Gwiazdy dla dzieci jeździły na hulajnogach
Agencja Face It!
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl
Tego dnia gwiazdy licznie przybyły do Grodziska Mazowieckiego, by wesprzeć akcję charytatywną. Jednym ze sponsorów pokazu była marka Motus producent hulajnóg elektrycznych.
W pokazie wzięły udział znane i lubiane osoby, które z wielką przyjemnością wystąpiły razem z dziećmi na wybiegu. Część gwiazd jeździła po czerwonym dywanie na hulajnogach elektrycznych Motus. Była do duża frajda dla dzieci. Wśród gwiazd byli obecni m.in.: Monika Richardson, Anna Powierza, Anna Głogowska, Jarosław Kret, Eliza Gwiazda, Karol Strasburger, Marianna Schreiber, Magdalena Narożna, Małgorzata Tomaszewska, Karolina Motylewska, Aleksandra Kostka, Julia Wróblewska i Iwona Węgrowska.
Tym razem pomoc otrzymały dzieci z Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i Domu Samotnej Matki w Pruszkowie. Zasada tego wydarzenia jest bardzo prosta, im więcej znanych osób pokaże się na wybiegu, tym więcej ubranek otrzymają najbardziej potrzebujące dzieci. Celem akcji jest zapewnienie ciepłej odzieży dla najmłodszych na jesień i nadchodzącą zimę.
Sponsorem wydarzenia był Motus - polska firma produkującą pojazdy elektryczne. W swojej ofercie firma posiada hulajnogi miejskie, które charakteryzują się świetnymi parametrami, doskonałą jakością oraz dobrą ceną. Także wygląd produktów nie jest obojętny. Prosty design, a zarazem mnogość modeli w modnych kolorach sprawiają, że każdy znajdzie coś dla siebie! Hulajnogi Motus wyróżniają się na tle konkurencji przede wszystkim bogatym wyposażeniem.
Łamigłówki – rozrywka, łącząca przyjemne z pożytecznym
Kiddymoon świętuje 6 urodziny i ogłasza konkurs dla placówek edukacyjnych
Wind of Change już w listopadzie! Oddychające tapicerki w fotelikach Avionaut
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.