Komunikaty PR

Gwiazda Youtube’a KittyBella w Galerii Turzyn!

2024-09-05  |  10:00
Biuro prasowe

KittyBella to uwielbiana przez dzieci i młodzież postać z duetu Vito i Bella. Zna ich większość dzieci w Polsce. To twórcy bijących rekordy popularności kanałów w serwisie YouTube. Nagrywają filmy, w których wcielają się w postacie ze świata gier, testują nowe dodatki, mapy i aktualizacje oraz rywalizują ze sobą. Zawsze używają łagodnego języka i emanują pozytywną energią, dlatego stanowią bezpieczną formę rozrywki dla dzieci. Optymizmem i kreatywnością zarażają najmłodszych, dzięki czemu mają miliony młodych fanów!

Już w najbliższą sobotę, 7 września, w Galerii Turzyn wszyscy miłośnicy KittyBelli będą mogli spotkać się z nią na żywo! W programie – pamiątkowe selfie z bohaterką, autografy, a także konkursy z fantastycznymi nagrodami! Całe wydarzenie odbędzie się na poziomie 0 (obok sklepu Hebe) w godz. 11.00-16.00, a KittyBella odwiedzi nas w godz. 12.00-15.00!

Dodatkowo tego dnia rozdajemy nagrody za zakupy! Wystarczy wydać 150 PLN, aby otrzymać w prezencie kolorowankę Vito i Bella lub pluszową saszetkę Bella Style.

A na naszym fanpage’u na Facebooku czeka na Was specjalny konkurs. Trzy szczęśliwe osoby mają szansę wygrać prywatne spotkanie z KittyBellą! Śledźcie Facebooka, aby dowiedzieć się więcej: www.facebook.com/galeria.turzyn.

„Po pierwszym tygodniu szkoły przyda się odrobina dobrej i bezpiecznej rozrywki! Jestem przekonana, że KittyBella zarazi naszych najmłodszych gości, tak że starczy im pozytywnej energii na długi czas!” – komentuje Aleksandra Drobińska, dyrektor Galerii Turzyn.

Nie przegapcie tej okazji! Zapraszamy wszystkich do Galerii Turzyn na wyjątkowe spotkanie z KittyBellą.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.