Gwiazdy znanych programów kulinarnych w Płońsku
Podczas najbliższych DNI POLA 2022 w Płońsku na stoisku marki Diamant i Pfiefer & Langen
pojawią się znani i lubiani kucharze z takich choćby programów jak „Master Chef”, „Top
Chef” czy „Pytanie na Śniadanie”. Najsłodsza marka na rynku zachęca także do dodatkowych
atrakcji, które poznają Państwo w dniach 11-13 czerwca na terenie MODR przy ul Sienkiewicza 1.
Podczas DNI POLA 2022 w Płońsku marka Diamant przygotowała dla zwiedzających moc
atrakcji. Wśród nich pokazy gotowania na żywo, animacje dla dzieci – w tym darmowa wata
cukrowa, malowanie buziek czy zabawa na świeżym powietrzu. W strefie chillout będzie
można spotkać też znanych i lubianych szefów kuchni. Przygotują oni dla zwiedzających nie
tylko pyszne słodkości i grillowe rarytasy, ale i zachęcą do wspólnych zdjęć oraz konkursu z
nagrodami!
W sobotę od godz. 11:00 gotować będzie dla Państwa Dariusz Kuźniak uznany szef kuchni,
uczestnik "Top Chef", „Hell’s Kitchen” telewizji Polsat oraz prowadzący program „Zakupy pod
kontrolą” emitowany w Dwójce. W niedzielę zaś od godz. 10:00 strefę kuchenną Diamant
poprowadzi pochodzący z Kanady Charles Daigneault, finalista "MasterChef" TVN i
prowadzący program „Kuchenne Rewolucje – Powroty”, który odkrywał jakość restauracji
odmienianych wcześniej przez Magdę Gessler. Nie zabraknie też uśmiechniętego Kubę
Steuermarka, gospodarza kuchennej strefy "Pytania na Śniadanie" telewizji TVP2.
Na stoisku goście będą mogli porozmawiać z członkami zarządu Pfeifer & Langen Polska S.A.
oraz dyrektorem ds. surowcowych. Nie zabraknie specjalistów zajmujących się uprawą
buraków cukrowych, produktami dla pszczół, wysłodkami oraz całym portfolio marek
Diamant, Tofi oraz Tofi Horses.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.