Komunikaty PR

Grześkie lodowe desery! Nie sposób im się oprzeć!

2021-10-29  |  01:00
Biuro prasowe

Lodowa wariacja kultowego wafelka Grześki zaskarbiła sobie serca i podniebienia fanów słodkości. Pyszne lody kakaowe z czekoladą i kawałkami chrupiących wafelków stanowią idealny mix chrupkości, delikatności i orzeźwienia. Familijne lody Grześki pozwolą przygotować desery, stanowiące piorunująco smaczną przekąskę.

„TyrajGrześku” to alternatywa dla jednego z najpopularniejszej przekąsek rodem ze słonecznej Italii. Aby ją przygotować, należy wyłożyć pucharki kawałkami wafelka Grześki zanurzonego na chwilę w bardzo mocnym, ostudzonym espresso. Wafle warto posypać odrobiną kakao, nałożyć domowy krem waniliowy i odstawić do lodówki na minimum 2 godziny do stężenia. Tuż przed podaniem wystarczy wafelki oprószyć kakao, dodać dwie gałki lodów rodzinnych Grześki i… gotowe!

Kto powiedział, że lody podaje się tylko na zimno?! „Malinowe Grześki” to ciepła i obłędnie pyszna wersja zmrożonego deseru. Garść mrożonych lub świeżych malin należy podgrzać w garnku z grubym dnem, następnie przełożyć owoce na dno szklanek, nałożyć lody rodzinne Grześki, polać bitą śmietaną i ozdobić startą czekoladą. Taki mix smaków, tekstur, temperatur i słodyczy rozpieści zmysły oraz poprawi nastrój.

Wariacje na temat lodowych deserów to temat rzeka. Każdy prawdziwy łasuch powinien spróbować swoich sił w tworzeniu własnych kompozycji, aby odnaleźć swoje ulubione i rozpieścić trochę siebie lub swoją rodzinę. Smacznego!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Ocena potrzeb w zakresie wsparcia dla Seniorów w Polsce Biuro prasowe
2024-10-31 | 11:40

Ocena potrzeb w zakresie wsparcia dla Seniorów w Polsce

Ponad połowa polskich seniorów (53% ankietowanych) czuje się młodziej niż wskazywałaby na to metryka. Prawie tyle samo z nich (45%) przyznaje, że jest niemal cały czas online.
Styl życia BRAK ZDJĘCIA
2024-10-31 | 10:00

Polki mają mniej czasu na życie zawodowe

W niemal połowie domów panuje partnerski model łączenia życia zawodowego z domowym, w którym mężczyzna i kobieta dzielą się po równo obiema sferami. Co piąte gospodarstwo domowe przyjęło model mieszany, w
Styl życia Upiornie dobra zabawa! Halloweenowe pomysły na firmową integrację
2024-10-31 | 01:00

Upiornie dobra zabawa! Halloweenowe pomysły na firmową integrację

Zbliżające się Halloween może być doskonałym pretekstem do zorganizowania oryginalnego eventu firmowego, który pomoże pracownikom lepiej się poznać, zbudować jedność w zespole i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.