemy, aby konstruktorzy, niezależnie od wieku, odnaleźli w nich przestrzeń do spędzenia czasu razem, gdzie dzieci mogą cieszyć się kreatywną zabawą bez ograniczeń. Liczymy, że sklep w Galerii Katowickiej będzie tym miejscem, w którym spotkamy się wspólnie już w październiku. 

Ekskluzywne produkty dostępne wyłącznie w sklepach LEGO

Sklep LEGO w Katowicach zaoferuje również najszerszy asortyment produktów LEGO, w tym wiele zestawów ekskluzywnych, takich jak: Władca Pierścienia: Barad-dûr™, Zamek Rycerzy Herbu Lew i Wieża Eiffla. Klienci mają również możliwość zbierania punktów w ramach programu lojalnościowego LEGO Insiders. Zdobyte punkty można wykorzystać na rabaty przy przyszłych zakupach lub na ekskluzywne oferty dla członków programu.

„Specjaliści od Klocków” sercem sklepu LEGO

W sklepach LEGO pracują profesjonalni specjaliści od klocków, którzy dbają o najlepsze doświadczenia zakupowe i doradzają klientom w każdym wieku. Otwierający się sklep LEGO w Galerii Katowickiej zatrudni w tym celu 20 pracowników. Każdy z ich będzie posiadał rozległą wiedzę na temat wszystkich produktów LEGO, aby uczynić zakupy przyjemniejszymi i prostszymi.

Niezależnie od tego, czy chodzi o wybór prezentu dla bliskiej osoby, poszukiwanie najnowszego zestawu, czy też wprowadzenie do świata klocków członka rodziny lub przyjaciela, specjaliści od klocków będą zawsze gotowi, aby zapewnić wyjątkowe wrażenia poprzez zaangażowaną i spersonalizowaną obsługę klienta.

Nowy sklep LEGO zwiększa łączną liczbę sklepów w Polsce do 7 (po Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu) oraz do ponad 1000 na całym świecie, co pokazuje zaangażowanie Grupy LEGO w rozwijanie stacjonarnego kanału sprzedaży i dostarczanie ekscytujących doświadczeń swoim klientom.

Sklep LEGO w Galerii Katowicka będzie otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00 – 21:00, a w niedziele handlowe od 10:00 do 20:00. Więcej szczegółów można znaleźć na stronie LEGO.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.