Gwiazdy dla dzieci jeździły na hulajnogach
Agencja Face It!
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl
Tego dnia gwiazdy licznie przybyły do Grodziska Mazowieckiego, by wesprzeć akcję charytatywną. Jednym ze sponsorów pokazu była marka Motus producent hulajnóg elektrycznych.
W pokazie wzięły udział znane i lubiane osoby, które z wielką przyjemnością wystąpiły razem z dziećmi na wybiegu. Część gwiazd jeździła po czerwonym dywanie na hulajnogach elektrycznych Motus. Była do duża frajda dla dzieci. Wśród gwiazd byli obecni m.in.: Monika Richardson, Anna Powierza, Anna Głogowska, Jarosław Kret, Eliza Gwiazda, Karol Strasburger, Marianna Schreiber, Magdalena Narożna, Małgorzata Tomaszewska, Karolina Motylewska, Aleksandra Kostka, Julia Wróblewska i Iwona Węgrowska.
Tym razem pomoc otrzymały dzieci z Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i Domu Samotnej Matki w Pruszkowie. Zasada tego wydarzenia jest bardzo prosta, im więcej znanych osób pokaże się na wybiegu, tym więcej ubranek otrzymają najbardziej potrzebujące dzieci. Celem akcji jest zapewnienie ciepłej odzieży dla najmłodszych na jesień i nadchodzącą zimę.
Sponsorem wydarzenia był Motus - polska firma produkującą pojazdy elektryczne. W swojej ofercie firma posiada hulajnogi miejskie, które charakteryzują się świetnymi parametrami, doskonałą jakością oraz dobrą ceną. Także wygląd produktów nie jest obojętny. Prosty design, a zarazem mnogość modeli w modnych kolorach sprawiają, że każdy znajdzie coś dla siebie! Hulajnogi Motus wyróżniają się na tle konkurencji przede wszystkim bogatym wyposażeniem.
Trudne nowego początki – czyli o czym warto pomyśleć w pierwszym okresie macierz
Adaptacja pierwszoklasisty okiem ekspertów - poznaj praktyczne wskazówki
Jak zachęcić, by nie zniechęcić? Dylematy rodziców i potrzeby najmłodszych.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Żywienie
Jan Błachowicz: Podczas wyprawy do Azji czasami byliśmy głodni. Próbowaliśmy jajka z płodem rozwiniętym w środku
Uczestnicy „Azja Express” przyznają, że jeśli chodzi o kulinarną stronę wyprawy, to mają różne doznania i spostrzeżenia. Jedne smaki przypadły im do gustu, inne – w ogóle, a czasami nawet nie było kiedy się zatrzymać i zjeść coś konkretnego. Jan Błachowicz docenia, że mieszkańcy tamtych terenów dzielili się z nimi jedzeniem i częstowali ich, czym tylko mogli, bo za jednego dolara, podobnie jak w Polsce, można tam kupić jedynie drożdżówkę.
Konsument
Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]
Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.
Konsument
Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych
Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.