Komunikaty PR

Grześki wychodzą na miasto w „grzesznej” kampanii outdoorowej

2021-06-28  |  01:00
Biuro prasowe

Latem marka Grześki stawia na silną kampanię outdoorową, realizowaną w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Każdy ma swoje Grześki”. W czerwcu w wybranych miastach pojawiły się niestandardowe „grzeszne” murale. W Warszawie podczas pokazu multimedialnego marka odkryła grzeszki „twoich znajomych”. Już wkrótce Grześki będą towarzyszyć Polakom także w czasie podróży na wakacje.

Wraz ze wzrostem temperatur i rozluźnieniem obostrzeń marka Grześki aktywnie wychodzi w przestrzeń miejską. Dzięki niestandardowym rozwiązaniom przykuwa uwagę i angażuje do zabawy nie tylko młodszych konsumentów z pokolenia Y i Z, ale wszystkich, dla których wakacje to czas relaksu i wypoczynku poza domem.

W Warszawie, Kaliszu i Wrocławiu pojawiły się murale z unikatowym efektem świetlnym, uzyskanym za pomocą LED-ów i farb UV. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom „grzeszki wychodzą nocą….” tj. część słownego i graficznego przekazu nabiera charakteru dopiero po zmroku. Ponadto w centrum stolicy, koło budynku Cepelii, w okresie wzmożonego ruchu w mieście, na ekranie LED marka wyświetla różne grzeszki, które na co dzień zdarzają się każdemu z nas. Jest dynamicznie i z przymrużeniem oka, jak na okres wakacyjnego rozluźnienia przystało.

Pod osłoną czerwcowej nocy marka zaprosiła swoich fanów na wyjątkowy pokaz multimedialny, zrealizowany na budynku Centrum Bankowo-Finansowego przy ul. Nowy Świat 6/12 w Warszawie. Podczas 3-godzinnej projekcji multimedialnej Grześki ujawniły grzeszki swoich fanów, którzy podzielili się nimi w konkursie #wakacyjnegrzeszki. Wydarzenie miało charakter otwarty i trwało do godz. 01:00. Tego samego dnia w przestrzeni miejskiej pojawiły się też „grzeszne instalacje”, przy których chętni mogli robić zdjęcia i wygrywać nagrody. Wszyscy, którzy tego dnia tłumnie ruszyli w miasto, mieli okazję zobaczyć tę niestandardową aktywność marki.

To nie wszystko, co zaplanowała na lato marka Grześki. Już w lipcu przy najpopularniejszych trasach wakacyjnych pojawią się nośniki wielkoformatowe z kreacjami przywołującymi popularne grzeszki Polaków. W ten sposób marka będzie towarzyszyć swoim fanom także podczas drogi na letni wypoczynek.

Temat wakacyjnych grzeszków, wyeksponowany w komunikacji outdoorowej, przeplata się z bieżącą komunikacją marki w digitalu, przede wszystkim w mediach społecznościowych i we współpracy z influencerami. W sklepach marka Grześki w okresie letnim stawia na ofertę wafli bez czekolady oraz formaty rodzinne, idealne na wakacyjny urlop.

Działania OOH w przestrzeni miejskiej zostały zrealizowane przy współpracy z agencją Brand Bridge, która prowadzi dla marki także komunikację w kanale digital, oraz z domem mediowym Initiative. Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień? Biuro prasowe
2024-12-31 | 14:15

SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień?

Większość z nas ma już określone plany na sylwestra, ale niektórzy, zastanawiają się dopiero w ostatniej chwili, jak spędzić ostatnią noc w roku. Wyjazd last minute w tym
Styl życia BRAK ZDJĘCIA
2024-12-30 | 09:00

MP3 | Stres Polaków. 75% zmaga się z napięciem każdego tygodnia

Stres dotyka niemal każdego z nas. Aż 95% osób aktywnych zawodowo odczuwa napięcie w pracy. Taki sam odsetek Polaków twierdzi, że stresujące jest ich życie prywatne. Niemalże identyczna jest też częstotliwość stresu
Styl życia Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025
2024-12-27 | 10:20

Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025

Każdego roku mierzymy się z coraz większymi zagrożeniami związanymi z degradacją środowiska. Zmiany klimatyczne, zanieczyszczenie powietrza, wód i gleby oraz nadmierne zużycie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Blokady alkoholowe w samochodach mogą pomóc w walce z problemem pijanych kierowców. Co roku w Polsce doprowadzają do śmierci 150–200 osób

1881 osób zginęło na polskich drogach w 2024 roku, z tego 154 w wyniku wypadku spowodowanego przez pijanego kierowcę – wynika z danych Komendy Głównej Policji. W całej Unii Europejskiej rocznie w wypadkach śmierć ponosi około 20 tys. ludzi, a problem nietrzeźwych kierowców pozostaje jednym z największych wyzwań przy realizacji Wizji Zero, czyli redukcji do zera liczby ofiar na drogach. Wśród propozycji, które mogłyby pomóc w walce z tym problemem, jest obowiązkowa instalacja blokad alkoholowych w autach.

Teatr

Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki

Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.