Grześki wychodzą na miasto w „grzesznej” kampanii outdoorowej
Latem marka Grześki stawia na silną kampanię outdoorową, realizowaną w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Każdy ma swoje Grześki”. W czerwcu w wybranych miastach pojawiły się niestandardowe „grzeszne” murale. W Warszawie podczas pokazu multimedialnego marka odkryła grzeszki „twoich znajomych”. Już wkrótce Grześki będą towarzyszyć Polakom także w czasie podróży na wakacje.
Wraz ze wzrostem temperatur i rozluźnieniem obostrzeń marka Grześki aktywnie wychodzi w przestrzeń miejską. Dzięki niestandardowym rozwiązaniom przykuwa uwagę i angażuje do zabawy nie tylko młodszych konsumentów z pokolenia Y i Z, ale wszystkich, dla których wakacje to czas relaksu i wypoczynku poza domem.
W Warszawie, Kaliszu i Wrocławiu pojawiły się murale z unikatowym efektem świetlnym, uzyskanym za pomocą LED-ów i farb UV. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom „grzeszki wychodzą nocą….” tj. część słownego i graficznego przekazu nabiera charakteru dopiero po zmroku. Ponadto w centrum stolicy, koło budynku Cepelii, w okresie wzmożonego ruchu w mieście, na ekranie LED marka wyświetla różne grzeszki, które na co dzień zdarzają się każdemu z nas. Jest dynamicznie i z przymrużeniem oka, jak na okres wakacyjnego rozluźnienia przystało.
Pod osłoną czerwcowej nocy marka zaprosiła swoich fanów na wyjątkowy pokaz multimedialny, zrealizowany na budynku Centrum Bankowo-Finansowego przy ul. Nowy Świat 6/12 w Warszawie. Podczas 3-godzinnej projekcji multimedialnej Grześki ujawniły grzeszki swoich fanów, którzy podzielili się nimi w konkursie #wakacyjnegrzeszki. Wydarzenie miało charakter otwarty i trwało do godz. 01:00. Tego samego dnia w przestrzeni miejskiej pojawiły się też „grzeszne instalacje”, przy których chętni mogli robić zdjęcia i wygrywać nagrody. Wszyscy, którzy tego dnia tłumnie ruszyli w miasto, mieli okazję zobaczyć tę niestandardową aktywność marki.
To nie wszystko, co zaplanowała na lato marka Grześki. Już w lipcu przy najpopularniejszych trasach wakacyjnych pojawią się nośniki wielkoformatowe z kreacjami przywołującymi popularne grzeszki Polaków. W ten sposób marka będzie towarzyszyć swoim fanom także podczas drogi na letni wypoczynek.
Temat wakacyjnych grzeszków, wyeksponowany w komunikacji outdoorowej, przeplata się z bieżącą komunikacją marki w digitalu, przede wszystkim w mediach społecznościowych i we współpracy z influencerami. W sklepach marka Grześki w okresie letnim stawia na ofertę wafli bez czekolady oraz formaty rodzinne, idealne na wakacyjny urlop.
Działania OOH w przestrzeni miejskiej zostały zrealizowane przy współpracy z agencją Brand Bridge, która prowadzi dla marki także komunikację w kanale digital, oraz z domem mediowym Initiative. Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.